Kuvottavimmat "ruoat" jota olette syöneet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sika
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus lähemmäs kymmenen vuotta sitten maustamaton glutamiinijauhe. Välillä heittelin sitä lusikalla naamaan ja vettä perään ja voi jumalauta, mutta siinä on etova maku. Jotenkin niin ihmeellinen ei maistu miltään ja etäisesti makean ja perseen sisäpuolen välimuoto. Ei pysty kuvailemaan, mutta voin melkein maistaa sen vieläkin. Puoli kiloa sitä vedin ja sen jälkeen ei ole onneksi tarvinnut koskea yhteenkään vapaaseen aminohappoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
X-tra tonnikalahiutaleet = rustojänneällösekapalamössöä, öljyt shottina, leader vihreäteepuristeet, leader rare barit, melkein kaikki lo-carb-patukat, fastin keinomakeutetut smoothiet (ylipäätään kaikki makeutusainelitkut, kun makeutusaineita ei tule hirveesti käytettyä, niin ne maut puskee väkisinkin läpi)... Ai niin, rainbow sementtirahka ja skyrit. Onneks tykkään kaikenlaisesta tavallisesta ruoasta kasviksia myöten, niin vaihtoehtoja on paljon eikä tarvitse syödä ällötyksiä :)

Purkkiananas lämpimässä ruuassa. Grillattu tuore on taas jo ihan hyvää, mutta purkista hirvityksiä riittää (extra-)ananas sweet&sour -kastike, kinkku-ananas -pizza jne.

Aikalailla kaikki makeat lämpimät ruuat. Hyvää bbq-kastiketta osaa tehdä itse, mutta harvemmin muualta löytää esim. lounasruokaloista. Yleensä liian makeiksi tehtyjä kaikki.

Kukkakaaligratiini. Ylipäänsä ylitse kypsytetyt kukkakaali, parsakaali ja kaltaisensa.

Maitovammaisena jo vähä-laktoosinen rahka viel lähelle kaksinkerroin käpertymistä kuolemaa odotellen.

Minulle on ala-asteajoilta jäänyt kaalikääryletrauma. Hämärästi muistan vieläkin, miten kamalalta tuo maistui. Jännä muuten huomata, miten hyvin kaalikääryleet/kaaliruuat yleensäkin jakavat mielipiteitä. Joillekin nuo ovat suurta herkkua, mutta ala-asteella taas minä en ollut todellakaan ainoa joka inhosi tuota ruokaa eniten. Raakana kaali taas on ihan hyvää.

Smoothiet joissa esim heran tai chia-siementen annostelu on epäonnistunut, niin että homma maistuu paskalle tai meinaa ihan fyysisesti juuttua kurkkun. :jahas:

Ainiin ja tämä visiblin-nimellä myytävä sahanpuru.

Viimeksi muokattu:
Jonkun merkin kreatiinipyryvaatti. Hyi vittu kun se pistävä maku puskee kaikesta läpi. Onneksi vain yksi tuollainen harhaostos tuli tehtyä.

Linströminpihvit. Olen lyhyen elämäni aikana oikein 2 kertaa noita syönyt ja molempien kertojen jälkeen oksentanut. Ja oksennus ei johtunut mausta, vaan seuranneista vatsakivuista. Eipä se makukaan kyllä kovin säväyttävä ollut. Typerää pilata hyvä jliha punajuurella, kun sen voi nakata vaikka jouluna rosolliin.

Edit. Tää tais mennä OT:n puolelle, kun en tuota kehonmuokkaustarkoituksessa ole syönyt. Mutta kehoilumielessä vastataan SN herat ilman maltoa glutamiinilla rikastettuna.

Maustamaton hera veteen sekoitettuna, Xtran salaattitonnikala ja Pirkan maitorahka "raakana" suoraan purkista tulevat nyt ekana mieleen.

Aivan ylivoimaisesti rypsi ja oliiviöljy sellaisenaan otettuna. Etenkin rypsiöljy. Mulle tulee siitä oikeasti yökkäys refleksi. Hyi saatana.

Kakkosena tulee jotkut protskujauhot.

Aamupalaksi tarjottua kalanpääsoppaa darrassa on jotain sellaista mitä en edes yrittäisi syödä, vaikka voisi olla herkullistakin..kai tän ruuan voi laskea kuuluvaksi ketjun aihepiiriin edes jotenkin, vaikka kaiketi ällöttävimmistä bodyfoodeista pitäisi kai kirjoittaa.

Osterit ja hapankaalimehu, hyi saatana!
Nämä nyt ei ole varmaan sun tai mun bodyruokaa, mutta pakko kertoa oma kokemus. Maistoin parisen kuukautta sitten ensimmäisen kerran ostereita kun olin Kiinassa. Ja maistoin vielä useampaan kertaan ja huomasin, että niitä on erilaisia. Valmistustavoillakin on tietysti eroa. Jotkut maistui ihan perkeleesti merenelävältä ja mä en voi sietää sitä makua. Aivan kamalaa. Mutta sit taas maistoin myös sellaista mikä olikin itse asiassa jopa ihan hyvää. Se on vaan paha kun ei ikinä tiedä mitä saa, etenkään kun ei ole noiden asiantuntija.

Joskus tein palautusjuoman maustamattomasta riisiprotskusta ja jostain cocovin yrttijauheesta. Maku oli erittäin "terveellinen", jäi yhteen kokeilukertaan.

Nämä nyt ei ole varmaan sun tai mun bodyruokaa, mutta pakko kertoa oma kokemus. Maistoin parisen kuukautta sitten ensimmäisen kerran ostereita kun olin Kiinassa. Ja maistoin vielä useampaan kertaan ja huomasin, että niitä on erilaisia. Valmistustavoillakin on tietysti eroa. Jotkut maistui ihan perkeleesti merenelävältä ja mä en voi sietää sitä makua. Aivan kamalaa. Mutta sit taas maistoin myös sellaista mikä olikin itse asiassa jopa ihan hyvää. Se on vaan paha kun ei ikinä tiedä mitä saa, etenkään kun ei ole noiden asiantuntija.

Joo niin mullekin on väitetty, että niissä on eroja. En kuitenkaan ole uskaltanut vielä maistaa, koska edellinen maistui lähinnä lahnan peräsuolelle...

Äsken iltapalaksi tein munakasta, en löytäny jääkaapista lihaa joten löin raejuustoa valkuaisen sekaan ja paistoin pannulla, maku oli melko mielenkiintoinen toisaalta oikeilla mausteilla ois ollu ehkä ihan syötävää :P

On juomaa, mutta laitetaan silti. Lapin kulta artic malt alkoholiton. On kolme tölkkiä vanhenemassa jääkaapissa, kun ei kavereillekkaan alkoholiton kelpaa :) Nikolai alkoholiton lager onkin sitten hywää :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom