Kuvottavimmat "ruoat" jota olette syöneet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sika
  • Aloitettu Aloitettu
Mitkä on kuvottavimmat ruoat joita olette syöneet lihasten kasvatusten, laihdutuksen ym. takia?
Rajataan pois nämä söin kerran apinaa ja torakoita jutut, koska ne ei oikeastaan liity tavoitteelliseen syömiseen.

Ite oon juonut ½-1 litraa kananmunan valkuaisia joka päivä. Välillä meinaa tulla ulos, mutta joskus pystyn vetämään 1/3 litran ongelmitta.
Ehrmannin rahka paljaaltaan on ollut toinen kuvottava ruoka.

Mulla itelläni ainaki ruoka lihasten kasvatukseen on ravintoa eikä välttämättä nautintoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite oon juonut ½-1 litraa kananmunan valkuaisia joka päivä. Välillä meinaa tulla ulos, mutta joskus pystyn vetämään 1/3 litran ongelmitta.

Mulla itelläni ainaki ruoka lihasten kasvatukseen on ravintoa eikä välttämättä nautintoa.

Onneksi olkoon, haluatko mitalin? Jos vähän käyttää järkeä ja etsii vaihtoehtoja niin ei tarvitse maksimaaliseen kehitykseen mitään omasta mielestään kuvottavaa syödä.

Uunitettu LEHTIKAALI!

Herneproteiini. Mainittakoon etten onneksi tätä itselle ostanut, vaan henkilölle jolle ei mikään muu proteiinivalmiste käynyt ravinnoksi. Heti hajusta lähtien aine oli hyvin kuvottavaa ja olen vain iloinen että ei tarvitse enää toiste kokeilla.

Jätkät veti kasarina puolen litran tölkillisen naudan verta treenin jälkeen. Multa se jää yhä väliin. Kuvottaa jo ajatus. Sorry, tää ei tullut maistamastani ruoasta.

Viimeksi muokattu:
Joo kyllä se on aamupuuro maitorahkalla. Joskus aamukiireessä aikaa säästääkseni, sotkin nämä keskenään ja maku oli aivan kamala. Eikä aikaakaan säästynyt, päinvastoin. :whip:

Mitkä on kuvottavimmat ruoat joita olette syöneet lihasten kasvatusten, laihdutuksen ym. takia?
Rajataan pois nämä söin kerran apinaa ja torakoita jutut, koska ne ei oikeastaan liity tavoitteelliseen syömiseen.

Kyllä mää nyt ennemmin söisin apinaa tai torakkaa (asiallisesti valmistettuina tietysti) kuin joisin kananmunan valkuaisia. Luuletko tosissas et lihakset kasvaa sitä nopeammin mitä paskemman makusta ja ikävämpää "ruokaa" pystyy nielemään?

Kananmunan juomista raakana en ole koskaan ymmärtänyt. Maku ja suutuntuma ovat kyseenalaisia, saati se että siinä ei ole mitään muuta etua kypsennetyn syömiseen kuin nopeus. Monesta uskottavasta lähteestä olen vielä lukenut, että raa'an kananmunan proteiinien imeytyminen olisi huomattavasti heikompaa kuin kypsennetyn.

Mitä Rocky edellä, sitä kotisankarit perässä.

Lisäravinteista kreatiinipyryvaatti ehdottomasti, aika paskan makusta. Ei nyt oksennus tuu, mutta ei se oikeen hyvääkään ole.

Podi ruoista ei tuu oikeen mitään mieleen, mutta kerran maistoin mämmi + piimä comboa. Hyi saatana.

Näitä olen kokeillut ja todennut että pitää korvata muilla keinoilla:

- Maca-jauhe maitoon
- Maca veteen
- Maca mehuun
- Kylmäpuristettu luomurypsiöljy vedessä
- Myproteinin suklaakaseiini
- Instant oats vanilja
- Instant oats suklaa
- Instant oats mansikka

Kyllä mää nyt ennemmin söisin apinaa tai torakkaa (asiallisesti valmistettuina tietysti) kuin joisin kananmunan valkuaisia. Luuletko tosissas et lihakset kasvaa sitä nopeammin mitä paskemman makusta ja ikävämpää "ruokaa" pystyy nielemään?
Satuin saamaan ilmaseks tuota monta litraa ja kyllä tuohonkin tottuu.

Suosittelen lukemaan ton mun tekstin uudestaan ja huomaat, että en missään kohtaa mun tekstissä sanonu noin.

Ja joo... macajauhe ja rypsäri vedessä on kokeiltu. :urjo:

Mitä Rocky edellä, sitä kotisankarit perässä.

Joskus kasarilla vedettiin "voimajuomaa", siihen tuli muistaakseni kananmunia, hunajaa ja appelsiinimehua. Lieneekö ollut joku tunnettu resepti?
Muistaakseni ei ollut aivan mahdottoman hirveää se.

Pahin on ollut veteen sekoitetun soijajauhon kiskominen aikaan ennen palautusjuomia.

Veteen sekotetut juomat joista "maistaa" veden ja muutenkin vesi oli mitä tahansa vettä pullosta tai hanasta hyi.
Samakuin laiha kahvikin.
Kinkuissa epätasaisuudet/valkost kohdat. (Muissakin lihoissa)
Kinkkujen/siivumakkaroiden kovatreunat.
Raejuusto. Kananmuna.
(Arvatkaa vaan kuin pitkä pätkä tulis jos kirjoittaisin kaiken jota en voi syödä jota isäntä ehdottaa että syödään nyt kun laihdutetaan.)
Lihassa inhottavan tuntusta no niistä pääsee kun kypsentää 5-6h.

Onneksi kaupassa riittää maitorahkaa ja......

Luumumössöllä täytetyistä lihapullista on jäänyt ala-asteelta sellainen trauma, että meinaa oksennusreaktiota pukkaa pelkästä ajatuksesta.
Vaikea enää yli 20 vuoden jälkeen sanoa oli ne todellakin niin pahoja kuin tuolloin nirsona kersana ainoan kerran maistaessani.

Suositut

Back
Ylös Bottom