Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

En ikinä ymmärrä miten nää tutkijat ja lekurit ja muut ottaa yhden nakökannan ja yhden efektin ja sitten käsitellään tuote tai tarvike vain sen mukaan. Omegalla on tosiaankin lukuisia positiivisia vaikutuksia sitä vastaan, että se ohentaa verta.

Vähän samaa vikaa muaan J&J videoilla...

Jep ja tämän artikkelin myötä voimme samalla heittää mäkeen kaikki tutkimukset yms, joissa omega-3 on viivattu yhdeksi parhaimmaksi ''lisäravinteeksi''
Tässä jutusssa oli kyse niiden aiheuttamasta haitasta itse leikkaukseen, ei siinä ollut suoranaisesti tarkoitus dissata itse valmistetta joskin toimittelija oli hieman siihen sävyyn jutun kirjoittanutkin.
Olin pienessä leikkausoperaatiossa itse viime viikolla ja tiesin tämän asian jo ennakkoon enkä ottanut omegoita viikkoon ennen operaatioita.

Mä en nyt tiedä luinko mä tuon artikkelin ihan toisin kuin muut vai miksi mulle jäi siitä ihan erilainen kuva? Kun näyttää siltä, että siitä suututaan jo sen takia, että se on Iltalehti. Siellähän sanotaan, että on hyvä muistuttaa, että niihin liittyy MYÖS haittavaikutuksia. Ei sanota, että ne on ihan paskaa ja höpöhöpöä, eikä sanota ettei niitä kannata käyttää. Siinä jätetään mun mielestä ihan hyvin lukijan päätettäväksi se kannattaako hänen niitä nyt käyttää vai ei. Sekin on ihan varmasti täysin totta, että perusterveellistä ruokavaliota noudattava ei niitä tarvitse, eikä se ota kantaa siihen moniko noudattaa terveellistä ruokavaliota. Musta itse asiassa tuntuu, että ne joilla ruokavalio ei ole kunnossa, ei kiinnosta kyllä myöskään Omega kolmoset paskan vertaa, vaikka joka tuutista kuulisi niiden positiivisista vaikutuksista.

Tässä jutusssa oli kyse niiden aiheuttamasta haitasta itse leikkaukseen, ei siinä ollut suoranaisesti tarkoitus dissata itse valmistetta joskin toimittelija oli hieman siihen sävyyn jutun kirjoittanutkin.
Olin pienessä leikkausoperaatiossa itse viime viikolla ja tiesin tämän asian jo ennakkoon enkä ottanut omegoita viikkoon ennen operaatioita.

No juurikin näin. Eihän tuossa jutussa millään saanut käsitystä että omegat olisivat jollain tapaa hengenvaarallisia vaan ottaa huomioon se että tuotteella on tietyissä tilanteissa verenvuotoa lisäävä vaikutus. Omegojen käyttöä esimerkiksi kysyttiin minulta ennen leikkaukseen menemistä.

Taas niin yksipuolinen artikkeli. Kun me mennään bodauksen puolelle, niin otan 100-0 kolesteroleja parantavan vaikutuksen. Noiden terveyshippien mielestä kaikki on vaarallista ja pahaa, otetaan toikin lekuri ja mitataan sen veriarvot, niin voidaan sitten jeesustella miten terveellisesti herra elää itse.

Paitsi että suurin osa suomalaisita syö päin vittua. Jättäkää vain omegat pois ja muistakaa vetää pää täyteen joka vkl.

Mua ärsyttää ihan saatanasti nyky-yhteiskunnassa toi jeesustelu kun oikeat ongelmat kierretään vitun kaukaa ja sitten dissataan jotain terveellisiä rasvahappoja.

Mites tämä "päin vittua" syöminen millään tavalla korreloi artikkelissa mainittua perustervettä hyvin syövää ihmistä? Eiköhän hän tarkoittanut ihan tavallista tietoisesti terveellisesti ja monipuolisesti syövää ihmistä. Ravintolisä on lisä jota otetaan mikäli sitä ei normaalioloissa saada. Urheilijat ovat asia erikseen koska heidän kulutuskin on hiukan eri tasolla.

Noniin nyt vihdoin mikelle, sain luotua tunnuksen. Itse harrastan hiihtoa joka toinen päivä suunnilleen, kuinka saisin poltettua lopunkin rasvan vyötäroltä kuten näillä ammattihiihtäjillä? Pitäisikö vaikka kerran vkossa syödä hieman enemmän? Itse olen 32v ja 181cm 75kg. Kulutusta en osaa sanoa. Verenpaineet mitattiin pari päivää sitten ja mittaaja hätkähti kun alapaine oli 60, mitähän se meinaa, osaako mike sanoa. Lepopulssi oli 45 bpm

En ikinä ymmärrä miten nää tutkijat ja lekurit ja muut ottaa yhden nakökannan ja yhden efektin ja sitten käsitellään tuote tai tarvike vain sen mukaan. Omegalla on tosiaankin lukuisia positiivisia vaikutuksia sitä vastaan, että se ohentaa verta.

Joo 99.9% tilanteissa veren ohentaminen on hyva asia. Mutta ala helvetissa ota kalaoljya. Ei myoskaan kannata ottaa antibiootteja vaikka olisit kuolemansairas koska ne voi aiheuttaa ummetusta. Parempi kuolla kun pontolla kivistella.

Itsella menee kylla omega3 ja kalanmaksaoljyja joka paiva ja kaikki veriarvot ja verenpaineet on vuosi vuoden jalkeen tiptop kunnossa vaikka elopainoa on n. 110 kiloa. Mahtavia tuotteita. Vain tyhma jattaa kayttamatta, alyttomasti terveyshyotyja eika maksa paskaakaan. Ehka paras "terveysvakuutus" jonka henkilo voi ottaa nostamatta sormeaan.

Joo 99.9% tilanteissa veren ohentaminen on hyva asia. Mutta ala helvetissa ota kalaoljya. Ei myoskaan kannata ottaa antibiootteja vaikka olisit kuolemansairas koska ne voi aiheuttaa ummetusta. Parempi kuolla kun pontolla kivistella.
Itsella menee kylla omega3 ja kalanmaksaoljyja joka paiva ja kaikki veriarvot ja verenpaineet on vuosi vuoden jalkeen tiptop kunnossa vaikka elopainoa on n. 110 kiloa. Mahtavia tuotteita. Vain tyhma jattaa kayttamatta, alyttomasti terveyshyotyja eika maksa paskaakaan. Ehka paras "terveysvakuutus" jonka henkilo voi ottaa nostamatta sormeaan.

Heh. Elopainoa 110kg, suurinosa "levossa" olevaa lihasta, eli gauhee pläski tällä hetkellä. Yli vuoden meni oikeastaan ilman mitään urheilua, ikää 36, huonosti nukuttuja öitä, aikasta heräämistä, pitkää päivää, ruokavalio jotain mäkin ja salaatin välimallia jatkuvasti...
Lääkärin kommentti oli veritestien jälkeen: "Oot kyllä niin hyvässä kunnossa kun 36 vuotias voi olla". :D
Poltan ja otan kuppia jonniiverta viikonloppuisin (kohtuudella kuitenkin).

Kuitenkin tästä omasta ulkomuodosta peili sanoi, että vittu nyt. Ei olis kauaa näin hyvät veroarvot jne.
Eli taas vedetään vitammiinit ja prostkut ja kiinnitetään ruokavalioon huomiota.

Mutta siis lähinnä noihin veroarvoihin, että ne voi olla kyllä vuosia hyvässä tolassa - kunnes koittaa se niks-vaihe ja eivät olekaan.

edit. eli siis on ollut aina hyvät vaikka ruokavalio on mitä on.
ja verenpaineet jne. Kaikki "kiitettäviä".

Noniin nyt vihdoin mikelle, sain luotua tunnuksen. Itse harrastan hiihtoa joka toinen päivä suunnilleen, kuinka saisin poltettua lopunkin rasvan vyötäroltä kuten näillä ammattihiihtäjillä? Pitäisikö vaikka kerran vkossa syödä hieman enemmän? Itse olen 32v ja 181cm 75kg. Kulutusta en osaa sanoa. Verenpaineet mitattiin pari päivää sitten ja mittaaja hätkähti kun alapaine oli 60, mitähän se meinaa, osaako mike sanoa. Lepopulssi oli 45 bpm
Rasvat putoaa tommoisessa urheilussa hiljalleen jos on miinuksella. Ja sun alapaineissa ei ole mitään huonoa, lekuri korkeintaan harmitteli kun se on hyvällä mallilla eikä keksinyt mitään kitistävää. Alapaine kun menee päälle 80 niin kannattaa alkaa tekemään asioita oikein.

@mappana voi olla genetiikkaakin sydän ja verisuonisairauksien kohdalla hyvät. Tiedän tapauksen jolla oli jo pelkät ldl kolet 9 eikä mitenkää erityisen epäterveelliset elintavat ollu. Mutta nää on niitä kuuluisia yksillöllisiä juttuja. Ja ei, ei ole kehonrakentaja eikä tavotteellinen kuntoilija. Tavallinen matti meikäläinen.

@mappana voi olla genetiikkaakin sydän ja verisuonisairauksien kohdalla hyvät. Tiedän tapauksen jolla oli jo pelkät ldl kolet 9 eikä mitenkää erityisen epäterveelliset elintavat ollu. Mutta nää on niitä kuuluisia yksillöllisiä juttuja. Ja ei, ei ole kehonrakentaja eikä tavotteellinen kuntoilija. Tavallinen matti meikäläinen.
Geneettisesti kolet voi olla korkeella, esim mulla on suvussa hurjat kolet. Mutsilla on jotain 8 kokonaiskole. Mulla se oli seiskan pinnassa joskus 10v tauon aikana, mutta sittemmin saanut sen terveellisesti syömällä alle viiteen.

Geneettisesti kolet voi olla korkeella, esim mulla on suvussa hurjat kolet. Mutsilla on jotain 8 kokonaiskole. Mulla se oli seiskan pinnassa joskus 10v tauon aikana, mutta sittemmin saanut sen terveellisesti syömällä alle viiteen.

Mulle on siunaantunut tässä hyvin asiat.
Eipä sen, se on entistä tarkempaa ettei tuudittaudu siihen nyt kun homman voi ite ryssiä sitten 50 vuotiaana ja sitten onkin huomattavasti vaikeampi parantaa.
Tosiaan tekemättä mitään ja syömällä suoraan sanottuna todella huonosti niin kokonaiskolesteroli oli viime mittauksessa 4.

edit. niijoo ja oon kyllä toisaalta tässä elämäni aikana vetänyt varmaan satoja purkkeja kaikenmaailman omegoita, vitamiineja jne. mitä ikinä ruokakaupasta nyt saakaan (tai netistä).
Eli itse en ainakaan omasta kliinisestä "omakroppa.fi" tutkimuksestani voi sanoa mitään negatiivista lisäravinnepillereistä.

Meil tuli kaveri kaa eile kännissä väittely, mä väitin etsä penkkasit 205kg siinä viimesimmällä videolla onnistuneesti ja se väitti 250kg

Mikelle iso kiitos kaikesta, ja jaksaa vastailla amatöörien kysymyksiin. Jos tulee negatiivista palautetta antasit mennä vaa toisesta korvasta ulos. Plussaa on anyhow

Back
Ylös Bottom