En mä voi enää sanoa nykyaikana mitä tekisin. Mutta kytät tulisi varmasti paikalle, koska olisi henkilövahinkoja.
Eilen käveltiin tarhaan. Hessu narun päässä. Töölössä en huomannut ollenkaan kun takaa tuli vapaana iso lyhytkarvainen. Samantien Hessun repäsin sivuun ja huusin kovaan ääneen omistajalle HEI!!!!! Omistaja tulee ”sori se on pentu”. Pentu tai ei, koirat on semmoisia että ne vetää kilarit millon mistäkin toisilleen eikä siinä tommoinen pikkuinen pärjää yhtään.
Oon sitä mieltä, että noita rajuja rotuja ei saisi edes tuoda maahan. Ne pitäis kieltää lailla. Koiria on paljon ja kyllä koiranomistajana näkee miten aggressiivisia pitit on muille koirille lähes aina. Kun vastaan tulee, niin niistä otetaan aina tiukka ote juuri siksi, että ne elämää tyhmemmät koirat eivät tajua mitään.
Eikä se aina ole omistajan vika edes jos esim narussa käy päälle. Aksulla käytiin kerran Hessun kanssa. Omar on kiltti, samoin Hessu. Mutta heti ovella täys tappelu käyntiin ja koirat oli sitten vierailun ajan reppanat vuorotellen eristetty toisessa huoneessa.
Mua vituttaa kaupungilla vapaana kävelevät rekut. Kerran joku pappa kävelytti kadulla pikkurekkua vapaana. Mun narttukoira ei tykkää pienistä valkoisista koirista ja ärisee niille. Huusin pappalle että "ota koira kiinni", huusi takaisin, että "ei se mitään tee." Sanoin, että "en mä sitä vaan jos tulee metriäkään lähemmäs mun koiraa, tää tappaa sen". (Ei nyt tietenkään oikeesti tapa, mut jos tulis viereen nuuskiin niin rähinä alkais kuitenkin ja joutuisin roikottaan pannasta)
Kyllä tuli pappa juosten hakeen koiran ja anto todella pahaa silmää :D