Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Vituttaa välillä se kun näkee että joku puolityttu on hankkinut koiran kun tietää että kysyineb henkilö ei jaksa edes omaa kämppää siivota. Ei mulla ole mitään koiria vastaan mutta muutaman kerran on käynyt niin että jonkun tuntemattoman koira on tullut "hyppimään" päälle ja omistaja nsuraa siinä vieressä että se haluaa vain moikata. Mua ei kiinnosta mitä se haluaa mutta tiedän sen että mä en halua sitä mun lähelle ja jos poikakin on mukana niin en ainakaan halua.
Harmi että koiran hankkiminen on niin helppoa, pahimassa tapauksessa kärsii sekä koira että joku epäonnekas sivullinen

Kyllähän sitä aika saatanan vihainen olisi jos joku tämän mun karvapallin päälle kävisi.

katso liitettä 148457

Sama juttu itellä jos tän jo nyt edesmenneen koiramme kimppuun joku olisi joskus hyökännyt. Keeshond. Oli kyllä niiiiin kiltti koira mitä voi olla. Lisäksi todella älykäs.

IMG-20170805-WA0001.webp
WP_20170727_10_40_56_Pro.webp

Kyllä sitä melkoinen suojeluvaisto noiden karvaistenkin lasten kohdalla herää. Kerran käynyt koirapuistossa repimässä toisen koiran oman päältä ja viskasin kauemmas kun oma oli selällään alla ja vikisi. Ei toki ollut hampaat kiinni tai mitään, mutta mielestäni oltiin hivenen jo liian pitkällä nokkimisjärjestyksen selvittelyssä.

Alle 10 vuotta ja koira oli uros bullterrieri. Sen tarkemmin tapahtuneesta tietämättä niin silloin kun tuollainen koira hyökkää oikeasti niin niitä jälkiä ei paikata millään laastareilla niinkuin siinä tapauksessa oli tehty.
Niin, eli ollut paskapuhetta "Takamaan pannalla kuristus".

No ei muuten tasan ole niin kauan, kun aivot tarvii happea ja verta toimiakseen.
Kokemus puhuu vai? Et onnistu siinä ja voit olla mitä mieltä asiasta haluat.
Niin, eli ollut paskapuhetta "Takamaan pannalla kuristus".
Oli se. Onko teistä kumpikaan koittanut tuota käytännössä eli miten kaksi keskikokoista tappelevaa koiraa kuristetaan pannoilla niin että ne irroittavat otteensa?
Ihan samalla tavalla sen koiran saa hapetettua ku ihmisenki, kuolkoo vaikka siihen kuristukseen.
Vitun idiootti.

Kokemus puhuu vai? Et onnistu siinä ja voit olla mitä mieltä asiasta haluat.

Oli se. Onko teistä kumpikaan koittanut tuota käytännössä eli miten kaksi keskikokoista tappelevaa koiraa kuristetaan pannoilla niin että ne irroittavat otteensa?

Vitun idiootti.

Eiköhän tuo sun argumentointi ja kirjoitustapa jo paljasta kuka se idiootti onkaan. :whistle:

Eiköhän tuo sun argumentointi ja kirjoitusasu jo paljasta kuka se idiootti onkaan. :whistle:
Vastaa nyt toki kun kerran tunnut tietävän. Mä oon saanu irroittaa toisen ihmiseen koiraa toisen ihmisen koirasta. Ei auttanut vaikka täyskuristuspantaa väännettiin niin kovaa kun jaksettiin.

Jossain päin Suomea tapahtui että fleksissä ollut olikohan malamuti pääsi karkaamaan kun hihna katkesi ja kävi kiinni amstaffiin joka oli hihnassa. Loppu tuloksen amstaffi melkein ehjä, malamuti loukkaantunut ja sitä amstaffia irroitettiin useamman ihmisen voimin siitä malamutista. Oisko se amstaffi pitänyt kuristaa kuoliaaksi? Se kuoliaaksi kuristettu koira on myös jollekkim rakas lemmikki, ihan samalla tavalla kuin se toyvillakoira joka kuoli tossa Hernesaaren keississä. Tosi kurja juttu ja purreen koiran omistajalta toivottavasti lähtee koira pois.

Mulla pari bullmastiffia. Ottivat kerran noin 3sec ajan tosissaan yhteen ja kyllä siinä tuli todettua voimattomuus. Takajaloista vetäminen varmaan ainut mikä vois toimia. Aika turhaa hommaa yrittää tuollaista koiraa hapettaa mille on aikoinaan jalostettu vahva ja paksu kaula/ niska. Joka kerta tollanen sen pään vetää pois sieltä kainalosta ilman mitään ongelmia, jos painileikeissä vähän ottaa kiinni. Säyseitä tapauksia molemmat ja tulevat juttuun muiden kanssa ja koirapuistoissa pystyy käymään tietyin rajoituksin. Mutta en mä niitä kyllä vapaana pitäs taajamassa tai kaupungilla, koska aina voi vastaan tulla vapaana myös se kuka tulee räyhäämään eikä noi sellasta kattele.

Jossain päin Suomea tapahtui että fleksissä ollut olikohan malamuti pääsi karkaamaan kun hihna katkesi ja kävi kiinni amstaffiin joka oli hihnassa. Loppu tuloksen amstaffi melkein ehjä, malamuti loukkaantunut ja sitä amstaffia irroitettiin useamman ihmisen voimin siitä malamutista.

Jyväskylässä. Oli tuossa melkein naapurissa muistaakseni viime vuonna.

Vastaa nyt toki kun kerran tunnut tietävän. Mä oon saanu irroittaa toisen ihmiseen koiraa toisen ihmisen koirasta. Ei auttanut vaikka täyskuristuspantaa väännettiin niin kovaa kun jaksettiin.

Jossain päin Suomea tapahtui että fleksissä ollut olikohan malamuti pääsi karkaamaan kun hihna katkesi ja kävi kiinni amstaffiin joka oli hihnassa. Loppu tuloksen amstaffi melkein ehjä, malamuti loukkaantunut ja sitä amstaffia irroitettiin useamman ihmisen voimin siitä malamutista. Oisko se amstaffi pitänyt kuristaa kuoliaaksi? Se kuoliaaksi kuristettu koira on myös jollekkim rakas lemmikki, ihan samalla tavalla kuin se toyvillakoira joka kuoli tossa Hernesaaren keississä. Tosi kurja juttu ja purreen koiran omistajalta toivottavasti lähtee koira pois.

Esimerkkinä oon ulkoiluttamassa koiraa ja mun koiran päälle kävis toinen koira joka on irrallaa niin ei kyllä kiinnostas vittuakaan. Voi olla et sen toisen koiran omistajaki sais pataa viel samaa syssyy.

Kuulostaa härskiltä, mutta joku sanoi että sormen työntäminen koiran perseeseen saa koiran sen verran hämilleen että avaa leuat.

Joo voihan se olla, kattoo unohtumaton eläinlääkäri pol ni ku lehmänki perseesee työntää käden ni kyllä älähtää :ROFLMAO:

Mulla pari bullmastiffia. Ottivat kerran noin 3sec ajan tosissaan yhteen ja kyllä siinä tuli todettua voimattomuus. Takajaloista vetäminen varmaan ainut mikä vois toimia. Aika turhaa hommaa yrittää tuollaista koiraa hapettaa mille on aikoinaan jalostettu vahva ja paksu kaula/ niska. Joka kerta tollanen sen pään vetää pois sieltä kainalosta ilman mitään ongelmia, jos painileikeissä vähän ottaa kiinni. Säyseitä tapauksia molemmat ja tulevat juttuun muiden kanssa ja koirapuistoissa pystyy käymään tietyin rajoituksin. Mutta en mä niitä kyllä vapaana pitäs taajamassa tai kaupungilla, koska aina voi vastaan tulla vapaana myös se kuka tulee räyhäämään eikä noi sellasta kattele.

No ei todella onnistu jaloista vetokaan, se elukka on yllättävän nopea jos on pakko vaikka näyttää laiskalta ( tämän oletkin varmasti huomannut.) Meillä kans juurikin kyseistä rotua useampi uros, eivät ole aggresiivisia muille koirille mutta keskenään ovat muutaman kerran ottaneet tosissaa yhteen, toinen tunki toisen ruokakipolle. Siinä saa olla melkoinen urpo joka siihen menee yrittämään mitää hapetuksia, tai takajalaloista nostoa.

Back
Ylös Bottom