Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Vaikka et kisoihin ole menossa mutta Ootko miettinyt että vetäisit joskus ns. kisadieetin ja kattoisit miltä näyttää? Olis aika mielenkiintoinen setti kun kuvaisit koko rupeaman

Rekisteröidyin Pakkotoistolle vuonna 2003, ja olen siitä lähtien vieraillut sivustolla vähintään kerran viikossa. Hirveästi en ole kirjoittanut tänne, koska olen oikeasti todella ujo ja minulla on suhteellisen pahoja sosiaalisten tilanteiden pelkoja ollut vuosien varrella. Jopa foorumille kirjoittaminen on välillä vaikeeta tämän johdosta.

Tämä on kyllä ollut yksi parhaimmista foorumeista koko netissä (en liioittele) viimeisimmät 15 vuotta. Kiitos siitä Mikelle!

Muistan vielä senkin kun Pakkotoiston kauppa avasi Hesassa (vuonna 2005, ehkä?), en muista tarkkaa vuotta, mutta olin silloin vanhempieni kanssa Helsingissä käymässä ja ajattelin että olisi mukavaa käydä Pakkotoiston kaupassa kattomassa. Mike siellä oli kassalla, ja juttelinkin Miken kanssa treenaamisesta, lisäravinteista ja kaikesta muusta ainakin 15 minuuttia. Mike oli todella ystävällinen ja mukava IRL, vaikka jännitti niin perkeleesti mennä juttelemaan. Jäi todella positiivinen kuva Mikestä sen pienen juttelun jälkeen ja se vieläkin on muistissa näiden vuosien jälkeen.

Näin uuden vuoden kunniaksi halusin kiittää Mikeä ja kaikkia muita jotka mahdollistavat tämän sivuston ylläpidon. Kiitoksia erittäin hyvästä sivustosta, joka on palvellut ainakin minua jo 15 vuotta! (y)

Vaikka et kisoihin ole menossa mutta Ootko miettinyt että vetäisit joskus ns. kisadieetin ja kattoisit miltä näyttää? Olis aika mielenkiintoinen setti kun kuvaisit koko rupeaman
Ei sitä turhanpäiten mitään täyspitkää dieettiä edes kannata vetää. On se vain niin raskasta vääntämistä lopussa.

Tuli testattua toi triplapudotus minkä teit Vertin kanssa kyykyssä, tosin liikkeenä kulmasoutu smithissä. Oli sitten brutaali ralli, selkä huutaa hoosiannaa vielä parin päivän päästäkin.
Hienoa kun inspaan jengiä haastamaan itseään. Pistäkää muutkin testaten kaikenlaisia. Sitä tulee vain kovemmaksi treenaajaksi ku kestää tommoisia

Hienoa kun inspaan jengiä haastamaan itseään. Pistäkää muutkin testaten kaikenlaisia. Sitä tulee vain kovemmaksi treenaajaksi ku kestää tommoisia
Jep, mitään ei menetä kun noita ralleja testailee, päinvastoin. Itsellä treeniä takana enempi vähempi 30v. ja aikamoinen muutos tuli tekemiseen, kun aloitte Peterin kanssa tekemään videoita ja kaikki muukin tuotanto sen jälkeen, niistä inspiksen määrä ja uuden oivaltaminen ollut sellainen anti mistä täytyy jälleen kerran kiittää!

Koitin sikakyykkyä vapaalla pari viikkoa sitten, ei päässyt kuin 80 kiloon kun on ensinnäkin tottunut kyykyssä paljon lyhyempiin sarjoihin ja toiseksi vedin melko lyhyillä tauoilla tuon setin. Widowmakerissa pääsin keväällä 95 kiloon.. Eipä oo tosin kyykkymaksimikaan kuin 150-160 hujakoilla. Ihan tukkoon kyllä veti reidet tuo sikailu, koitin tehdä vielä jotain päälle kun loppu noin lyhyeen mut eihän siinä pystynyt veivaamaan kuin pari lyhyttä sarjaa prässissä kun reidet oli niin täynnä verta.

Olen huomannut siellä erikoisen jutun, siellä kuvan laadusta rangaistaan, mitä paremmin tehty, sitä vähemmän siitä pidetään.

Eiköhän se johdu siitä, että se kuva Nikonin kanssa näyttää vähemmän tyylikkäältä. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että mikä sen laatu, siis teknillisesti on.

Miten Mike arvioisit treeniesi muuttuneen nyt reilun puolentoista vuoden aikana kun et ole enää treenannut Peterin kanssa? Ovatko treenit muuttuneet oleellisesti johonkin suuntaan? Tuleeko määrällisesti paukuteltua yhtä paljon?

Siis kymmenen kiloa joka sarjaan lisää

Peukut kanssa hack-sikakyykylle. Tyhjällä kelkalla aloitin. Muhkeat paineet saa reisiin noiden pitkien sarjojen vuoksi. Tota toki voi painojen avulla voimakkaat heput modata raskaammaksi. Tohon päälle pari quadblastia, niin hyvä ja nopsa etureisijumppa.

Miten Mike arvioisit treeniesi muuttuneen nyt reilun puolentoista vuoden aikana kun et ole enää treenannut Peterin kanssa? Ovatko treenit muuttuneet oleellisesti johonkin suuntaan? Tuleeko määrällisesti paukuteltua yhtä paljon?
Ei ole muuttunut ainakaan kevyempään suuntaan, vaan olen tehnyt vielä rajumpia treenejä kuin silloin. Opin Peterin kanssa valtavasti treenaamisestä ja siitä mikä on potentiaali ihmisellä. Kiitokset siitä Peterille aina.

Ei ole muuttunut ainakaan kevyempään suuntaan, vaan olen tehnyt vielä rajumpia treenejä kuin silloin. Opin Peterin kanssa valtavasti treenaamisestä ja siitä mikä on potentiaali ihmisellä. Kiitokset siitä Peterille aina.
Saako kysyä että minkälaiset on välit Peterin kanssa nykyään teillä?

Back
Ylös Bottom