Onko köpi tekemässä come Backia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
azzyyr sanoi:Mä ensin katoin että kysyjä vastas ittelleen, kun noi nickit on noin samanmoisia.... :lol2:
joo muutaman kerran kyöstiä nyt vähän ajan sisään nähnyt ja ei sitä ainakaan mitkä tahansa tuulen puuskat heitteleOlakinte sanoi:Kyöstihän on reenannut jo vuosia Oulun urheilutalolla. Sillä äijällä on vieläkin sellaset painot kyykyssä ja penkissä, että kisoissa pärjäis edelleen. Siitä ukosta näkee, että kaveri on täyttä terästä. Ei mitää hinttigrillipellejä vaa ukko on joka puolelta nii paksu ja vahvan näköinen, että ei mitää järkeä.

reino sanoi:Ei jumalauta... tää ketju on taas revennyt aivan offtopikiksi!!1!
Voisko joku mode ystäv. poistaa viestit tuon viimeisen asiallisen eli viestin numero 2 jälkeen!! Jos tämä meno jatkuu, niin kohta koko maailma saa tietää, että kuka perkele on Kyösti "Köpi" Vilmi!
:D
Olakinte sanoi:Mitä vittua se haittaa! Mies on kuitenki 3-kertanen IPF:n voimanoston maailmanmestari, vai oliko peräti 4-kertanen, sekä SE-mies.

jto sanoi:eikä muuten ollu mitään ylileveitä höpöhöpöpyllistyksiä. köpi kyykkäs aika kapeelta ja syvälle.
en tiiä come backista, mutta penkki kisoissahan tuo oli äsken punnertamassa, valitettavasti jäi ilman tulosta :( . melkoisessa kunnossa oli, hartiat varmaan 1,5metriä leveet :Dwoimailija sanoi:Onko köpi tekemässä come Backia
neutraali sanoi:en tiiä come backista, mutta penkki kisoissahan tuo oli äsken punnertamassa, valitettavasti jäi ilman tulosta :( . melkoisessa kunnossa oli, hartiat varmaan 1,5metriä leveet :D
tuossa mun viestin yläpuolella on juttua siitä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=758556#post758556post758556 pitkä stoppi oli kyllä tuossa 300 yrityksessä, lyhyempikin stoppi ois riittänyt, sekunnin varmaa oli se tanko rinnallaOlakinte sanoi:Paljo oli Köpillä tangossa ? Luulen, että mies voi vetää nykypäivänä enemmän kuin se 245 penkistä, koska varusteet ovat kehittyneet niin paljon. Eihän miehellä ole ikää kuin 43 tai vastaavaa.
. tai ainakin siltä se tuntui.