Aika harvinaista herkkua tollanen laite. Mä oon tehny vaan sitä ei tuettua(natural ghr?) versiota, ja siin on aika kova paine lumpiossa syystä X. Onko tossa laitteessa smoothin tuntusta siinä suhtees?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on vaikee tehdä väärin jos ymmärtää liikkeen ja on motoriikkaa. Siksi Leeni ei tossa tee sitä sillai totaalisen väärin että ajattelee koukistuksena ja painais pohkeita sitä tukea vasten.Tuleeko tuossa väärin tehdyssä versiossa kuollut kulma supistuksessa vai miten näyttää että takareisi "lässähtää"?
On paljon parempi, ainoa että alussa saattaa aristella kun se sattuu reisiin. Mutta siihen tottuu jo parissa treenissä.Aika harvinaista herkkua tollanen laite. Mä oon tehny vaan sitä ei tuettua(natural ghr?) versiota, ja siin on aika kova paine lumpiossa syystä X. Onko tossa laitteessa smoothin tuntusta siinä suhtees?
Joo. Harmi ettei omalta salilta löydy tuota laitetta niin ei pääse tekemään.Se on vaikee tehdä väärin jos ymmärtää liikkeen ja on motoriikkaa. Siksi Leeni ei tossa tee sitä sillai totaalisen väärin että ajattelee koukistuksena ja painais pohkeita sitä tukea vasten.
No en sanois yleisesti että kunkkuliike, kyllä SJMV on varmaan se paras venyttävä. Siinä vaan alaselkä tekee merkittävästi duunia kun taas GHR ei tunnu ku takareisissä. Mulle tosin toimii paljon paremmin GHR kun muutenkin kokoajan rasittamassa selkää kyykyllä ja noi putket alkaa oleen aika massiiviset, niin ei enää mitään alaselälle lisää.eikös toi oo aika kunkkuliike taka-akselille?
Oon kattellut paljon viimeaikoina Pohjois-Korean dokkareita ja mitä enemmän niitä katsoo, sitä oudommalta tuntuu, ettei sitä maata ole miehitetty ja ihmisiä vapautettu. Koko maa on aivan sekaisin, ne ei elä vuodessa 2024, vaan jossain 107 vuodessa ikuisen kuolleen presidentin syntymäajan mukaan. Ironisin kommentti mitä dokkareissa näin, oli se kun Sveitsi ei suostunut myymään hiihtohissejä niille, niin ne sanoi että se on suuri ihmisoikeusloukkaus. Samaan aikaan miljoonia kuolee nälkään kaduille. Lait siellä on täysin mielisairaita, niissä ei ole järven hiventäkään. Ja niillä on ydinase.
Mun analyysi on että P-K on käytännössä Kiinan "no mans land" lännen (etelä-korean) välissä.Oon kattellut paljon viimeaikoina Pohjois-Korean dokkareita ja mitä enemmän niitä katsoo, sitä oudommalta tuntuu, ettei sitä maata ole miehitetty ja ihmisiä vapautettu. Koko maa on aivan sekaisin, ne ei elä vuodessa 2024, vaan jossain 107 vuodessa ikuisen kuolleen presidentin syntymäajan mukaan. Ironisin kommentti mitä dokkareissa näin, oli se kun Sveitsi ei suostunut myymään hiihtohissejä niille, niin ne sanoi että se on suuri ihmisoikeusloukkaus. Samaan aikaan miljoonia kuolee nälkään kaduille. Lait siellä on täysin mielisairaita, niissä ei ole järven hiventäkään. Ja niillä on ydinase.
Muutamia kirjoja lukenut ja on kyllä uskomattoman sairas paikka.Oon kattellut paljon viimeaikoina Pohjois-Korean dokkareita ja mitä enemmän niitä katsoo, sitä oudommalta tuntuu, ettei sitä maata ole miehitetty ja ihmisiä vapautettu. Koko maa on aivan sekaisin, ne ei elä vuodessa 2024, vaan jossain 107 vuodessa ikuisen kuolleen presidentin syntymäajan mukaan. Ironisin kommentti mitä dokkareissa näin, oli se kun Sveitsi ei suostunut myymään hiihtohissejä niille, niin ne sanoi että se on suuri ihmisoikeusloukkaus. Samaan aikaan miljoonia kuolee nälkään kaduille. Lait siellä on täysin mielisairaita, niissä ei ole järven hiventäkään. Ja niillä on ydinase.
Joo, toi lavastaminen on jotenkin hullua, koska kyllähän sen nyt länsimaalainen ymmärtää, jos sähkökatkoksia on monia kertoja päivässä. Yksi porukka pääsi "tavallisen asukkaan" kotiin vierailemaan, mutta asukas oli tarkkaan valittu. Museossa oli punaisella merkattu aseita, joita suuri johtaja oli katsonut. Koulussa ei opeteta mitään muuta kuin suuren johtajan historiaa ja sitä toistetaan pienestä lähtien aivopesten ihmisiä. Jos sanomalehdessä, tai siis eihän ne paikalliset lehdet muuta sisälläkään, suuren johtajan kuva, on hyvin suuri häväistys taittaa lehti niin, että suuri johtaja menee jostain kohtaa kahtia. Paikka on niin helvetin sairas, että miten kymmenien miljoonien annetaan kärsiä eikä kukaan tee mitään? Kun maahan menee, niin sotilaat tarkastavat tullessa puhelimen ja kaikki siellä olevat kuvat. Joka ikistä turrea epäillään vakoojiksi.Muutamia kirjoja lukenut ja on kyllä uskomattoman sairas paikka.
Varusmiehet laitetaan rakentamaan teitä ja junaratoja ilman ruokaa. Osa kuolee ja osa varastelee pysyäkseen hengissä.
Tämä siis ihan sieltä loikanneiden suusta kerrottuna.
Vaikka suuri henkilöpalvonta johtajaa kohtaan onkin niin miettikää sotatilanteessa noi kyseiset yksilöt. Osa ei pääse edes ikinä ampumaradalle ja motivaatio maan puolustamiseen aivan nollissa.
Turisteja varten järkätään illuusio hyvinvoivasta valtiosta näyttelijöiden avulla. Joks päivä eri turistiryhmät näkee saman onnellisen hääparin, taidemaalarin ja vaikka kuinka paljon muita ruokapalkattuja näyttelijöitä
Jep!Joo, toi lavastaminen on jotenkin hullua, koska kyllähän sen nyt länsimaalainen ymmärtää, jos sähkökatkoksia on monia kertoja päivässä. Yksi porukka pääsi "tavallisen asukkaan" kotiin vierailemaan, mutta asukas oli tarkkaan valittu. Museossa oli punaisella merkattu aseita, joita suuri johtaja oli katsonut. Koulussa ei opeteta mitään muuta kuin suuren johtajan historiaa ja sitä toistetaan pienestä lähtien aivopesten ihmisiä. Jos sanomalehdessä, tai siis eihän ne paikalliset lehdet muuta sisälläkään, suuren johtajan kuva, on hyvin suuri häväistys taittaa lehti niin, että suuri johtaja menee jostain kohtaa kahtia. Paikka on niin helvetin sairas, että miten kymmenien miljoonien annetaan kärsiä eikä kukaan tee mitään? Kun maahan menee, niin sotilaat tarkastavat tullessa puhelimen ja kaikki siellä olevat kuvat. Joka ikistä turrea epäillään vakoojiksi.
Olen 100% samaa mielta kanssasi mutta mita sinun mielesta voi tehda? Realistisia ehdotuksia?Paikka on niin helvetin sairas, että miten kymmenien miljoonien annetaan kärsiä eikä kukaan tee mitään?
Mm. Californiassa kiellettiin sähköautojen lataaminen tiettyinä kellonaikoina ettei sähköverkko ylikuormittuisi.Jep!
Lähinnä että melko tavanomaista diktaattorien hallitsemissa maissa
Se maa pitäis riisua aseista Naton toimesta nyt kun kerran huhujen mukaan ovat tulleet Ukrainan sotaan mukaan. Nyt ne ampui ohjuksen taas, elikä ne oikeesti kerjää verta nenästä.Olen 100% samaa mielta kanssasi mutta mita sinun mielesta voi tehda? Realistisia ehdotuksia?