Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulostaa aika pahalta.Kovat kyykyt teitte Vertin kanssa.
Rädyn Jorma teki joskus rankaisukyykyt kun joku homma otti sitä päähän ja se rankas itseään... Kaksikymmentä 20toiston sarjaa kyykyssä 90kilolla 30sec palautuksilla.
Mitä luulet, onnistuisiko?
Oleppa hyvä. Ens vuonna aion tuottaa vielä enemmän materiaalia. Podcasteja, stillejä ja videoita.Hyvää joulua Mike. Kiitos hienosta foorumista. Olen saanut sekä inspistä, että hyviä neuvoja pakkikselta uudelleen alkaneeseen saliharrastukseen kuluneen vuoden aikana. Enkat paukkuu ja 42v... thanks!
Hyvää joulua vaan kaikille, kinkussa ei kamalasti rasvaa ole, joten vetäkää sitä naamariin. Lanttulaatikossa verrattain vähän hiilaria, joten sitäkin kehtaa vedellä. Välttäkää suklaata, se on kuraa.
Jotenkin repesin tälle ihan ääneen.Hyvää Joulua!Viime vuonna pääsin aattona viikoks jäähylle,tänä vuonna olen kiltimpi![]()
Yhteisymmärryksessä ei jatkettu. Liian haastava.Mitenkäs se tatuointi projekti etenee ? Kävitkö siellä keskiviikkona ?
Ja hyvää joulua myös sinne !
Oleppa hyvä. Ens vuonna aion tuottaa vielä enemmän materiaalia. Podcasteja, stillejä ja videoita.
Ei eroa kutosesta mitenkään, ennakotilasin X:n ja oli vitun suuri pettymys. Vaihdoin galaxy s8+ enkä taida enää applen tuotteita ostaa.Kyllä kelpais tännekkin, Itse vielä sitkuttelen tuolla iphone6:lla. Katotaa kauan kestää. Täl hetkel tosin akku jo siinä kunnossa että joutuu lataa vähintää kerra päiväs. Toki riippuu myös miten paljo sitä käyttää.
Mikäs pettymyksen tuotti?Ei eroa kutosesta mitenkään, ennakotilasin X:n ja oli vitun suuri pettymys. Vaihdoin galaxy s8+ enkä taida enää applen tuotteita ostaa.