Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mulla alko toimimaan ku poistin appin ja asensin uusiks. Siihe asti herjas kans salasanaa jonka tilasin uuden turhaan.
Mulla oli kanssa toiseen pankkiin vanhentunut salasana, mutta toisen pankin loggaaminen oli pankin vika, eivät olleet päivittäneet softaa. Sitten mobiilivarmenne ei toiminut siksi, koska uudessa iPhone 17:ssa on eSim ja se siihen ei ainakaan DNA:lla ole saatavilla mobiilivarmennetta. iPhone sitten valitsi eSimmin omineen päivineen.
@Mike Mitäs Gurulle kuuluu? Miksei ole rikosilmoituksista mitään kuulunut mitkä teit 24 -elokuussa?
Mikä guru?

Mulla oli kanssa toiseen pankkiin vanhentunut salasana, mutta toisen pankin loggaaminen oli pankin vika, eivät olleet päivittäneet softaa. Sitten mobiilivarmenne ei toiminut siksi, koska uudessa iPhone 17:ssa on eSim ja se siihen ei ainakaan DNA:lla ole saatavilla mobiilivarmennetta. iPhone sitten valitsi eSimmin omineen päivineen.

Mikä guru?
No mitäs Mikelle kuuluu?

Mikä guru?
Joo mulla oli eSim aiemmin, vaihoin just ton varmenteen takia fyysiseen täs 17 pros.
Ei miltään operaattorilta saa varmennetta ku fyysiseen, mikä on persiistä.
Miten se itekseen eSim valittee? Pitäähän siihen ite vähä säätää 🤔

gigantilta tuli toi niiden oma puhelinliittymä giga mobiili mikä käyttää dnaan nettiä ja on ilmanen mobiilivarmenne yms, semi halpakin vielä

Eskolla on yksi todella hyvä ystävä nimeltä Toivo. Toivo on kanssa Leonberger ja 3 kuukautta vanhempi. Sunnuntaisin meillä on aina treffit ja pojat pääsee painimaan rajusti. Niiden leikki menee hyvin yhteisymmärryksessä vaikka on todella rajun näköistä.

Screenshot 2025-09-28 at 20.59.54.webp

Screenshot 2025-09-28 at 21.01.58.webp

Minäkään en pidä koirista ja koiraihmisistä, mutta valitettavasti heitä nyt vaan täällä on riesanamme. Tai no jotkut sylikoirat on ihan ok, mutta haukkuvaa koiraa pidän laittomana uhkauksena ja suhtaudun niiden omistajiin sen tavoin.

Back
Ylös Bottom