Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tokyo Drift henkistä kuvaa. Taustat kuvasin Shibuyassa ja auto Porvoossa, omistaja Tony Hakku. Auton speksit.

Nissan Skyline

- Moottori: rb26dett 2.6l muutettu single turboksi 647hp650nm.
- Alusta/vanteet: tein edfc täyssäädettävä alusta ym. work vsxx 18x11 ja 18x12 3-os japsivanteet, yokohama advan neova 255/35 ja 295/30 renkaat.
- Ulkokuori: uudelleen maalattu 2017, itsetehty kaarilevikesarja, splitterit, chassis mount takaspoileri,seibon hiilikuitunen konepelti,helmat,takaluukku, gt spoileri ym.
- Sisusta: alcantara puolikupit,sabelt vyöt, candypunaiset cusco turvakaaret.ym.

tokyodrift2.webp

Viimeksi muokattu:
Tokyo Drift henkistä kuvaa. Taustat kuvasin Shibuyassa ja auto Porvoossa, omistaja Tony Hakku. Auton speksit.

Nissan Skyline

- Moottori: rb26dett 2.6l muutettu single turboksi 647hp650nm.
- Alusta/vanteet: tein edfc täyssäädettävä alusta ym. work vsxx 18x11 ja 18x12 3-os japsivanteet, yokohama advan neova 255/35 ja 295/30 renkaat.
- Ulkokuori: uudelleen maalattu 2017, itsetehty kaarilevikesarja, splitterit, chassis mount takaspoileri,seibon hiilikuitunen konepelti,helmat,takaluukku, gt spoileri ym.
- Sisusta: alcantara puolikupit,sabelt vyöt, candypunaiset cusco turvakaaret.ym.

katso liitettä 148492
Jääkö Audi? :D

Saahan sitä Audiinkin isompaa turboa kehiin, niin sillon siitä saa niin paljon tehoa ku moottorin alakerta+kansi kestää, eri asia kannattaako, ite jättäsin tekemättä... :P

Esimerkkinä oon ulkoiluttamassa koiraa ja mun koiran päälle kävis toinen koira joka on irrallaa niin ei kyllä kiinnostas vittuakaan. Voi olla et sen toisen koiran omistajaki sais pataa viel samaa syssyy.

Kovat on puheet, mutta jos on oikeasti kyseessä joku tälläinen isompi molossikoira, niin sitä ei kyllä ihminen käsin hapeta tai muutenkaan paljain käsin tapa.

Kovat on puheet, mutta jos on oikeasti kyseessä joku tälläinen isompi molossikoira, niin sitä ei kyllä ihminen käsin hapeta tai muutenkaan paljain käsin tapa.

Niin tai mitäs jos sen kimpussa on vaikka KARHU ni et tee yhtää mitää.. Kyllä siinä kaikkensa yrittäs ihan sama minkälainen koira, potkitaa kaulaa, selkärankaa, vaikka jalat poikki että se irrottas. Voithan sä jäädä tietenki vieree marisee kohtaloas.

Niin tai mitäs jos sen kimpussa on vaikka KARHU ni et tee yhtää mitää.. Kyllä siinä kaikkensa yrittäs ihan sama minkälainen koira, potkitaa kaulaa, selkärankaa, vaikka jalat poikki että se irrottas. Voithan sä jäädä tietenki vieree marisee kohtaloas.

Itehän oon kuristanu karhun henkseleillä. Ahma on paljon vittumaisempi tappelukaveri.
Nojoo... Minusta koirat pitäis aina olla kytkettynä taajama alueella, jossain ihan syrjässä taas voi hyvin koulutettua koiraa piettää irti. Koskaan kun ei voi tietää mitä erikoisuuksia koira kohtaa, yllättävissä tilanteissa koulutettukin koira voi aiheuttaa vaaratilanteita irrallaan. Mutta sepä on ihan sama mitä kukakin ajattelee tai laki määrää kun ihmiset ei hirveästi toisia ajattele.

Itehän oon kuristanu karhun henkseleillä. Ahma on paljon vittumaisempi tappelukaveri.
Nojoo... Minusta koirat pitäis aina olla kytkettynä taajama alueella, jossain ihan syrjässä taas voi hyvin koulutettua koiraa piettää irti. Koskaan kun ei voi tietää mitä erikoisuuksia koira kohtaa, yllättävissä tilanteissa koulutettukin koira voi aiheuttaa vaaratilanteita irrallaan. Mutta sepä on ihan sama mitä kukakin ajattelee tai laki määrää kun ihmiset ei hirveästi toisia ajattele.

Täältä löytyy amstaffi ja niin vätys ku olla ja voi. Haluaa vaa leikkiä toisten koirien kanssa mut mitäs jos siel toisel puolel onki sit joka kävis kii ni tiedä yhtää miten tuo reagois.

Minkälainen Audi Mike sulla on?
Mulla on kokemusta turbonelosista Volvojen puolelta, olen semmosen omistanut ja se oli kyllä mutkapätkätiellä hemmetin hyvä.
Eikös niissä Audinkin nelosturboissa oo nykyään jotain 280 heppaa tjsp.

Mutta mikä malli???

Pitbullien kanssa YLEENSÄ käytetään todella paljon harkintaa kenelle niitä kasvattaja antaa, yleensä saa käydä melkoisen haastattelukierroksen läpi ennen kuin pentu heltiää. Tämähän ei tarkoita tietenkään etteikö niitä voisi saada silti joku kilipää omistukseensa.

Ongelma tulee juuri siinä kun Suomessa pitbull ei ole mikään oikea rotu, joten kuka tahansa saa kasvattaa omia sekotuksiaan ja sanoa pitbulliksi, ja myydä kaikenmaailman vajakeille. Suomen pitbullit on vielä yleensä todella hoikkia verrattuna vaikka amerikkalaisiin serkkuihinsa (taustalla juuri tuo eri koirien miksailu, mm vinttikoiran sekoittaminen jotta saadaan korkeampi rakenne). Ja ton hernesaaren keissin pitti painaa n. 30kg, ehkä jopa vähän alle.

Hintakin on yleensä huomattavasti halvempi kuin muut samanlaiset rekisteröidyt rodut, joten ei vaadi kummoista elintasoa hommata moinen katu-uskottavuuden nostamiseen. Ja siks harvat jaksaa tätä vaativaa koiraa kouluttaa lähellekkään tarpeeksi. Ja vapaana pitäminen on vaan vitun tyhmää oli koulutettu tai ei. Eläin on aina eläin..

Pitti on nykyään vaan niin ”trendikäs”. Ja sääliksi käy kun kävelee vaikka jo Kampin keskuksen läpi ja näkee aina nistejä pitbullit talutuksessa.

Meillä on himassa amstaffi joka on todella itsepäinen mutta myös tosi rakastava. Siinä oli just sellanen haastattelu ennenkun sai pennun. Amstaffien kasvattajien keskuudessa on käytössä Suomessa ns musta lista missä on nimiä kelle ei myydä tätä koiraa, ja se jeesaa huomattavasti vääriin käsiin päätymistä.

Tota 36kg tankkia en kyl lähtis hapettamaan jos se joutuis rähinään :LOL:

Minkälainen Audi Mike sulla on?
Mulla on kokemusta turbonelosista Volvojen puolelta, olen semmosen omistanut ja se oli kyllä mutkapätkätiellä hemmetin hyvä.
Eikös niissä Audinkin nelosturboissa oo nykyään jotain 280 heppaa tjsp.

Mutta mikä malli???
2017 S3 310hp.

Back
Ylös Bottom