Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Muuten keksin mitä te @Bisley n kaa rupeette pelaa; crash bandicoottia. Ja palkinto oikein arvanneiden kesken, kuinka monta ohjainta menee rikki ekan 2h aikana.

Jos crash bandicootissa suuttuu niin että rikkoo ohjaimen, niin suosittelisin hakemaan vihanhallinta-apua.

Relax. :peace:

Viimeksi muokattu:
Ei ole, mutta jos ei halua missata pätkää sieltä täältä. Jätkät jaksaa vängätä. Oon vaan tottunu että muilla ohjelmilla saa pausen.

Oot niitä henkilöitä jotka on vaan yksinkertaisesti ajautunu ihan liian syvälle suohon tietotekniikan kanssa ja tullut sitä kautta laiskaksi vaikka et sitä itse tajuaisikaan. Et jaksa ottaa puhelinta taskusta painaaksesi pausea? Siihenki olet löytäny keinon, jotta ei näinkään hirveätä toimitusta tarvitse tehdä.

Oot niitä henkilöitä jotka on vaan yksinkertaisesti ajautunu ihan liian syvälle suohon tietotekniikan kanssa ja tullut sitä kautta laiskaksi vaikka et sitä itse tajuaisikaan. Et jaksa ottaa puhelinta taskusta painaaksesi pausea? Siihenki olet löytäny keinon, jotta ei näinkään hirveätä toimitusta tarvitse tehdä.
Et selvästikkään lukenut mun seuraavaa viestiä. Antaa olla. Sain asian ratkaistua.

Kattelin eilen striimiä, on kyllä tosi mielyttävää katsoa kun ulkoasuun ja laatuun panostetaan, ei siittä mihinkän pääse. Katsojia parhaimillaan sen reilu 150, mikä on ihan hyvä määrä tässä kohtaan mielestäni. Vaikka katsojia ei ole älyttömästi, niin suurin osa kuitenkin aktiivisia jotka katsovat varmaankin lähes joka striimin ainakin jälkikäteen osittain, kuten itsekkin. Keskutelu on asillallista eikä mitään paskaakaan oikeestaan edes tule, vaikka välillä hieman sitä yritetäänki ja Laudan jonneja hieman provosoidaan. Tälläisellä striimillä missä on fiksua keskustelua, niin Striimaja kerkee kaikkiin fiskuihin kommenteihin ottaa kantaa ja katsojat pystyvät hieman kommunikoimaan toistensa kanssa. Mikellä vielä se etu, että pystyy tekeen tätä hommaa ilman stressiä, niin ei tarvi sitäkään sietää tai paskana päivänä olla kokonaan striimaamatta. Näin ei hirveen moni "ammattistriimaaja" voi tehdä ainakaan suomessa jos meinaa elantonsa tällä hommalla hankkia, Monesti tuntuu olevan että vuokran tullessa, naispuoleiset striimaajat hieman avoivemmin pukeutuvat. Tsemppiä Mikelle, toivottavasti striimit jatkuvat ja Saat Nyyssiksen kanssa setupit toimimaan ja pääsette striimaan ja pelaan yhdessä.

Pikkasen mielipiteitä Pakkotoisto striimistä, mitä tässä on Twitchiä tullut useampi vuosi seurattua.

Kiitoksia mukavasta palauteesta. Koitan tosiaankin aktivisesti keskustella kaikkien kanssa ja lisätä keskustelua ylipäätänsä. Elgaton hommasin että pääsis paremmin Nyyssiksen kanssa pelaamaan,mutta voitte arvata miten kamalaa sen kanssa on, ei se vain toimi. Ihan uskomattoman vaikeaksi tehty simppeli asia. Peliäänet ei kuulu, chattiäänistä puhumattakaan. Koitettu on Windowsin puolella ja macin puolella OBS, SLOBS ja sitten Elgaton oma striimisofta.

Ja netistä ei ole kiinni enää mikään mahdollinen lagaaminen.

7449788113.png

Elgaton kanssa valtavia ongelmia, joten tämä setti on tehtävä PS:n kautta, eli kummatkin ajaa oman striiminsä. Mun idea oli laittaa OBS:n kautta striimi ja ajaa sinne sitten Mikan kuva kanssa kameran osalta. Yksinpelatessa striimit onnistuu peleissä, mutta party-audiota ei saada mitenkään vaikka mitä tekee, enkä ole ainoa.

awayout.webp

Ens tiistain striimistä tulee kyllä hulvaton! Muistakaahan kaikki tulla tsiigaa ja Miken kanava vähintäänkin seurantaan! Mun kanavasta ei niin väliä.

@Bisley @Mike Team M&M:ltä ei hetkeen ole tullut treenivideoita. Olisiko sellaisessa aiheessa ideaa, että näyttäisitte vipuvarsi- yms. laitteille vaihtoehtoisia liikkeitä ja suoritusvinkkejä, vrt. Mikan "yhden käden sivuveto ylhäältä latsille" high row:ssa. Äkkiseltään tulee mieleen punnerrukset olkapäille lateral chest press:ssä ja ojentajat super squat:ssa, mutta onhan noita varmaan paljonkin. Tarkennuksena, että en nyt siis hae tässä salikomediaa-ketjuun kuuluvaa materiaalia. :)

Back
Ylös Bottom