Liika päihtyminen ainakin on kiellettyä.
Vähän niinkuin alkoholijuoman myyminen selvästi humalaiselle kapakassa on kiellettyä. Ja päin punaisia käveleminen liikennevaloissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liika päihtyminen ainakin on kiellettyä.
Paljonko törkkäsit?Laitoin vipit tulemaan.
Me lennettäis ulos välittömästi jos tonne Allun kanssa podcast laitettaisiin. Jonnet pitäis huolen siitä, ne jo nyt mailailee pitkin pakkotoiston bannereita ja puhuu kaikkea paskaa jota saan selitellä joka suuntaan, että ne on trolleja.Sandra Reiche sai twitchiin 3n päivän bannit ku pelas jotain juomapeliä. Syynä ''self-harming''. Eikä edes erityisen kännissä ollu käsittääkseni.
Paljonko törkkäsit?

Kun asiallisesti ottaa yhteyttä, niin melkein aina asiat saadaan hoidettua.En tiedä mihin muualle tän kirjottaisin, kun tänne. Mutta kiitoksia kun avasit mun pakkistunnukset kun kirjoitin sen yhden typerän viestin a-vitamiinista salilla.
Mä tiesin sun nimen ja otin yhteyttä, ja ihan reilusti omalla nimelläni kysyin olisko moinen mahdollista, olihan se kun aikuiset tekee niin ei tuu turhia lapsellisuuksia, vaikka mä oon tuolla doping-puolella varmaan aiheuttanu monille ties mitä angstia, mutta kiitokset sulle että hoidit hommat kuntoon. Mä laitoin ihan oman nimeni sulle eli en keksinyt hatusta nimeäni.
Ps. nyt olen lukennut foorumin säännöt!![]()
Mistä nää kamat siellä oikein katoaa? Unohtuko salille ja häipyi vai?Katotaan mitä domssit tästä sanoo, että onko hyvä reisille. Alaselkä tossa otti osumaa keskimääräistä enemmän, mutta ei ollut vyötäkään kun se pöllittiin.
Unohtui salille selkätreenissä ja tilalla on samanlainen S kokoinen. Joku varmaan ottanut vahingossa mun unohtuneen.Mistä nää kamat siellä oikein katoaa? Unohtuko salille ja häipyi vai?
Hyvä että asiat järjestyi, foorumilta olen saanut loistokkaasti vinkkejä.Kun asiallisesti ottaa yhteyttä, niin melkein aina asiat saadaan hoidettua.