Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin olis, mutta vielä jättänyt ottamatta sitäpuolelle.Haboissa olis viela reilusti tilaa uusille tatskoille
Ford f150 ja lavalle.Meidän rakkaat jättiläiset kasvaa. Esko on 57.3kg ja Ismo 52.8kg. Saa nähdä tuleeko 70kg painoisia kummastakin. Teslaan ei enää kunnolla mahdu, niin auto pitää vaihtaa.
Ihan maasturiin tai farkkuu mahtuu hyvin ku takapenkit poisFord f150 ja lavalle.
Miksi meinaat että autoa vaihdan kun Teslan penkit voi kääntää? Hommaan auton jossa joko ei pääse tuhoaan tai ei ole väliä. Pentujen kanssa on aina riskit. Ja kirpasee pahasti premium autoon laittaa noita kuraisena.Ihan maasturiin tai farkkuu mahtuu hyvin ku takapenkit pois
Kyllä. Pakun kanssa paras optio.Entäs lava-auto?
Ehka syyna on se etta sanoit itse etta auto pitaa vaihtaa?
Vai tarkoittiko Mike että vaihtaminen toiseen Teslaan?Ehka syyna on se etta sanoit itse etta auto pitaa vaihtaa?
Niin että miksi vaihtaisin autoa jos kerran vain penkkien kaataminen olis ratkaisu.Ehka syyna on se etta sanoit itse etta auto pitaa vaihtaa?
No ehkä sulle ei, mutta mä en pidä laisinkaan hyvänä ideana, että koirat tassuineen raapis siellä pintoja kun kääntyilevät, kuolaisi ikkunat jne. Ehkä halusit ihan perinteiseen tapaan ymmärtää tahallaan väärin.Tesla ja premium.?!
Kyllä Y penkit kaadettuna on jo riittävän kokoinen, mutta se tuo kaikkia käytännön ongelmia. Noi koirat on melkosia sohlaajia kun ne liikkuu. Häkkiä ei saa kun sellaista häkkiä ei ole jonne noi menis inhimillisesti Y:ssä.Vai tarkoittiko Mike että vaihtaminen toiseen Teslaan?
Koirakärryä vahvasti mietittiin, siinä olis ollut mahdollista kahdella autolla viedä, mutta sitten jos kolmas tulee, niin kärryn koko menee aika isoksi ja eniten noissa se huolestutti, että koirat on täysin eristettynä kun ajaa. Jos siellä joku hätä tulee, niin ei saa tietää ollenkaan.Jos Teslassa on peräkoukku niin yksi vaihtoehtohan voisi olla kuomullinen telikärry perään. Niitähän saa kippi-ominaisuudellakin lastauksen ja purkauksen helpottamiseen. Ei tosin ehkä aina kätevin mahdollinen varsinkin jos joutuu paljon peruuttelemaan. Toinen vaihtoehto voisi olla joku käytöstä poistettu ruumisauto. Nehän on muuten ajettavuudeltaan kuin muutkin premium-luokan henkilöautot mutta perätilaa on runsaasti koirille ja helppo myös putsata.