Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Eilen koitin semmoista treeniä reisille, että 150kg vapaa kyykky ja kello rullaamaan. Eka 1 toisto ja joka tasaminuutilla lisätään yksi toisto. Seuraavan minuutin kohdalla kakkonen jne. Aika ilkeesti pitenee sarjat, lyhenee palautus ja pakkaa painetta. Seiskan sain tehtyä, sitten jatkoin pidemmillä tauoilla vielä 8,9,10. Ihan naseva harjoite välitreeniksi.

Tämä on hauska harjoite myös maastavetoon. 100kg vaikka tankoon ja joka minuutilla vedetään yksi veto lisää, tarkoituksena päästä 15min, eli vika sarja on 15 toistoa. Hyvä ja erittäin hyvä harjoite ja vie vähän aikaa. Kuulostaa paljon helpommalta mitä on, tuossa kumminkin tulee 120 toistoa 100kg viitentoista minuuttiin.

YouTube parempi alusta sellaisille striimeille joiden videoita muutenkin seuraa. Siellä on paljon hyviä ei-peliaiheisia striimejä mitä tulee katottua jos ehtii ja niistä tulee hyvin ilmotuksia

Twitch on hyvä päivittäisille striimeille.

You tube sai heti 228 peak katsojaa. Että Twitch saa jäädä. Mitä katsoo Nyyssölän Twitchiä, niin yli vuodessa alle 100 katsojaa ja 2500 tilaajaa, ei jatkoon. Ei oikea alusta ainakaan näille Q&A jutuille. Striimattiin tänään peliä, Twitchiin tulee kokajan lisää porukkaa, mutta vain kaksi katsoo, tubessa 10 kertaa enemmän ja heti vaikka niitä ei pelaaminen edes kiinnosta. Sit kun kuuntelee sitä kun jengi koittaa Twitchista löytää sen, niin ne jotka eivät ole sen softan kanssa tuttuja, niin ne ei osaa sinne hakeutua.

^ Hyvää settiä. Mun mielestä sun tekemisen taso on jotenkin parantunut viimeisen parin vuoden aikana. En siis missään nimessä sanoa, että vanha materiaali oli jollain tavalla huonoa. Jotenkin vaan tullut sellainen fiilis, että homma toimii vieläkin paremmin. Podcastit ja kuunneltava materiaali on parhautta. Jatka siis samaan malliin.

Varmaan kysytty aiemmin, mutta onko missään vaiheessa elämää käynyt mielessä lähteä perustamaan omaa salia? Esim. Pakkotoisto gym. Väittäisin, että sulla olis suhteita ja tietämystä rakentaa menestyvä bodaukseen erikoistunut kuntosali.

Varmaan kysytty aiemmin, mutta onko missään vaiheessa elämää käynyt mielessä lähteä perustamaan omaa salia? Esim. Pakkotoisto gym. Väittäisin, että sulla olis suhteita ja tietämystä rakentaa menestyvä bodaukseen erikoistunut kuntosali.
Muutama vuos takaperin oltiin tekemässä, mutta se kaatui kun osa lähti havittelemaan liikoja. Eli ei sitten laitettu.

Destinyssä pelleiltiin kolmella Rat kingillä. Näin offtopiccina.

Mainitsit, että kreatiini "tuhoutuu", jos on liian kauan nesteessä = treenijuomassa.
Uutta tietoa minulle, tuntuu erittäin oudolta.:woot: En halua kinastella, mutta jotain broscience vai true science? Olen gymlogit, Utin videot ja jne. katsonut ja kuunnellut ja silti uutta tietoa. Varmaan mennyt vain minulta täysin ohi. Jotain vankempaa dataa jossain luettavana? Kiitos!

Aina lisännyt intraan /treeninaikaiseen juomaan, jonka sitten juonut 20 min sisällä.

Mainitsit, että kreatiini "tuhoutuu", jos on liian kauan nesteessä = treenijuomassa.
Uutta tietoa minulle, tuntuu erittäin oudolta.:woot: En halua kinastella, mutta jotain broscience vai true science? Olen gymlogit, Utin videot ja jne. katsonut ja kuunnellut ja silti uutta tietoa. Varmaan mennyt vain minulta täysin ohi. Jotain vankempaa dataa jossain luettavana? Kiitos!

Aina lisännyt intraan /treeninaikaiseen juomaan, jonka sitten juonut 20 min sisällä.
Sen voi jo päätellä siitä, että missään valmisjuomassa ei ole kreatiinia, ei boostereissa, ei palkkareissa. Sitä on vain jauhemuotoisissa tuotteissa.

Sen voi jo päätellä siitä, että missään valmisjuomassa ei ole kreatiinia, ei boostereissa, ei palkkareissa. Sitä on vain jauhemuotoisissa tuotteissa.
Eikö näissä ole?

suk_kre_1.png

However it is possible that liquid creatine might actually have the opposite effect – the reason being that the process of turning creatine into liquid form could degrade large amounts of the substance into ‘creatinine’ which is a useless and unstable byproduct that would pass straight through the system.
http://www.healthguidance.org/entry/15969/1/liquid-creatine-vs-powder.html

Että toi tehojuoma ei taida sisältää toimivaa kreatiinia juurikin tämän takia.

Toi Twitch on sellainen, että se seuraajakanta kasvaa tosi hitaasti. Sille pitää antaa aikaa. Youtubessa Mikellä on jo seuraajakanta, joka tietysti korreloituu katsojissa, kun siellä striimaa. Mä striimaan twitcissä todella epäedulliseen aikaa eli aamuisin yleensä. Paras aika on illalla. Oon tosiaan vuodessa saanut melko vähän seuraajia, hieman alle 3 tuhatta, mutta se selittyy juuri tuolla, että oon väärään aikaan siellä enkä juurikaan pelaa vaan pidän talkshowta yllä.

Jos verrataan esim Jukkaan, niin sillä on muutamassa vuodessa tullut 20.000 seuraajaa kanavalleen ja se kasvaa koko ajan ihan mielipuolisen nopeasti. Tolle platformille pitää vaan antaa aikaa. Kyllä tohon twitchiin tullaan siirtymään enemmän ja enemmän. Ei pelkästään pelaamisen vuoksi.

Se mikä mua eniten viehättää tuolla Twitchissä on se porukka, joka on fiksua ja huumorintajuista. Ihmiset siellä pitää yhtä ja auttaa toisia jos vain mahdollista. Vaikkei mulla twitchaaminen ole niin prioriteetti, niin kyllä mä silti pidän sen kanavan messissä muiden ohella.

Toi Twitch on sellainen, että se seuraajakanta kasvaa tosi hitaasti. Sille pitää antaa aikaa. Youtubessa Mikellä on jo seuraajakanta, joka tietysti korreloituu katsojissa, kun siellä striimaa. Mä striimaan twitcissä todella epäedulliseen aikaa eli aamuisin yleensä. Paras aika on illalla. Oon tosiaan vuodessa saanut melko vähän seuraajia, hieman alle 3 tuhatta, mutta se selittyy juuri tuolla, että oon väärään aikaan siellä enkä juurikaan pelaa vaan pidän talkshowta yllä.

Jos verrataan esim Jukkaan, niin sillä on muutamassa vuodessa tullut 20.000 seuraajaa kanavalleen ja se kasvaa koko ajan ihan mielipuolisen nopeasti. Tolle platformille pitää vaan antaa aikaa. Kyllä tohon twitchiin tullaan siirtymään enemmän ja enemmän. Ei pelkästään pelaamisen vuoksi.

Se mikä mua eniten viehättää tuolla Twitchissä on se porukka, joka on fiksua ja huumorintajuista. Ihmiset siellä pitää yhtä ja auttaa toisia jos vain mahdollista. Vaikkei mulla twitchaaminen ole niin prioriteetti, niin kyllä mä silti pidän sen kanavan messissä muiden ohella.
Kyllä siinä jotain pahasti vialla on, koska me nimenomaan ilmoitettiin monissa lähteissä selkeästi aika striimille joka oli sunnuntaina 1815, silti jengi ei vain sinne tullut. Esim meidän tiimissä yksi tyyppi joka ei tuttu Twitchin kanssa ollut, halusi katsoa mun peliä, mutta en edes suullisesti onnistunut sitä neuvomaan miten se sitä pääsee katsomaan. Se on hieman luotaantyöntävä ihmisille joille se ei ole tuttu. Ei noi sunkaan katsonnat ole missään suhteessa siihen mitä muuten ihmisiä kiinnostaa.

Twitch kerää myös selkeesti enemmän prosentuaalisesti jonneja laukomaan kaikkea perustyhmää versus you tube. Twitch on vähän sillai lapsille ja tube vähän asiallisempi mesta, jota ei kyllä millään uskoisi yuo tubesta. Mut noin mun tapauksessa aika luonnollista valita tube noille lajin Q&A jutuille, aika turhaa rakentaa uutta tilaajakantaa toisaalle.

Ja vaikka sinne Twitchiin tulee kokoajan lisää porukkaa, niin kun sinne striimaa, niin se 1-4 ihmistä katsoo joka kerta, sen pitäisi edes hieman nousta matemaattisesti jo.

Sitkeesti mä tosin olen sinne koittanut striimaa silti, tänään pelaan Destinyn uutta Warmind lisäriä ja höpöttelen niiden muutaman kanssa.

Kyllä siinä jotain pahasti vialla on, koska me nimenomaan ilmoitettiin monissa lähteissä selkeästi aika striimille joka oli sunnuntaina 1815, silti jengi ei vain sinne tullut. Esim meidän tiimissä yksi tyyppi joka ei tuttu Twitchin kanssa ollut, halusi katsoa mun peliä, mutta en edes suullisesti onnistunut sitä neuvomaan miten se sitä pääsee katsomaan. Se on hieman luotaantyöntävä ihmisille joille se ei ole tuttu. Ei noi sunkaan katsonnat ole missään suhteessa siihen mitä muuten ihmisiä kiinnostaa.

Twitch kerää myös selkeesti enemmän prosentuaalisesti jonneja laukomaan kaikkea perustyhmää versus you tube. Twitch on vähän sillai lapsille ja tube vähän asiallisempi mesta, jota ei kyllä millään uskoisi yuo tubesta. Mut noin mun tapauksessa aika luonnollista valita tube noille lajin Q&A jutuille, aika turhaa rakentaa uutta tilaajakantaa toisaalle.

Ja vaikka sinne Twitchiin tulee kokoajan lisää porukkaa, niin kun sinne striimaa, niin se 1-4 ihmistä katsoo joka kerta, sen pitäisi edes hieman nousta matemaattisesti jo.

Sitkeesti mä tosin olen sinne koittanut striimaa silti, tänään pelaan Destinyn uutta Warmind lisäriä ja höpöttelen niiden muutaman kanssa.
Kuten sanoin, sille pitää antaa vain aikaa. Kyllä sinne pikku hiljaa alkaa valuu väkeä katsomaan. Säkin tavallaan lähdit ihan nolla tilanteesta liikkeelle. Ei yksi viikko striimejä vielä kasvata sitä seuraajapohjaa sinne vaikka miten mainostaisi tulevaa striimiä. Mun mielestä oli tosi siistiä, kun hommasit twitch-kanavan itsellesi. Ite oon sen verran etäällä nyt, etten pääse tsiigailee noita pelaamisia mutta nopeesti vilkaistuna mageen näköistä ja ammattimaista pelaamista Mikellä. Just kun samalla pölisee mukavia niin noihin jää vain koukkuun. Meikänkin God of War peliä tsiigas varmaan sata ihmistä vaikka aamulla sitä pelasin. Eikä sinne nyt ketään jonneja tullut trollailemaan. 98% seuraajista on äärimmäisen mukavia ja fiksuja tyyppejä. Mun mielestäni siis. :) Jatka ihmeessä pelistriimejä ja mietitään jos jotain pelii voitais kimpassakin pelata. Se olis hauskaa!!

Ehkä näin kuluttajapuolelta sopii heittää näkemys ja itsellä on se meininki että jos ei insta ja tube riitä niin antaa olla, enmä jaksa alkaa veivaamaan enää mitään twitcei kun ei edes snäppi kiinnosta vaikka sillä onkin oma paikkansa some"kuluttajilla".
Itseasiassa enmä lähde edes mistään noita kaivamaan ja jos ei ole täällä pakkiksella suoraa linkkiä niin jää kokonaan katsomatta.
Omassa ikä yms. ryhmässä eli keskiverto perusjantterit uskoisin monen muunkin olevan samaa mieltä.

Kannattaa panostaa twitchissä striimin laatuun. Ulkoasu kuntoon ja facecam, ite ainaki katsojana kaipaan muutaki ku pelkkää pelikuva+ääni.

Back
Ylös Bottom