Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko Mike muuten kyykänny smithissä minkä verran ja tykkäätkö siitä?
Se ei mulle sovi, en tykkää ollenkaan kun on lukittu se tangon rata.Ootko Mike muuten kyykänny smithissä minkä verran ja tykkäätkö siitä?
Okei. Mä oon nyt jonkin aikaa duunannu smith kyykkyä ja välillä tulee vähän samanlaisia fiiliksiä. Tuntuu että se jotenkin kampeaa tuota ruotoa ja siten rasittaa alaselkää enemmän kuin vapaa kyykky. Mulla on vielä noita välilevyvaivoja niin pitää olla tarkkana näissä jutuissa. Ehkä vois taas ruveta tekemään jotain vapaan kyykyn progee. Täytyy vaan miettiä miten toteuttaa, kun kuormat ei saa nousta kuin enintään 140-160 kg luokkaan, koska alkaa tulla muuten liikaa kuormaa nikamaväleille, joka kumuloituu pidemmän päälle taas kroonisiksi kivuiksi.Se ei mulle sovi, en tykkää ollenkaan kun on lukittu se tangon rata.
Pitkää sarjaa vaan reisille.Okei. Mä oon nyt jonkin aikaa duunannu smith kyykkyä ja välillä tulee vähän samanlaisia fiiliksiä. Tuntuu että se jotenkin kampeaa tuota ruotoa ja siten rasittaa alaselkää enemmän kuin vapaa kyykky. Mulla on vielä noita välilevyvaivoja niin pitää olla tarkkana näissä jutuissa. Ehkä vois taas ruveta tekemään jotain vapaan kyykyn progee. Täytyy vaan miettiä miten toteuttaa, kun kuormat ei saa nousta kuin enintään 140-160 kg luokkaan, koska alkaa tulla muuten liikaa kuormaa nikamaväleille, joka kumuloituu pidemmän päälle taas kroonisiksi kivuiksi.
Jep! Itellä vaan oli parhaat reidet kun aikanaan pystyin tekemään kovia 3-8 toiston kyykkysarjoja. Mulla iskee noi lyhyet reisiin tosi hyvin mutta nykyisin on haettava kehitys enemmän volyymin kautta. Minä oon sitä mieltä että etureisille kyllä riittää pelkkä kyykky jos siihen laittaa kaikki paukut. Suoralle reisilihakselle voi kenties tehdä lisäksi ojennuksia eristävänä, en oo ihan varma rasittuuko se kyykyssä tarpeeks.Pitkää sarjaa vaan reisille.