Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

pun1.webp

Eipä tuonne nyt kovin vaikea ollut päästä seuraamaan kun suoraan tuon linkin kautta pääsi. En vain ihan täysin hiffaa vielä Twitchiä. Rekkasin nopeasti, mutta ei antanut silti kommentoida chattiin? Sanoi jotain, että "this room is in 1 day followers-only mode", mutta seurasin kyllä pakkotoistoa.

Mistäköhän johtuu, että esim Jukan chatti lähes aina asiallinen vaikka bodyscenessä on vahvasti mukana?

Ihan yhtä asiallinen tuo Miken chatti tänään oli. Pari sulkiinsa paskonutta pulua kävi jotain ''viisasta'' välillä laukomassa, mutta sellaista se on joka chatissa. Täysin puhtaita chatteja näkee lähinnä sub-only modessa.

Hyvin aktiivista on jengi Twitchissä. Piti saada 500 seuraajaa tämän kuun loppuun mennessä, nyt ollaan 598. Muutenkin chat on siellä hyvin eläväinen ja aiheet muuttuu mukavasti. Optimoitiin vielä striimin loppuun layouttia kuntoon, nyt on sitten vielä selainkuva mukana. Huomenna 17:00 striimi.

Viimeksi muokattu:
Hyvin aktiivista on jengi Twitchissä. Piti saada 500 seuraajaa tämän kuun loppuun mennessä, nyt ollaan 598. Muutenkin chat on siellä hyvin eläväinen ja aiheet muuttuu mukavasti. Optimoitiin vielä striimin loppuun layouttia kuntoon, nyt on sitten vielä selainkuva mukana. Huomenna 17:00 striimi.
Hyvää settiä ollu striimis, jatka samaan malliin(y)

Tossa aikaisemmin joku linkkasi Killen kuvia fascesta, joissa oli poistettu mun nimi. Raportoin ne kaikki ja se tili sai 3 päivän bannit. Tänään pisti viestiä ja pahoitteli ja lupasi ettei enää tapahdu niin, kertoi sitten mistä oli ne saanut ja nyt sitten Pinterestille tein samat ilmoitukset.

Jos mun ottamia kuvia löytyy niin, että niistä on otettu pois krediitit, niin linkatkaa mulle.

Paljon twitchistä saa rahaa seuraajista? onko se joku tietty vakio, vai nouseeko se sen mukaan mitä enemmän on, onko ne missään nähtävillä? Ihan mielenkiinnosta kyselen kun joillain on miljoonia seuraajia, saako noilla alle 1000 jotain jo? Vai meneekö se raja jossain 100k?

Back
Ylös Bottom