On ja tämä on ollut pystyssä yli 24 vuotta. Joskus tämäkin lopettaa, joten sitten voi nää samat sankarit lässyttää, että 35 vuotta aikaisemmin bannit vaikutti forumin kaatumiseen. Tässä on matkan varrella tullut useita kilpailevia forumeita samassa aihealueessa, mutta vain Pakkotoisto on edelleen pystyssä. Joten se miten tätä on 24 vuotta vedetty, on selkeesti parempi tapa mitä ne kaikki muut jotka kaatuivat. Mutta joka ikistä kilpailevaa forumia vaivasi sama ongelma, ne olivat vain Pakkotoiston mainoksia. Jokainen forumi keskittyi heti alussa "mike sitä, mike tätä, pakkotoisto sitä pakkotoisto tätä". Se ei selkeesti ole hedelmällinen tie. Minkään forumin perustaja ei myöskään ole asettunut skeneen niin vahvasti sisällöntuottajaksi, vaan koko asetelma oli aina alussa "kaadetaan pakkotoisto". Jopa KP Ourama koitti tätä aikanaan kun se kirjoitti lehteen "Paskapumpin hillohanskat leikkii lääkäriä netissä".Foorumit on kaikki viime vuosina olleet laskussa
Hän veivas jossain vaiheessa forumin, jossa oli Suomen kisaajia keskustelemassa, se maksoi muistaakseni 50 markkaa kuukaudessa tai jotain lukea. Se ei kauaa rullannut.
Sittemmin kun tuli anonyymejä forumeita, joita on ollut useita jippiistä lähtien, ne taas kehittivät kaikki sellaisen varjo Pakkotoiston jossa mun sanomisia ja tekemisiä luettiin kuin piru raamattua, sisältö koostui jälleen kerran mike sitä mike tätä, pakkotoisto sitä pakkotoisto tätä, mutta näissä tapauksissa kirjoittajat eivät itse olleet mitenkään hyötyä saamassa itse, eli se pakottaminen oli vain sellaista määkimistä.
Se sama mike sitä mike tätä, pakkotoisto sitä ja tota jatkuu edelleen, mutta nää vajaaälyiset eivät maanisessa tilassaan ymmärrä, että se on edelleen vain mainos tälle sivustolle, se on aivan sama käytätkö ad blockria kun selaat mun sanomisia ja raportoit päämajaan, hyvin arvokas google rank rekisteröi sen joka tapauksessa, joka vuosien aikana vaikuttaa merkittävästi googlen hakutuloksiin.
Niin tai näin, samaa vitun porua banneista ja kuolevasta Pakkotoistosta jo monettako kymmenettä vuotta ja tässä sitä silti ollaan. Se kuuluisa koirat haukkuu ja karavaani kulkee pätee niin saatanan hyvin Pakkotoistoon.
Viimeksi muokattu: