Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
4kpl 20 toiston sarjoja, teen vähä pitempää hetken että polvet alkais kestää ennen isoja rautoja. Tavoitteena 140-150kg asti päästä 20 toiston seteissä, Miken 20x160kg ei oo mun tikkujaloilla jakoa varmaan ikinä.Pakko tarkistaa, siis 4 20 toiston sarjaa, vai päinvastoin? Ristus
Semmoinen kyssäri, että jos mä alkaisin toisaalle kirjoittamaan blogia, niin olisko jengillä mitään intoa lukea tai mitä haluaisitte lukea?
Semmoinen kyssäri, että jos mä alkaisin toisaalle kirjoittamaan blogia, niin olisko jengillä mitään intoa lukea tai mitä haluaisitte lukea?
Kyllä kiinnostaisi ja mahdollisimman monipuolisesti asiaa laidasta laitaan, ei mitään pelkästään treenipainojen nousujohteisuudesta tai ruokien makrojakaumista, jota tuskin itsekään jaksaisit muutamaa riviä pidempään analysoida.Semmoinen kyssäri, että jos mä alkaisin toisaalle kirjoittamaan blogia, niin olisko jengillä mitään intoa lukea tai mitä haluaisitte lukea?

Valokuvaus ois hyvä aihe.
Hyviä aiheita todellakin. En halua mitään tavallista fitnessblogia pitää. Treeneistä jauhan muutenkin aika vähän edes Pakkotoistolla.Lukisin suurella mielenkiinnolla sun kuvausblogia. Paras tapa erottua muista jutuista olisi perusteellisuus ja omakohtaisuus. Kerrot jonkun projektin ideoinnista julkaisuun asti. Blogissa voi olla monta osaa samasta projektista. Mun lukemiseen et voi olla liian perusteellinen. Kerrot mitä lähdet hakemaan ja miksi. Mistä sait idean ja mistä vaikutteita ja mihin suuntiin aattelit sitä viedä. Se, että miten sen tarkalleen toteutat, on mielenkiintoista myöskin erityisesti valaisun osalta, mutta ei oo mikään ongelma jos haluat pitää jotain phoshopjippoja itelläs.
Mielenkiintoista olisi, jos avaisit nimenomaan keskeneräisiä projekteja. Siinä voi olla se kiusallinen piirre, että porukka lähtee ehdottelemaan sulle mitä pitäs niitten mielestä tehdä. Ignooraat sellasen. Kysyt sitten suorasanasesti, jos sattumalta kaipaat johonkin kommentteja.
Mielenkiintoista olisi myös, jos esittelisit porukalle sun arvostamia kuvaajia maailmalta.
Mehän ei olla iäisyyteen nähty ja vähän kiire vielä oli ku menossa kii mesta. Mut tarpeelliset emmeet sain.Törmäsin eilen kaupassa valtavaan Mikeen. Vähän pelotti, mutta kävin paiskaamassa kättä! ;)
Ei se normaali kuva ole mitään siihen verrattuna mitä se oikeasti on. Yllätyin ihan helvetisti miten realistista se on. 3D äänet vielä, niin aika hurja realismi.Miten olisi joku Team M&M Meets virtual reality video? Tallennatte peliruudun ja teidät pelaamassa sohvalla jotakin?