Konaa
PT-Vatasen sihteeri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän sitä aika saatanan vihainen olisi jos joku tämän mun karvapallin päälle kävisi.
katso liitettä 148457

Niin, eli ollut paskapuhetta "Takamaan pannalla kuristus".Alle 10 vuotta ja koira oli uros bullterrieri. Sen tarkemmin tapahtuneesta tietämättä niin silloin kun tuollainen koira hyökkää oikeasti niin niitä jälkiä ei paikata millään laastareilla niinkuin siinä tapauksessa oli tehty.
Paskapuhetta samalla tavalla kuin Takamaan pannalla kuristus. Takajaloista ilmaan jos koira on sen kokoinen että onnistuu.
Paskapuhetta samalla tavalla kuin Takamaan pannalla kuristus. Takajaloista ilmaan jos koira on sen kokoinen että onnistuu.

Kokemus puhuu vai? Et onnistu siinä ja voit olla mitä mieltä asiasta haluat.No ei muuten tasan ole niin kauan, kun aivot tarvii happea ja verta toimiakseen.
Oli se. Onko teistä kumpikaan koittanut tuota käytännössä eli miten kaksi keskikokoista tappelevaa koiraa kuristetaan pannoilla niin että ne irroittavat otteensa?Niin, eli ollut paskapuhetta "Takamaan pannalla kuristus".
Vitun idiootti.Ihan samalla tavalla sen koiran saa hapetettua ku ihmisenki, kuolkoo vaikka siihen kuristukseen.
Kokemus puhuu vai? Et onnistu siinä ja voit olla mitä mieltä asiasta haluat.
Oli se. Onko teistä kumpikaan koittanut tuota käytännössä eli miten kaksi keskikokoista tappelevaa koiraa kuristetaan pannoilla niin että ne irroittavat otteensa?
Vitun idiootti.
Vastaa nyt toki kun kerran tunnut tietävän. Mä oon saanu irroittaa toisen ihmiseen koiraa toisen ihmisen koirasta. Ei auttanut vaikka täyskuristuspantaa väännettiin niin kovaa kun jaksettiin.Eiköhän tuo sun argumentointi ja kirjoitusasu jo paljasta kuka se idiootti onkaan.![]()
Jossain päin Suomea tapahtui että fleksissä ollut olikohan malamuti pääsi karkaamaan kun hihna katkesi ja kävi kiinni amstaffiin joka oli hihnassa. Loppu tuloksen amstaffi melkein ehjä, malamuti loukkaantunut ja sitä amstaffia irroitettiin useamman ihmisen voimin siitä malamutista.
Vastaa nyt toki kun kerran tunnut tietävän. Mä oon saanu irroittaa toisen ihmiseen koiraa toisen ihmisen koirasta. Ei auttanut vaikka täyskuristuspantaa väännettiin niin kovaa kun jaksettiin.
Jossain päin Suomea tapahtui että fleksissä ollut olikohan malamuti pääsi karkaamaan kun hihna katkesi ja kävi kiinni amstaffiin joka oli hihnassa. Loppu tuloksen amstaffi melkein ehjä, malamuti loukkaantunut ja sitä amstaffia irroitettiin useamman ihmisen voimin siitä malamutista. Oisko se amstaffi pitänyt kuristaa kuoliaaksi? Se kuoliaaksi kuristettu koira on myös jollekkim rakas lemmikki, ihan samalla tavalla kuin se toyvillakoira joka kuoli tossa Hernesaaren keississä. Tosi kurja juttu ja purreen koiran omistajalta toivottavasti lähtee koira pois.
Kuulostaa härskiltä, mutta joku sanoi että sormen työntäminen koiran perseeseen saa koiran sen verran hämilleen että avaa leuat.
Mulla pari bullmastiffia. Ottivat kerran noin 3sec ajan tosissaan yhteen ja kyllä siinä tuli todettua voimattomuus. Takajaloista vetäminen varmaan ainut mikä vois toimia. Aika turhaa hommaa yrittää tuollaista koiraa hapettaa mille on aikoinaan jalostettu vahva ja paksu kaula/ niska. Joka kerta tollanen sen pään vetää pois sieltä kainalosta ilman mitään ongelmia, jos painileikeissä vähän ottaa kiinni. Säyseitä tapauksia molemmat ja tulevat juttuun muiden kanssa ja koirapuistoissa pystyy käymään tietyin rajoituksin. Mutta en mä niitä kyllä vapaana pitäs taajamassa tai kaupungilla, koska aina voi vastaan tulla vapaana myös se kuka tulee räyhäämään eikä noi sellasta kattele.