OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuleeko tuossa väärin tehdyssä versiossa kuollut kulma supistuksessa vai miten näyttää että takareisi "lässähtää"?
Se on vaikee tehdä väärin jos ymmärtää liikkeen ja on motoriikkaa. Siksi Leeni ei tossa tee sitä sillai totaalisen väärin että ajattelee koukistuksena ja painais pohkeita sitä tukea vasten.
 
Aika harvinaista herkkua tollanen laite. Mä oon tehny vaan sitä ei tuettua(natural ghr?) versiota, ja siin on aika kova paine lumpiossa syystä X. Onko tossa laitteessa smoothin tuntusta siinä suhtees?
On paljon parempi, ainoa että alussa saattaa aristella kun se sattuu reisiin. Mutta siihen tottuu jo parissa treenissä.
 
Se on vaikee tehdä väärin jos ymmärtää liikkeen ja on motoriikkaa. Siksi Leeni ei tossa tee sitä sillai totaalisen väärin että ajattelee koukistuksena ja painais pohkeita sitä tukea vasten.
Joo. Harmi ettei omalta salilta löydy tuota laitetta niin ei pääse tekemään.

Itse asiassa en oo ikinä kyllä tehnytkään vaikka joskus saleilla on noita ollut, eikös toi oo aika kunkkuliike taka-akselille? 😁
 
eikös toi oo aika kunkkuliike taka-akselille?
No en sanois yleisesti että kunkkuliike, kyllä SJMV on varmaan se paras venyttävä. Siinä vaan alaselkä tekee merkittävästi duunia kun taas GHR ei tunnu ku takareisissä. Mulle tosin toimii paljon paremmin GHR kun muutenkin kokoajan rasittamassa selkää kyykyllä ja noi putket alkaa oleen aika massiiviset, niin ei enää mitään alaselälle lisää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom