Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: Mr.

Meta description: 20

IMG_1474.webp

Muuten kyllä alkaa oleen vähän erikoista tämä, LDL laski reippaasti, mutta laski myös HDL, triglyt kanssa meni alaspäin. Mutta mutta, mä olen mitannut parempia arvoja kauttaaltaan kun vedän hiilaria ja teston kanssa anabolista. Tosin verenpaineet ei näin hyvät ollut, enkä mitannut koskaan CRP.

Vois kyllä sitä punaista lihaa vetää kun ei ole mitään tulehdustilaa ja insuliiniresistenssi superhyvä.

Viimeksi muokattu:
Verenpaine näin illalla 71/119. CRP kun on niin alhainen, ettei edes arvoa anneta, niin eipä tässä tarvii varmaan enempää ihmetellä. Pitää vaan hiilarit alhaalla ja syö kanaa ja lihaa sekaisin. Sopii mulle.

Mitä nää 2 kuukautta on mulle tuottanut.

103kg:ssa otin 4-7 kertaa kuukaudessa Opamoxia tai Ketipinoria nukkumiseen, treeneissä sattui aina joku.

Nyt huomasin, etten ole kahteen kuukauteen tarttenut mitään nukkumiseen, treeneissä ei satu mikään enää.

katso liitettä 276457

Muuten kyllä alkaa oleen vähän erikoista tämä, LDL laski reippaasti, mutta laski myös HDL, triglyt kanssa meni alaspäin. Mutta mutta, mä olen mitannut parempia arvoja kauttaaltaan kun vedän hiilaria ja teston kanssa anabolista. Tosin verenpaineet ei näin hyvät ollut, enkä mitannut koskaan CRP.

Vois kyllä sitä punaista lihaa vetää kun ei ole mitään tulehdustilaa ja insuliiniresistenssi superhyvä.
Jos hyvät rasvat on 3rkl oliiviöljyä niin onko se riittävästi ja siksi HDL laskenut? Tosin HDL arvoon ei niin voimakkaasti voi ruokavaliolla vaikuttaa mitä LDL arvoon.
Tuohan on "tavallinen" CRP joka ei mittaa infektoita eikä matala-asteistatulehdusta?

No se HDL nousi ihan samalla määrällä oliiviöljyä kun söin kanan sijaan lihaa. Ja kyllä se s-crp mittaa tulehdusta esim antibioottien kanssa, hs-crp antaa vielä tarkemman alle 1 tuloksetkin. Ja kaikenlaista puhetta täällä riittää, mutta onko sulla oikeesti mitään muuta dataa kuin joku luettu kikkare. Kummasti se mulla vaan HDL nousi 0.2 ylöspäin jo kolmessa viikossa ruokavalion takia.

Jotta ei tarvi punaista lihaa liikaa vetää, niin ostin maksakapseleita, grass-fed. Saa lihan vitamiineja.

Viimeksi muokattu:
No se HDL nousi ihan samalla määrällä oliiviöljyä kun söin kanan sijaan lihaa. Ja kyllä se s-crp mittaa tulehdusta esim antibioottien kanssa, hs-crp antaa vielä tarkemman alle 1 tuloksetkin. Ja kaikenlaista puhetta täällä riittää, mutta onko sulla oikeesti mitään muuta dataa kuin joku luettu kikkare. Kummasti se mulla vaan HDL nousi 0.2 ylöspäin jo kolmessa viikossa ruokavalion takia.

Jotta ei tarvi punaista lihaa liikaa vetää, niin ostin maksakapseleita, grass-fed. Saa lihan vitamiineja.
Minulla mitään dataa, mistä?
Jos tuota CRP eroa meinaat niin tavallinen CRP ei mittaa matala-asteista tulehdusta vaan infektioihin liittyvää tulehdusta. Ja nämä ovat eri asioita kuten hyvin tiedät.

Tää onkin mielenkiintoista kun meen perjantaina mittaan ApoB, paastoinsuliini ja ferritiini. Rajummalla vhh:lla saattaa saada korkeamman ApoB arvon, mutta erittäin matalan paastoinsuliinin, rautaan se ei kummoisemmin pitäis vaikuttaa. Samoin treenit vaikuttaa esim CRP mittauksissa, mutta jos sitä ottais rehellisen realistisen mittauksen tällä ruokavaliolla, eikä kikkailis 80 grammalla hiilareita mitään arvoa paremmaksi. Otan vielä mukaan sen hs-cpr, vaikka se menee linjassa s-cpr kanssa. Kaikki noi antaa eri lukemat jos syö hiilaria versus ettei syö.

Jos mittaat ApoB:n:

• tiukalla VHH:lla → saat VHH-spesifin totuuden
  • hiilareilla → saat neutraalin vertailuarvon

Back
Ylös Bottom