Eli sit on mentävät tällä ja kun tän sais edes jotenkin asiallisemmaksi, niin vetäsen jo pois.
Elä nyt pois ala vetää jos hyvälle mallille kerkee kasvaa! Leikata kerkiää ens vuonnaki ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli sit on mentävät tällä ja kun tän sais edes jotenkin asiallisemmaksi, niin vetäsen jo pois.
Tää olis aika akuuttia ja kun en ala partaharrastajaksi, niin joku pikaratkaisu käsikaupasta, osaako kukaan suositella jos edes vähän jeesais. Sama idea siis kuin että Gatsbyn vahat on hiuksiin parhaita, mutta saa vain aasiasta ja netistä, mutta cittarista saa välttävää kamaa.https://www.dickjohnson.fi
Katteleha sieltä öljyjä. Ite käytän partaöljyä, se tekee siitä pehmeämmän ja tuoksuuki hyvälle.
Tää olis aika akuuttia ja kun en ala partaharrastajaksi, niin joku pikaratkaisu käsikaupasta, osaako kukaan suositella jos edes vähän jeesais. Sama idea siis kuin että Gatsbyn vahat on hiuksiin parhaita, mutta saa vain aasiasta ja netistä, mutta cittarista saa välttävää kamaa.
Aaa, en ole luonnollisesti tutustunut. Hauskinta tässä on se, että kun ajan pois, niin aivan salettiin olen päivän pelkillä viiksillä ja sitten joku treenivideo siitä vielä. Yllätyin vähän miten korkeelle se poskissa sitten nousee kun antaa kasvaa. Tässähän on periaatteessa puoli naamaa karvassa. Jos vähän tosiaankin rajais poskista.@Mike
jos asut vielä Kamppi hoodzeilla, niin siinähän se Dick Johnsson on vieressä. Ruoholahdenkatu 4:ssä.
Offtopic; sieltä saa myös mm. VITUN hyvää kahvia :D
Jojoba- tai kookosöljyä vaan, ihan yhtä hyvin on toiminu ku noi partaöljyt.Tää olis aika akuuttia ja kun en ala partaharrastajaksi, niin joku pikaratkaisu käsikaupasta, osaako kukaan suositella jos edes vähän jeesais. Sama idea siis kuin että Gatsbyn vahat on hiuksiin parhaita, mutta saa vain aasiasta ja netistä, mutta cittarista saa välttävää kamaa.
No onneksi toi ei ole mikään metodi, vaan yksittäisiä liikkeitä joita voi soveltaa varsinkin jos on jotain rajoitteita. Itselle parhaiten sopii tuo hammerin istuen yhdellä kädellä. Se on vakkarina punnerrustreenissä. Mut joo, eiköhän tostakin jotain negaa irti saa.Tuleekohan tuostakin videosta vittuilua / mainintaa metodeista :D
Mä oon koukussa tähän kommenttiin, tää jotenkin niin absurdi. 20kg kevyempi kaveri, jolla on lyhyt treenihistoria ja kevyitä treenejä alla ja vielä naturaali dieetti päällä rehentelee omaavansa 20kg vähemmän massaa, vähemmän kokemusta, vähemmän kaikkea. Samaan aikaan kertoo harjoitteen, jota ei koskaan ole kokeillut olevan kevyt, mutta kuitenkin olisi kova jätkä jos sen kevyen harjoitteen tekisi.Jos pääsen 6*160 asti niin pidän sitten itteäni tosi kovana jätkänä, kun kuitenkin 1. treenaan kevyesti (viimeinen vuosi jaloille pelkkiä ojennuksia suorilla sarjoilla, kyykkyä nyt joku kuukausi takana kerran tai kaks viikkoon ) 2. olen sua 20kiloa kevyempi 3. mun treenitausta on murto-osa sun taustasta 4. olen naturaalitreenaaja 5. dieetti päällä tällä hetkellä, eli treenitehot ei ole ihan sitä mitä offilla.
Ihan läpällä ajattelin Japanin matkaan saakka pitää kun en koskaan ole antanut kasvaa.Viime aikoina vähemmän aikaa viettäny pakkiksella (ja ylipäänsäkin netissä) niin onko Mikellä nyt siis parrankasvatus talkoot?
Meinasitko kunnolla kasvattaa vai siistittynä pitää?