Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No voihan perse. En ehtinyt katsomaan liveä. Saisko sen edes audiona johonkin?Ei tuu, ihan vitun paskaa toi Logitechin kamera, heittää audion aivan epäsynkkaan ja aivan kelvotonta katsoa. Ja en ole ainoa jolla sama ongelma.
Edes omaan?Ei ole kyllä myllyttäviä koiria erotellessa tullut ikinä mieleen kokeilla työntää sormea minkään osapuolen perseeseen.
Jääkö Audi? :DTokyo Drift henkistä kuvaa. Taustat kuvasin Shibuyassa ja auto Porvoossa, omistaja Tony Hakku. Auton speksit.
Nissan Skyline
- Moottori: rb26dett 2.6l muutettu single turboksi 647hp650nm.
- Alusta/vanteet: tein edfc täyssäädettävä alusta ym. work vsxx 18x11 ja 18x12 3-os japsivanteet, yokohama advan neova 255/35 ja 295/30 renkaat.
- Ulkokuori: uudelleen maalattu 2017, itsetehty kaarilevikesarja, splitterit, chassis mount takaspoileri,seibon hiilikuitunen konepelti,helmat,takaluukku, gt spoileri ym.
- Sisusta: alcantara puolikupit,sabelt vyöt, candypunaiset cusco turvakaaret.ym.
katso liitettä 148492
Mä kokelin tota samaa muijalle. Sillä ainakin leuka loksahti samantien auki. ;)Kuulostaa härskiltä, mutta joku sanoi että sormen työntäminen koiran perseeseen saa koiran sen verran hämilleen että avaa leuat.
Esimerkkinä oon ulkoiluttamassa koiraa ja mun koiran päälle kävis toinen koira joka on irrallaa niin ei kyllä kiinnostas vittuakaan. Voi olla et sen toisen koiran omistajaki sais pataa viel samaa syssyy.
Kovat on puheet, mutta jos on oikeasti kyseessä joku tälläinen isompi molossikoira, niin sitä ei kyllä ihminen käsin hapeta tai muutenkaan paljain käsin tapa.
Niin tai mitäs jos sen kimpussa on vaikka KARHU ni et tee yhtää mitää.. Kyllä siinä kaikkensa yrittäs ihan sama minkälainen koira, potkitaa kaulaa, selkärankaa, vaikka jalat poikki että se irrottas. Voithan sä jäädä tietenki vieree marisee kohtaloas.
Itehän oon kuristanu karhun henkseleillä. Ahma on paljon vittumaisempi tappelukaveri.
Nojoo... Minusta koirat pitäis aina olla kytkettynä taajama alueella, jossain ihan syrjässä taas voi hyvin koulutettua koiraa piettää irti. Koskaan kun ei voi tietää mitä erikoisuuksia koira kohtaa, yllättävissä tilanteissa koulutettukin koira voi aiheuttaa vaaratilanteita irrallaan. Mutta sepä on ihan sama mitä kukakin ajattelee tai laki määrää kun ihmiset ei hirveästi toisia ajattele.
Pitbullien kanssa YLEENSÄ käytetään todella paljon harkintaa kenelle niitä kasvattaja antaa, yleensä saa käydä melkoisen haastattelukierroksen läpi ennen kuin pentu heltiää. Tämähän ei tarkoita tietenkään etteikö niitä voisi saada silti joku kilipää omistukseensa.
2017 S3 310hp.Minkälainen Audi Mike sulla on?
Mulla on kokemusta turbonelosista Volvojen puolelta, olen semmosen omistanut ja se oli kyllä mutkapätkätiellä hemmetin hyvä.
Eikös niissä Audinkin nelosturboissa oo nykyään jotain 280 heppaa tjsp.
Mutta mikä malli???