Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kiitos vinkistä, siisti on tuo TOP100 -listaus kun löytyy videot ja kaikki
https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/

Ja tyylikäs on tuo NIO9 joka listan kärjessä on.
https://www.nio.io/ep9
neo-2.jpg

0-100 on ainoa mikä merkitsee käytännössä, eli kiihtyvyys. Kuka ajaa Suomessa jossain liikenteessä kuin radalla. Se mikä täällä merkkaa edes jotain, on nopea kiihtyvyys. TTRS kulkee jo 3.7s.

Ja Suomessa neliveto on todella kätevä, siihen potkua kunnolla, niin menee kuin takavetoinen kesällä.

Uuteen M5:seen on tulossa aika siistiä tekniikkaa. Auto on halutessaan neliveto tai takaveto ja kun kiihtyvyydestä puhutaan niin 0-100km/h 3,2s on vähintäänkin vakuuttava.

M4 aika nürburgringilla on 7:52.00, RS3 ei ole edes sadan parhaan ajan listalla. R8 V10 5.2 FSI aika on 7:44.00. Eli aika nopea se M4 on, 0-100 aika kun on IMO aika huono mittari auton "nopeudelle". Toki jos neliveto on ehdoton niin silloinhan takavetoa ei osteta.
Näköjään oli Volvo S60 muutaman pykälän ylempänä M4:sta ajalla 7:51:11 :)

M4 aika nürburgringilla on 7:52.00, RS3 ei ole edes sadan parhaan ajan listalla. R8 V10 5.2 FSI aika on 7:44.00. Eli aika nopea se M4 on, 0-100 aika kun on IMO aika huono mittari auton "nopeudelle". Toki jos neliveto on ehdoton niin silloinhan takavetoa ei osteta.

Siinä on kyllä paras speksi millä auto täytyy valita. Nyrren kierrosaika :woot:

Siinä on kyllä paras speksi millä auto täytyy valita. Nyrren kierrosaika :woot:
Ei todellakaan, uskoisin jopa että kierrosaika on tiettyyn pisteeseen jopa kääntäen verrannollinen ajomukavuuteen ja näin ollen monelle auton valinnassa negatiivinen asia. Auton "nopeudelle" se kuitenkin on mielestäni varsin hyvä mittari.

Toi rs3 on yksi mahdollinen seuraavaksi autoksi. Tällä hetkellä a4 sedan nelikko. Mitä pääkaupunkiseudulla joutuu harvakseltaan ajelemaan ni mä ainakin arvostan ripeetä pientä kärryä. Jotenkin siellä on niin vitun ahdasta ja hektistä (näin kehä3 ulkopuolisen silmin) ettei millään laivalla viittis seilata.

80 tonnin riisikulko, hyvin sä vedät. Ja mä ostan just semmoisen kuin ite haluan, mä ostin uuden Audin ja tein siitä just sellaisen kuin halusin. Mä en vain tykkää edustuskokoisista autoista, vaan pienemmistä ja nopeista.
On kyllä niin jostain 80-luvulta tuo mielipide, että auton pitäisi olla mitoiltaan "iso" että siitä olisi mihinkään. Mäkin olen tässä viimeisten kuukausien aikana kuullut niin monesta suusta että olisin saanut jonkun vitun mondeon tai uuden E-mersun dieselkoneella samalla rahalla kun ostin nelivetoisen pikkuaudin. Joo-o, mutta ne ei kiinnosta mua. Nopea pikkuauto IMO 10 kertaa makeempi kuin nopea iso auto, puhumattakaan hitaista isoista autoista.

Back
Ylös Bottom