Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Koiria pelkäävän lenkkeilijän syyllistäminen koiran aggressiivisesta käytöksestä on kuin syyllistäisi raiskauksen uhria länsimaisesta pukeutumisesta.
Mistä tiedät onko koira aggressiivinen vai vaan utelias? Ja vertauksesi ontuu, raiskauksen uhreilla tuskin on mitään fobiaa ennen tapahtumaa.

Viimeksi muokattu:
Mistä tiedät onko koira aggressiivinen vai vaan utelias? Ja vertauksesi ontuu, raiskauksen uhreilla tuskin on mitään fobiaa ennen tapahtumaa.
Tuntemattomien päälle ryntääminen on ei toivottua käytöstä, oli koira sitten iloinen tai vihainen. Ja kyllä mun ymmärtääkseni aika moni nainen välttelee tiettyihin aikoihin tietyissä paikoissa liikkumista seurailijoiden tms vuoksi.

Tuntemattomien päälle ryntääminen on ei toivottua käytöstä, oli koira sitten iloinen tai vihainen. Ja kyllä mun ymmärtääkseni aika moni nainen välttelee tiettyihin aikoihin tietyissä paikoissa liikkumista seurailijoiden tms vuoksi.
No sitten sun kannattaa kanssa vältellä koiria ja mennä metsän kautta. Sulla on fobia, sä luulet että joka koira on tappamassa sut. Enkä todellaaan usko että koirat sun päälle ryntäilee, sä vaan koet niin traumojen takia.

No sitten sun kannattaa kanssa vältellä koiria ja mennä metsän kautta. Sulla on fobia, sä luulet että joka koira on tappamassa sut. Enkä todellaaan usko että koirat sun päälle ryntäilee, sä vaan koet niin traumojen takia.
Tai mitä jos koirat ja raiskaajat osaisivat käyttäytyä.

En kyllä äkkiseltään muista että olisi koskaan ollut ongelmia koirien/niiden ulkoiluttajien kanssa. Kaikki ovat kyllä osanneet pitää koiransa hallinnassa. Jos oikein innokkaita koiria on ollut niin olen kysynyt saako rapsuttaa. Lasten kanssa varsinkin. Pyörällä väistän kyllä reilusti toiseen reunaan että tilaa on kaikille. Yhteispelillä kyllä sujuu noikin

En kyllä äkkiseltään muista että olisi koskaan ollut ongelmia koirien/niiden ulkoiluttajien kanssa. Kaikki ovat kyllä osanneet pitää koiransa hallinnassa. Jos oikein innokkaita koiria on ollut niin olen kysynyt saako rapsuttaa. Lasten kanssa varsinkin. Pyörällä väistän kyllä reilusti toiseen reunaan että tilaa on kaikille. Yhteispelillä kyllä sujuu noikin
Joo, figellä kannattaa olla varovainen jos takaa tulee, siinä voi käydä ikävästi kuskille ja koiralle jos naru esim menee renkaan väliin.

Kai näitä on joka junaan.
Työmatkaa fillaroidessa tullee silloin tällöin eteen tilanne jossa ulkoiluttajalla huppu ja/tai luurit päässä.
Soitan kelloa jonka koira kuulee, ulkoiluttaja ei. Osa koirista lähtee katsomaan mikä juttu, osaa jatkaa matkaansa jos ei nyt ihan reunassa niin kuitenkin ihan ennakoidulla tavalla eteenpäin.
Jos sitten käy niin että ulkoiluttaja huomaa mut viime hetkellä, niin usein tämä säikähtää ja liekö joku yhteisreaktio mutta sitten säikähtää koirakin? Varmaan tätä reaktiota?
Kyllä näistä 98% pääsee vaivatta ohi silti.

Kävellessä, ja kylässäkin, liian innokas koira ahdistaa.
Olin n.4v kun mua puri koira poskeen ja käteen ja ’96 vuonna juurikin fillaria aamulla ajaessa jonkun karannut koira juoksi viereen ja hampailla raapaisi jalkaan jäljet.
Työpaikalla alko vielä tinkimään että olisi pitänyt jäädä selvittämään omistaja. En ollu jäämässä 😃
Onhan noista aikaa mutta varmaan ne aistii musta jotain yhä?

Mutta joo, olen asunut kyllä koirataloudessakin jne ja rapsutan mielelläni jos huomaan ettei se ole velvoite.

Sedällä oli Husky. Se oli hieno koira. Ei voinut ihmiset kiinnostaa vähempää.

Vielä:
Jos omistajan pitää sanoa: ” Ei se ole vaarallinen” tjms, niin koira ei osaa käyttäytyä.

Viimeksi muokattu:
Screenshot 2025-10-04 at 14.48.14.webp

liekö joku yhteisreaktio mutta sitten säikähtää koirakin? …….mutta varmaan ne aistii musta jotain yhä?
Kyllähän eläimet aistii ihan ihme juttuja. Ei täysin liity asiaan, mutta muistaakseni sellainen hevosurheilulaji on olemassa, missä ratsastajan pitää saada hevonen tekemään tiettyjä juttuja mahdollisimman vähäeleisesti, tai huomaamatta.

Ohan noita koiria jotka havaitsee alhaisen verensokerin diabeetikoilla.
Joo, hajuhan niillä on just se tehokkain aisti.
Kyllähän ketohengityksen haistaa niin varmaan se alkaa tulemaan läpi jo paljon aiemmin.

Tosiaan työmatkoja fillaroidessa olen huomannut ettei koirilla kuulo ole järjestäen mitenkään erityisen hyvä.

@Stonder
Jep, tietty se on eri juttu kun harjoittelevat sitä yhdessä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Koiran kuuloaisti on jopa nelinkertaisesti ihmisen kuuloa parempi ja koira voi kuulla jopa ultraääniä, joita ihmiskorva ei pysty havaitsemaan.

Palaako SKL ja SFU kisat ensi vuonna saman katon alle ? Itse en asiasta tarkemmin tiedä mutta en yhtään yllättyisi jos tämä toteutuu. Näytti harmillisesti päättyneen SKL:n ja Pakkotoiston tosi pitkä yhteistyö.

Palaako SKL ja SFU kisat ensi vuonna saman katon alle ? Itse en asiasta tarkemmin tiedä mutta en yhtään yllättyisi jos tämä toteutuu. Näytti harmillisesti päättyneen SKL:n ja Pakkotoiston tosi pitkä yhteistyö.
Jostain olin ymmärtäväni, että näin tapahtuisi. Onko se sitten syy lopettaa yhteistyö Miken ja Pakkotoiston kanssa niin ei minusta. Ei se KP siellä SFU puolella ikuisesti keiku, eläkkeelle joutaisi jäädä jo. Jos hänellä näpit pelissä asian kanssa siis.

Meillä ei tullut yhteisymmärrystä korvauksesta, eli vuoden mainostamisesta ja kuvaamisesta, niin mä vetäydyin pois. Netissä on jo mua syytelty ja alettu fleimaamaan mua vastaan, mutta en aio ottaa tästä taas paskaa niskaan. Tässä mun vastaus. Pakkotoisto ei siis ole enää jatkossa tukemassa lajia, joten faneille vähän harmillinen juttu.

Screenshot 2025-10-06 at 17.23.34.webp

Back
Ylös Bottom