OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Burnerit alessa.

Screenshot 2025-03-10 at 12.20.34.webp

Oli aika toksinen chatti yksi päivä, vastailin kaikkiin vaan että pitää paikkansa. Ja noita oli paikalla melkonen määrä. Alhaalta ylöspäin pitää lukea. Ei kuulemma ole vihaaja :D

katso liitettä 270241

Mistä ihmeestä tää portsarijuttu on, kun tota toistellaan striimissä (chatissa)? Eikö noista muutenkin oo tyyliin yli 20 vuotta. Tuskinpa olleet kommentoijat edes syntyneet vielä.

Mistä ihmeestä tää portsarijuttu on, kun tota toistellaan striimissä (chatissa)? Eikö noista muutenkin oo tyyliin yli 20 vuotta. Tuskinpa olleet kommentoijat edes syntyneet vielä.
Niinkuin muutkin jutut, perustuu valheeseen. Ei noi ikinä osaa edes sanoa missä olin ovella. Yksi sanoi että dtm, mutta kun se on stadissa, mä olin ovella mansessa. Ja miten 5 vuotta sain töitä jos pakenin vessaan.

Ne ylläpitää vihaa keksimällä jutun ja vihaavat sitten sen perusteella.

Ja noilla on copy pastena noita koska ne sanoo saman asian ja sanatarkasti sama lause. Sit ne vaan spammaa sitä.

Viimeksi muokattu:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
On volyymia. Eikö oo ollu mitään rasitusvammoja?
Siitä t-nationin kommelluksesta ja väkisin läpivietynä opin, etten voi kahta kertaa viikossa vetää isompaa määrää kyykkyä. Joten nyt on selvitty ilman ongelmia. Toi ei sillai ole vaikeeta, hapenotto riittää ja palautumiskapasiteetti hyvä, lopussa alkaa reidet olemaan aika nahkeena, niin noi viimeiset takas tullessa on aika grindaamista.

Bettinalla kuormat on

65x14
70x12
75x10
80x8
85x6
80x8
75x10
70x12
65x14

Viime viikon treeni jäi välistä kun olin vähän kipee, niin jatkettiin sitten samasta. Selkä alkaa olemaan vähän jumissa kun nyt on päässyt pelaan 18-väylän pro rataa. Parikisat Kuoksan kanssa sunnuntaina ja maanantaiana Äijänpelto vedettiin uudestaan. Sit kyykky siihen tiistaina aamulla ja Siltamäen kisat illalla. Kerkee keskiviikon lepään, mut meen pelaan itekseni jonkun radan kun meen tekeen podcastin Manseen. Torstaina sitten Leskisen kanssa selkää, että en tiiä miten jumissa tää on sit. Jaksaa kyllä selkä kyykytkin ilman vyötä.

Toi friba on ilkee kun siinä tulee kova kierto ja stoppi, niin se ottaa selkään eri tavalla.

Viimeksi muokattu:
Mitä tapahtuisi jaloille ja millainen tunne jäisi ukkoon ja akkaan, jos ottaisi periodin jossa menisi neloseen tai jopa kakkoseen tai ykköseen asti, ja sitten samat sarjapainot takaspäin mutta toistot puolittaen? Sarjapainot niin ettei failurea tulis.

Sitten aina kun alkaa sujua helpommin niin ei lisäisi ikinä toistoja vaan tekisi 2,5 kg korotuksen sarjapainoihin läpilinjan. Kesä läpi tolleen niin syksyllä palaisi tohon samaan mitä nyt teette mutta olisko sarjapainot 10 vai 20 kg isommat sillon kuin nyt?

Vois vaan sopia kesän muihin aktiviteetteihin kivasti tollanen vanhanajan pyramidi ja vois tulla voiman lisäksi jopa lihaa lisää kun kintut ihmettelisi ärsykkeen muutosta, että mitäs tässä nyt oikein tapahtuu 😂👍

Joo on siinä toi pointti, eikä sitä taida päästä pakoon vaikka ei tehtäis ihan failureen vaan jäis se yks toisto reserviin..
Mun pitää kunnioittaa tätä ikää ja kilometreja, 50 ukolle kyllä ihan riittävää tekemistä tollaiset pyramidit, voima olis enemmänkin, mutta ihan aidosti pelkään että jotain sitten hajoo. Selkää en pelkää, se kestää näköjään kaiken, mutta pakaran ja takareiden kiinnitys, patellat ja polvet, ne on sellainen huoli ettei uskalla. Ei ne kipuile, mut luulen että noista joku hajoaa jos hajoaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom