Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Olis tarkoitus hommata polvilämppärit, joista ei ole mitään kokemusta kun kaikki treenit jaloille tehty ihan polvet paljaana. Pikkasen huonolla tavalla alkanut polvet kolottaan treenissä nyt. Painot mitä käytän on hyvin maltilliset. Oma ajatus on, että 3 mm lämppärit ostaisin. Mitä mieltä olet tosta paksuudesta eli onko hyvä idea lähtee tolla?

Olis tarkoitus hommata polvilämppärit, joista ei ole mitään kokemusta kun kaikki treenit jaloille tehty ihan polvet paljaana. Pikkasen huonolla tavalla alkanut polvet kolottaan treenissä nyt. Painot mitä käytän on hyvin maltilliset. Oma ajatus on, että 3 mm lämppärit ostaisin. Mitä mieltä olet tosta paksuudesta eli onko hyvä idea lähtee tolla?
3mm ei tue juuri ollenkaan, mutta antaa lämpöä ihan mukavasti. 5mm antaa jo kiloja lisää ja 7mm on jo ihan overkill, ne tuo kyykkyyn parhammillaan kymmeniä kiloja jos selkä jaksaa.

Varmaan parempi vaan kun painot ei nousis lämppärien ansiosta ainakaan. Ihan jees, jos niitä vois vähän testata ihan kaupassa niin näkis mikä tuntuma noissa on. Kiitos vastauksesta.

Niin ja kyllä minä ihan tuttavien kilteistä koirista pidän. Yksikin niistä on sellainen joka on minulle tosi kiltti, mutta taluttaessani haukkuu kaikkea vierasta. Tosi vaivaannuttavaa.

Niin ja kyllä minä ihan tuttavien kilteistä koirista pidän. Yksikin niistä on sellainen joka on minulle tosi kiltti, mutta taluttaessani haukkuu kaikkea vierasta. Tosi vaivaannuttavaa.
Mites, kun olet tämän "laittoman uhkauksen" kanssa päiväkävelyllä ja se alkaa haukkumaan, poliisit paikalle?

Ei sitten kannata mennä ainakaan semmoisiin Keski-Euroopan maihin, missä ihmisten koirat kulkee kaupungillakin mukana ilman hihnaa. Ja odottaa vapaana ruokakaupan edessä kun omistaja on sisällä. Ihan vaan että säästyt ylilyönneiltä.
Kyllä noita ihan viikoittain lenkkeillessä kohtaa koiria, jotka kiskovat hihnaa vasten ja pyrkivät päälle.

Kyllä noita ihan viikoittain lenkkeillessä kohtaa koiria, jotka kiskovat hihnaa vasten ja pyrkivät päälle.
Koirat aistii pelon, stressin ja muita asioita ihmisessä. Kävele normaalisti äläkä katso koiraa silmiin, älä vaihda suuntaa tai muutenkaan käyttäydy omituisesti. Siltikään et voi estää koiraa aistimasta sun pelkoa. Mutta katsekontakti ja epänormaali käytös voi olla koiralle triggreri. Suurimmaksi osaksi koirat haluaa vain tutustua suhun, ei tappaa sua.

View: https://youtube.com/shorts/vfRi9R2uWrY?si=cdQcBepjVo4Srth-

Viimeksi muokattu:
Mun täytyy kyllä sanoa että kyllä se on koiran ulkoiluttajan velvollisuus väistää lenkkeilijää/pyöräiljää ja varoa muita ihmisiä jotka eivät halua olla tekemisissä hänen lemmikkinsä kanssa.

Kaikki ihmiset ei vain pidä koirista ja se on vaan hyväksyttävä, koiran ulkoiluttaja on se häiriö/poikkeama ei se ihminen.

Mun täytyy kyllä sanoa että kyllä se on koiran ulkoiluttajan velvollisuus väistää lenkkeilijää/pyöräiljää ja varoa muita ihmisiä jotka eivät halua olla tekemisissä hänen lemmikkinsä kanssa.

Kaikki ihmiset ei vain pidä koirista ja se on vaan hyväksyttävä, koiran ulkoiluttaja on se häiriö/poikkeama ei se ihminen.
Se, että joku pelkää koiria, ei tarkoita etteikö koiran omistajat toimisi täsmälleen oikein. Millä tavalla koiran ulkoiluttaja on häiriö maassa, jossa koirat ovat laillisia? Koiravihaajat on se sairas porukka, ne tiputtelee niitä myrkytettyjä lihapaloja maahan.

Koira aistii kyllä sen jos siitä ei pidetä, ja jos niin ahdistaa tuliko kenties mieleen itse vaihtaa puolta?

Niinkö ? Päteekö tämä myös jos pyöräilijä tulee takaapäin ? Entäs jos koiranulkoiluttajalla on vaikka penska mukana lastenvaunuissa ? ei muutakun hyppää ojaan / autotielle pyöräilijän edestä. Pitää myös ilmeisesti olla kristallipallo mukana jotta tietää kuka ei tykkää olla lemmikin kanssa tekemisissä.

Kumma kyllä mamujen kanssa nämä kohtaamiset on toiminut hienosti. Ne kun väistää oikeasti niin kauas kun ikinä mahdollista ainakin oman koirani kohdalla. Saa kävellä rauhassa. Juoksee jopa autotien yli täysin toiselle puolelle.

Viimeksi muokattu:
Mä otan aina ihan valjaiden juuresta kiinni koirat kun tulee ihmisiä ja pidän ne vierellä lähellä. Koiria ei pidä päästää edes haistelemaan ihmisiä ilman suostumusta. Kun taas on pentu, niin sillon vartavasten kysytään, että voidaanko tutustua, että koiralle saadaan positiivisia kokemuksia ihmisten kanssa. Mitä enemmän, sen parempi. Me mentiin pentujen kanssa Kampin keskukseen jouluruuhkassa ja siellä noi nallet sitten sai paljon huomiota kun kymmenet ihmiset kysyi saako rapsuttaa. Siinä ei koirapelkoisia mitenkään ahdistettu.

Valjaiden kahvasta itekin pidän kiinni jos tilanne sitä vaatii.

Ohitukset (edellisellä, nykyinen ei vielä hanskaa koska niin pentu) ihmiset, pyöräilijät etc. meni kaikki ongelmitta lyhyellä hihnalla kun opetin koiran kävelemään aina oikealla puolella itse siis olin vastaantulijan ja koiran välissä.

Niinkö ? Päteekö tämä myös jos pyöräilijä tulee takaapäin ? Entäs jos koiranulkoiluttajalla on vaikka penska mukana lastenvaunuissa ? ei muutakun hyppää ojaan / autotielle pyöräilijän edestä. Pitää myös ilmeisesti olla kristallipallo mukana jotta tietää kuka ei tykkää olla lemmikin kanssa tekemisissä.

Kumma kyllä mamujen kanssa nämä kohtaamiset on toiminut hienosti. Ne kun väistää oikeasti niin kauas kun ikinä mahdollista ainakin oman koirani kohdalla. Saa kävellä rauhassa. Juoksee jopa autotien yli täysin toiselle puolelle.
Kyllähän koiran ulkoiluttaja kävelee tien oikeassa reunassa koiransa kanssa niin kuin liikenesäännöissä. Jos pyöräilijä tulee takaa on kohteliasta kilauttaa soittokelloa ja ilmoittaa sille koiranulkoiluttajalle että joku on tulossa. Liikenteessä kaikki on vastuussa ja molemminpuolisella kunnioituksella pääsee pitkälle.

Se, että joku pelkää koiria, ei tarkoita etteikö koiran omistajat toimisi täsmälleen oikein. Millä tavalla koiran ulkoiluttaja on häiriö maassa, jossa koirat ovat laillisia? Koiravihaajat on se sairas porukka, ne tiputtelee niitä myrkytettyjä lihapaloja maahan.
Koiria pelkäävän lenkkeilijän syyllistäminen koiran aggressiivisesta käytöksestä on kuin syyllistäisi raiskauksen uhria länsimaisesta pukeutumisesta.

Valjaiden kahvasta itekin pidän kiinni jos tilanne sitä vaatii.

Ohitukset (edellisellä, nykyinen ei vielä hanskaa koska niin pentu) ihmiset, pyöräilijät etc. meni kaikki ongelmitta lyhyellä hihnalla kun opetin koiran kävelemään aina oikealla puolella itse siis olin vastaantulijan ja koiran välissä.
Mä vien kanssa koiran oikealle puolelle paitsi jos on kummatkin mukana. Silloin on pakko toista pitää vasemmalla, yhdellä kädellä 130kg on aika huono pitää jos jotain sattuukin.

Back
Ylös Bottom