Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Eli sit on mentävät tällä ja kun tän sais edes jotenkin asiallisemmaksi, niin vetäsen jo pois.

Elä nyt pois ala vetää jos hyvälle mallille kerkee kasvaa! Leikata kerkiää ens vuonnaki ;)

https://www.dickjohnson.fi

Katteleha sieltä öljyjä. Ite käytän partaöljyä, se tekee siitä pehmeämmän ja tuoksuuki hyvälle.
Tää olis aika akuuttia ja kun en ala partaharrastajaksi, niin joku pikaratkaisu käsikaupasta, osaako kukaan suositella jos edes vähän jeesais. Sama idea siis kuin että Gatsbyn vahat on hiuksiin parhaita, mutta saa vain aasiasta ja netistä, mutta cittarista saa välttävää kamaa.

Tää olis aika akuuttia ja kun en ala partaharrastajaksi, niin joku pikaratkaisu käsikaupasta, osaako kukaan suositella jos edes vähän jeesais. Sama idea siis kuin että Gatsbyn vahat on hiuksiin parhaita, mutta saa vain aasiasta ja netistä, mutta cittarista saa välttävää kamaa.

Partaöljy ja vaha jeesaa vähä mutta tuo kolmen neljän viikon vaihe on se paskin, se vaan sojottaa. Voit vähä siistiä poskilta eli rajaat vähän alemmas, se auttaa todella paljon ainakin ittellä. Näyttää heti huolitellulta eikä oo semmonen spurgu-look.

Ja lisäyksenä, jos et oo kokeillu Reuzelin vahoja niin koita ihmeessä. Vaihdoin Gatsbyt niihin kun helpompi hommata. Reuzel Blue ja Reuzel Fiber toimii.

No ei ne tuossa vaiheessa auta mitään. Joko leikkaa pois, tai antaa kasvaa. Öljy pääsääntöisesti huoltaa partakarvaa ja sen allaolevaa ihoa. Vahalla sitten saa, vähän partakarvasta riippuen, muotoiltua sitä kun se on riittävän pitkä.

@Mike
jos asut vielä Kamppi hoodzeilla, niin siinähän se Dick Johnsson on vieressä. Ruoholahdenkatu 4:ssä.

Offtopic; sieltä saa myös mm. VITUN hyvää kahvia :D

@Mike
jos asut vielä Kamppi hoodzeilla, niin siinähän se Dick Johnsson on vieressä. Ruoholahdenkatu 4:ssä.

Offtopic; sieltä saa myös mm. VITUN hyvää kahvia :D
Aaa, en ole luonnollisesti tutustunut. Hauskinta tässä on se, että kun ajan pois, niin aivan salettiin olen päivän pelkillä viiksillä ja sitten joku treenivideo siitä vielä. Yllätyin vähän miten korkeelle se poskissa sitten nousee kun antaa kasvaa. Tässähän on periaatteessa puoli naamaa karvassa. Jos vähän tosiaankin rajais poskista.

Jojoba- tai kookosöljyä vaan, ihan yhtä hyvin on toiminu ku noi partaöljyt.

Melkein vastapäätä Mayorsia on Groomin liike, sieltä joku partaöljy mukaan tai sitten kokeilet partabalsamia. Kyllä niillä muutamat testerit siellä on niin ei tarvitse ihan puskista arpoa Käytännön eroa öljyillä ei ole juuri muussa kuin tuoksussa koska pohjana käytetään samoja öljyjä.

Ai hitto. Suunnittelin huomiseks kyllä rintatreeniä mutta ehkäpä siihen päälle vois tehä vähän yhden käden punnerruksia ton videon innoittamana :)

Tuleekohan tuostakin videosta vittuilua / mainintaa metodeista :D
No onneksi toi ei ole mikään metodi, vaan yksittäisiä liikkeitä joita voi soveltaa varsinkin jos on jotain rajoitteita. Itselle parhaiten sopii tuo hammerin istuen yhdellä kädellä. Se on vakkarina punnerrustreenissä. Mut joo, eiköhän tostakin jotain negaa irti saa.

Jos pääsen 6*160 asti niin pidän sitten itteäni tosi kovana jätkänä, kun kuitenkin 1. treenaan kevyesti (viimeinen vuosi jaloille pelkkiä ojennuksia suorilla sarjoilla, kyykkyä nyt joku kuukausi takana kerran tai kaks viikkoon ) 2. olen sua 20kiloa kevyempi 3. mun treenitausta on murto-osa sun taustasta 4. olen naturaalitreenaaja 5. dieetti päällä tällä hetkellä, eli treenitehot ei ole ihan sitä mitä offilla.
Mä oon koukussa tähän kommenttiin, tää jotenkin niin absurdi. 20kg kevyempi kaveri, jolla on lyhyt treenihistoria ja kevyitä treenejä alla ja vielä naturaali dieetti päällä rehentelee omaavansa 20kg vähemmän massaa, vähemmän kokemusta, vähemmän kaikkea. Samaan aikaan kertoo harjoitteen, jota ei koskaan ole kokeillut olevan kevyt, mutta kuitenkin olisi kova jätkä jos sen kevyen harjoitteen tekisi.

Tossa kommentissa on kaikki niin kaukana todellisuudesta, että mä annan tälle utopistisen arvosanan 10 tällä forumilla. Siinä teoriaa parhaimmillaan, takana kokemus kyseisestä harjoitteesta olematon, ei ollenkaan. Kuinka kaukana voidaan olla siitä tangon alta, jos kaikki asiat lasketaan paperilla eikä koskaan toteuteta.

Viime aikoina vähemmän aikaa viettäny pakkiksella (ja ylipäänsäkin netissä) niin onko Mikellä nyt siis parrankasvatus talkoot?
Meinasitko kunnolla kasvattaa vai siistittynä pitää?

Viime aikoina vähemmän aikaa viettäny pakkiksella (ja ylipäänsäkin netissä) niin onko Mikellä nyt siis parrankasvatus talkoot?
Meinasitko kunnolla kasvattaa vai siistittynä pitää?
Ihan läpällä ajattelin Japanin matkaan saakka pitää kun en koskaan ole antanut kasvaa.

Back
Ylös Bottom