OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Kyllä aineenvaihdunta toimii kuin junan vessa, kun ruokavaliossa on riittävästi hiilihydraattia. Rasvaa sen sijaan ei kannata nauttia mielin määrin. Ei siinä mitään salaisuutta tai salaista "systeemiä" ole. Itse just markkinoin omaa ravinto-ohjelmapakettia, jolla saadaan aineenvaihdunta kattoon juuri korkeiden hiilareiden avulla.

Sori, että tulin Miken puolesta vastaamaan.

paljon sinun mielestä tarpeeksi rasvaa ja mikä on "liikaa"?

Kyllä aineenvaihdunta toimii kuin junan vessa, kun ruokavaliossa on riittävästi hiilihydraattia. Rasvaa sen sijaan ei kannata nauttia mielin määrin. Ei siinä mitään salaisuutta tai salaista "systeemiä" ole. Itse just markkinoin omaa ravinto-ohjelmapakettia, jolla saadaan aineenvaihdunta kattoon juuri korkeiden hiilareiden avulla.

Ei, päinvastoin. Mukava ku vastasit :)Minä itseasiassa mietin sitä sinun ruokapakettia. Jotain minun täytyy kokeilla, ja jos minä maksan jostain esim ravinto-ohjelma paketista, niin silloin sitä tulee toteutettua. Jos itsekseen yrittäisin pärjätä niin se on aina menny siihen että kohta syönkin liian vähän, ja sitten sorrun johki epäterveelliseen ruokaan. Pitääpä oikeastaan lähteä ettii sitä ravinto pakettia sinun sivuilta.

Miun mielestä tuo on hiukan vaarallista yksinkertaistaa ja yleistää aineenvaihduntaa yhteen makroon kun kyseessä on kuitenkin paljon monimutkaisempi systeemi. Esim. Henkilö joka olettaa aineenvaihduntansa olevan hidas ja samalla on paha insuliini resistenssi, ei siinä varmaan ole järkeä hiilareita lähteä nostamaan.

Tämä on vain mielipiteeni.

paljon sinun mielestä tarpeeksi rasvaa ja mikä on "liikaa"?

Ja onko riittävä ja optimaalinen tässä tapauksessa sama asia?

Asiasta viidenteen, kun oot aktiivinen ja rasvaprossa on jossain 15% ja naisilla 20% niin aika hankalaa on hankkia insuliini resistenssiä.

Viimeksi muokattu:
Miun mielestä tuo on hiukan vaarallista yksinkertaistaa ja yleistää aineenvaihduntaa yhteen makroon kun kyseessä on kuitenkin paljon monimutkaisempi systeemi. Esim. Henkilö joka olettaa aineenvaihduntansa olevan hidas ja samalla on paha insuliini resistenssi, ei siinä varmaan ole järkeä hiilareita lähteä nostamaan.

Tämä on vain mielipiteeni.
Puhutaan oletusarvoisesti terveistä ihmisistä. Suomessa on esim kilppariongelmaisia ihmisiäkin paljon ja silloin on sitten ihan muut syyt siellä aineenvaihdunnan ongelmissa.

Puhutaan oletusarvoisesti terveistä ihmisistä. Suomessa on esim kilppariongelmaisia ihmisiäkin paljon ja silloin on sitten ihan muut syyt siellä aineenvaihdunnan ongelmissa.
Hyvä kun otit asian esiin, minulle ei ollut oikeastaan mitään muita oireita kuin että paino ei laskenut ja oli ihan selkeä vajaatoiminta johon lääkkeet.
Ajatuksena oli heti että nyt taivas aukeaa ja kaikki on mahdollista mutta mikään ei muuttunut, ei niin mikään.
Mutta itse kysymykseen eli saako sinulta yksilöllisen ravinto-ohjelman jossa olisi tälläinen huomioitu tai voiko sitä ylipäätään huomioida niissä?
Itsellä ollut ns. ammattiapua näissä asioissa mutta ei ole hyviä keinoja löytynyt joilla saisi homman toimimaan niin että ruokamäärät olisi hyviä ja silti ei kerryttäisi kohtuuttomasti läskiä.

Mikan hiilaripointti oli mielestä ihan hyvä. Itse sain aikoinaan sekaisin aineenvaihduntaa siten, että söin todella vähän hiilaria suhteessa treenimääriin. Tein siis paljon aerobista syketreeniä ja siihen päälle paljon arkiaktiivisuutta hyötyliikunnan puolella. Totesin vain aina olevani tosi hiilariherkkä, koska onhan mulla kilpirauhasongelmakin, vaikka siihen on tosin ollut lääkkeet vuosikausia. :) Varmasti olenkin jollain tavalla hiilariherkkä, mutta oma aineenvaihdutani lähti silti pääasiassa sillä käyntiin, että uskalsin alkaa syödä laadukasta hiilaria ja isompia määriä.

Vitsi toi vuokratilojen etsiminen on ärsyttävää. Joka kohteesta annetaan vain julkisivukuva ja sitten mainitaan kaikkea mitä on ympärillä. Vähän tyyliin "Myydään 1999 Fiat punto, ympärillä Ferrareita ja lähellä Porchen kauppa sekä Tallinnan terminaali". Sit sisäkuvia ei juuri mistään, eikä hintoja eikä mitään muutakaan tärkeetä tietoa. Mutta onhan se nyt oleellisempi tieto, että lähellä on McDonalds ja lounasravintola.
Mille sä etsit vuokratiloja? Pakkotoisto.comille office?

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Mike on puhunut että sit kun on twich kanavalla tarpeeksi subaajia niin alkaa tekemään podcastit live lähetyksinä ja sille varmaan katselee vuokratiloja
Juu eli näin, eli podcastit siirtyis striimeiksi ja sitten jälkijulkaisuna tubessa.

Mä kun olen pihalla kuin lumiukko tästä Twitchista, niin mikä ero on Twitch live streamauksessa vs Youtube live? Eikö Youtube ole isompi/kattavampi media?

Mimmeille monella eri värillä huppari.

Screenshot 2018-12-05 at 22.23.21.png

Mutta itse kysymykseen eli saako sinulta yksilöllisen ravinto-ohjelman jossa olisi tälläinen huomioitu tai voiko sitä ylipäätään huomioida niissä?
Itsellä ollut ns. ammattiapua näissä asioissa mutta ei ole hyviä keinoja löytynyt joilla saisi homman toimimaan niin että ruokamäärät olisi hyviä ja silti ei kerryttäisi kohtuuttomasti läskiä.
Mä teen lähinnä vain täysin "terveille" ihmisille ravintojuttuja ja treeniohjelmia. En esim tee valmennuksia sellaisille ihmisille, joilla on selkeitä fysiologisia ongelmia tai sairauksia, jotka vaativat lääkitystä tai fysioterapiaa. Tällaisista tapauksista itselläni ei ole mitään kokemusta, enkä siis aio esittää mitään asiantuntijaa tai lääkäriä, koska sellainen en ole.

Aloitan torstaina kyykkyprogen, jonka kovin viikko oli Vertin kans tehty Nevör ögen. Me tehtiin se kovaa kaikki sarjat, tässä oikeassa progessa 30 ja 20 toistoa alussa on lämmittelyjä. Nevör ögen tehdään viimeisen kuukauden aikana 8 kertaa.

Joka treeni tehdään kaksi kertaa viikossa kuukauden ajan. 12 viikkoa kestää.

1.
  • Set 1: 30 reps(kevyt)
  • Set 2: 20 reps(kevyt)
  • Set 3: 15 reps
  • Set 4: 15 reps
  • Set 5: 15 reps
  • Set 6: 30 reps
2.
  • Set 1: 30 reps(kevyt)
  • Set 2: 20 reps(kevyt)
  • Set 3: 15 reps
  • Set 4: 15 reps