Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Sandra Reiche sai twitchiin 3n päivän bannit ku pelas jotain juomapeliä. Syynä ''self-harming''. Eikä edes erityisen kännissä ollu käsittääkseni.

Sandra Reiche sai twitchiin 3n päivän bannit ku pelas jotain juomapeliä. Syynä ''self-harming''. Eikä edes erityisen kännissä ollu käsittääkseni.
Me lennettäis ulos välittömästi jos tonne Allun kanssa podcast laitettaisiin. Jonnet pitäis huolen siitä, ne jo nyt mailailee pitkin pakkotoiston bannereita ja puhuu kaikkea paskaa jota saan selitellä joka suuntaan, että ne on trolleja.

En tiedä mihin muualle tän kirjottaisin, kun tänne. Mutta kiitoksia kun avasit mun pakkistunnukset kun kirjoitin sen yhden typerän viestin a-vitamiinista salilla.
Mä tiesin sun nimen ja otin yhteyttä, ja ihan reilusti omalla nimelläni kysyin olisko moinen mahdollista, olihan se kun aikuiset tekee niin ei tuu turhia lapsellisuuksia, vaikka mä oon tuolla doping-puolella varmaan aiheuttanu monille ties mitä angstia, mutta kiitokset sulle että hoidit hommat kuntoon. Mä laitoin ihan oman nimeni sulle eli en keksinyt hatusta nimeäni.

Ps. nyt olen lukennut foorumin säännöt! :)

En tiedä mihin muualle tän kirjottaisin, kun tänne. Mutta kiitoksia kun avasit mun pakkistunnukset kun kirjoitin sen yhden typerän viestin a-vitamiinista salilla.
Mä tiesin sun nimen ja otin yhteyttä, ja ihan reilusti omalla nimelläni kysyin olisko moinen mahdollista, olihan se kun aikuiset tekee niin ei tuu turhia lapsellisuuksia, vaikka mä oon tuolla doping-puolella varmaan aiheuttanu monille ties mitä angstia, mutta kiitokset sulle että hoidit hommat kuntoon. Mä laitoin ihan oman nimeni sulle eli en keksinyt hatusta nimeäni.

Ps. nyt olen lukennut foorumin säännöt! :)
Kun asiallisesti ottaa yhteyttä, niin melkein aina asiat saadaan hoidettua.

Back
Ylös Bottom