Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Joo, hajuhan niillä on just se tehokkain aisti.
Kyllähän ketohengityksen haistaa niin varmaan se alkaa tulemaan läpi jo paljon aiemmin.

Tosiaan työmatkoja fillaroidessa olen huomannut ettei koirilla kuulo ole järjestäen mitenkään erityisen hyvä.

@Stonder
Jep, tietty se on eri juttu kun harjoittelevat sitä yhdessä.
Niillä todellakin on erityisen hyvä kuulo, eriasia kiinnostaa niitä reagoida vai ei

Niillä todellakin on erityisen hyvä kuulo, eriasia kiinnostaa niitä reagoida vai ei
Outoa että silti selvästi säikähtävät?
Toisaalta eipä asfaltilla rullaava fillari paljon ääntä pidä ja onhan täällä kaupungissa aina muitakin ääniä ympärillä.

E881B1A5-EA8E-446B-8799-D171E0F5383E.webp

Meillä ei tullut yhteisymmärrystä korvauksesta, eli vuoden mainostamisesta ja kuvaamisesta, niin mä vetäydyin pois. Netissä on jo mua syytelty ja alettu fleimaamaan mua vastaan, mutta en aio ottaa tästä taas paskaa niskaan. Tässä mun vastaus. Pakkotoisto ei siis ole enää jatkossa tukemassa lajia, joten faneille vähän harmillinen juttu.

katso liitettä 275035
Ja näin kuuluukin toimia.

Yrittäjän täytyy pystyä kieltäytymään jos korvaus on liian pieni.

Aikanaan kun kiskoin isommin kemiaa, mun paino jumitti 99 kiloon eikä tahtonut millään siitä nousta. Se oli siinä pitkään, penkki jotain 200kg. Vetelin sitten hullun idean ja 18 kiloa Fastin massaa kuukaudessa, paino nousi 10kg ja penkki 20kg. Nyt on samanlainen tilanne, oon ollut 99kg painossa jo hyvän aikaa eikä tahdo nousta vaikka koitan syödä runsaasti. En nyt tosiaan aio nostaa sitä paskaa syömällä, vaan muuttamalla treenejä. Teen varmaan 80% kaikkien lihasryhmien liikkeistä raaja kerrallaan, jopa selän.

Oon vaan huomannut, että saan paljon paremmin keskityttyä liikerataan ja poistaa myös jotain ongelmia esim selässä, jossa penkkivamman jälkeen ollut hankalaa kun vasen puoli ei voit venyä niin pitkälle koska se kiristää rintalihasta. Mutta kun yhdellä kädellä tekee ylhäältävedot, niin saan vasemman venymään just sopivan hyvin. Souduissa pystyy hyvin tekeen kahdella kädellä.

Käsitreeneissä on kyllä aivan helvetin hyvä paukuttaa loppuun asti käsi kerrallaan. Samoin olkapäissä paljon parempi tehdä käsi kerrallaan.

Aikanaan kun kiskoin isommin kemiaa, mun paino jumitti 99 kiloon eikä tahtonut millään siitä nousta. Se oli siinä pitkään, penkki jotain 200kg. Vetelin sitten hullun idean ja 18 kiloa Fastin massaa kuukaudessa, paino nousi 10kg ja penkki 20kg. Nyt on samanlainen tilanne, oon ollut 99kg painossa jo hyvän aikaa eikä tahdo nousta vaikka koitan syödä runsaasti. En nyt tosiaan aio nostaa sitä paskaa syömällä, vaan muuttamalla treenejä. Teen varmaan 80% kaikkien lihasryhmien liikkeistä raaja kerrallaan, jopa selän.

Käsitreeneissä on kyllä aivan helvetin hyvä paukuttaa loppuun asti käsi kerrallaan. Samoin olkapäissä paljon parempi tehdä käsi kerrallaan.
Mimmosella ruokavalio rungolla sää meet tällä hetkellä?

Mimmosella ruokavalio rungolla sää meet tällä hetkellä?
Aamuisin puuro, isolaattiprodea ja viherjauhe. Sitten pitkin päivää tummaa leipää, raejuustoa, kanaa, riisiä. Sit melkein joka ilta rahkaa, jossa banaania ja mustikkaa, mutta lisättynä valion vaniljarahka mukaan. Eilen lankkupizza ja monasti lättyjä paistellaan. Se paino nyt vaan on tossa 99kg vaikka miten söis, enkä edes kuluta niin paljoa kun ei tule pelattua. Ehkä ne kalorit vaan on sitten alempana kun ajattelen.

Mulla on vielä 500mg testoa ja 200mg anaa, silti tuntuu että kädet kyllä kasvaa, mutta paino nyt vaan ei nouse. Mulla oli tossa vähän pelko, että pystynkö enää tekemään lihasmassaa tässä iässä, mut katotaan nyt. Ei se treeneistäkään oikein ole kiinni kun teen kuitenkin hyvin ja reisillekin on silti edelleen kyykky ja hack.

Aamuisin puuro, isolaattiprodea ja viherjauhe. Sitten pitkin päivää tummaa leipää, raejuustoa, kanaa, riisiä. Sit melkein joka ilta rahkaa, jossa banaania ja mustikkaa, mutta lisättynä valion vaniljarahka mukaan. Eilen lankkupizza ja monasti lättyjä paistellaan. Se paino nyt vaan on tossa 99kg vaikka miten söis, enkä edes kuluta niin paljoa kun ei tule pelattua. Ehkä ne kalorit vaan on sitten alempana kun ajattelen.

Mulla on vielä 500mg testoa ja 200mg anaa, silti tuntuu että kädet kyllä kasvaa, mutta paino nyt vaan ei nouse. Mulla oli tossa vähän pelko, että pystynkö enää tekemään lihasmassaa tässä iässä, mut katotaan nyt.
Tänks,

Tuleeks frisbeegolffattua vielä näin syksyllä? En tiiä miten pitkään menee kierroksessa, mutta olettaisin et +1h. Niin +1h kävelyä vähintään niin tollasta 99kiloa kun kävelyttää pitkin mettiä niin kyl siinä energiaa palaa

edit. ja eikä sillä, aeroobinen on yks parhaimpia asioita mitä terveydelle voi tehdä.

Tänks,

Tuleeks frisbeegolffattua vielä näin syksyllä? En tiiä miten pitkään menee kierroksessa, mutta olettaisin et +1h. Niin +1h kävelyä vähintään niin tollasta 99kiloa kun kävelyttää pitkin mettiä niin kyl siinä energiaa palaa
Ei tule enää kun kisat kerran viikossa. Voitinkin tossa Keinukallion vuoden viimeisen kisan ja sitten Siltamäen kisan jossa otin samalla holarinkin. 1-2h päivässä koirien kanssa puistossa, mutta ei siellä ite tule liikuttua, kuhan seisoskelee ja tekee pohkeet. Mulla on pohkeille menossa oman painon sydeemi joka päivä tehtynä 150 toistoa.

Mulla on vielä 500mg testoa ja 200mg anaa
On kylla pirun hyvat geenit etta sun ikaisena kroppa kestaa tuollaisen satsin ja silti pysyt terveena. Mulla jo 300mg testo vetaa veren puuroksi ja hemoglobiinit tappiin (anaa ei yhtaan). Hikisesti karsii ottaa 180-200mg / viikko etta veriarvot pysyy hyvina.

On kylla pirun hyvat geenit etta sun ikaisena kroppa kestaa tuollaisen satsin ja silti pysyt terveena. Mulla jo 300mg testo vetaa veren puuroksi ja hemoglobiinit tappiin (anaa ei yhtaan). Hikisesti karsii ottaa 180-200mg / viikko etta veriarvot pysyy hyvina.
Meen suurimman osan vuodesta 250mg testoa viikossa. Nyt kun koitan saada massaa ja katsoa onnistuuko, otan enemmän ettei sitten siitä ole kiinni.

Meen suurimman osan vuodesta 250mg testoa viikossa. Nyt kun koitan saada massaa ja katsoa onnistuuko, otan enemmän ettei sitten siitä ole kiinni.
Oot kyllä hyvä esimerkki mitä se vaatii, vois moni myrkyttäjä miettiä kaksi kertaa paljonko se tarpeellinen annos ihan oikeasti on jos olis treenit ja sapuskat ensin laitettu kuntoon.

Oot kyllä hyvä esimerkki mitä se vaatii, vois moni myrkyttäjä miettiä kaksi kertaa paljonko se tarpeellinen annos ihan oikeasti on jos olis treenit ja sapuskat ensin laitettu kuntoon.
Monelle riittäis puolet tai kolmasosa niistä lääkkeistä kun laitettais muu tekeminen vimpan päälle kuntoon. Ei kaikki halua, kun fakta on että antaa ne lääkkeet pikkusen anteeks sitä paskaa tekemistä, etenkin oikeilla aineilla ja isoilla määrillä. Houkutus on suuri olla reenaamatta sarjoja loppuun ja syödä vähän mäkkisafkaa. Kilpailijat erikseen, siellä on sitten usein mentaliteetti jo toinen, jos vain tarvittava tietotaito löytyy.

Back
Ylös Bottom