Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Päivässä? Siinä ei ole paljon maisemia jääty katselemaan tai kuvaamaan saatika kahville tms,normi reipasta kävelyvauhtia semmoset 9 tuntia kävelyä päivässä :worship:
Tässä vaiheessa olisin kysynyt kymmeniä kertoja että oliko tää loma matka vai duracellin sydänkohtauksen hankinta reissu? :D
"Jalankulkijoiden kadunylittämisnopeutta selvittäneessä tutkimuksessa alle 65-vuotiaiden kävelynopeus oli 5,4 km/h "

MTV:n kasvattina ja siihen muottiin kasvaneena, se oli vaan vitun siistiä päästä pärinöimään Nyciin.

7am brekkarin kautta päivään ja illalla 10pm suihkun kautta pää tyynyyn. Ehtii mainiosti tetsaa, istuu erinäisiä aikaikkunoita pressolla, jonottaa nähtävyyksiin ja shoppailla.

Niskat vaan snadisti tiltissä ku parin kilon kameraa tuli kannettua mukana.

Tolla etäisyydellä viimeksi kävin ja kuten huomaatte, keli varsin kusinen ja harmitti aika paljon. Mut tossa lähellä on se outlet-kylä ja jos tosta muutamia kilsoja peruuttaa niin oikeasta kohtaa vois saada makeen kuvan Fujista. Oksat sun muut sitten kuvaa erikseen ja reunustaa Fujia niillä.

Mikä outlet-kylä se on?

Ens kuun alussa kuvataan Nyyssölän kanssa tämmöinen sarja, jossa maapallolle tulee vieraita.

800_4048.webp

Takavetopaska.
Olisi kiva kuulla joku perustelu miksi se takavetoinen on huono asia? Se, että auto vetää takaa, ei ihan tarkoita suoraan, että pito on kuin vanhassa sierrassa. Jännä juttu, että amg Mersut, Ferrarit, jopa F1 ovat takavetoisia...eihän niillä paskoilla mitään tee ;) toki nelikko on nelikko ja pitää esim sade keleillä ja talvella paremmin. No talvella nyt ei pääse muutenkaan mihinkään oli nelikko tai ei. Yleensä noita takavetoisia dissaa ne ketkä ei ole kunnon autoa kokeillut. Eihän ne mitään pidä kun ei mun vanha sierrakaan mihkään menny ;)

Olisi kiva kuulla joku perustelu miksi se takavetoinen on huono asia? Se, että auto vetää takaa, ei ihan tarkoita suoraan, että pito on kuin vanhassa sierrassa. Jännä juttu, että amg Mersut, Ferrarit, jopa F1 ovat takavetoisia...eihän niillä paskoilla mitään tee ;) toki nelikko on nelikko ja pitää esim sade keleillä ja talvella paremmin. No talvella nyt ei pääse muutenkaan mihinkään oli nelikko tai ei. Yleensä noita takavetoisia dissaa ne ketkä ei ole kunnon autoa kokeillut. Eihän ne mitään pidä kun ei mun vanha sierrakaan mihkään menny ;)

No on niitä etuvetopaskojaki. Ja nelivetopaskoja. Huumorilla heitin, ku mike tunnetusti hyväksyy vain nelikoita.

Takuu tohonki tulee ja 10 kertaa näyttävämpi, kun riisikulho a3. Ei mitää järkee maksaa jotai 100k tommotteesta pikkuaudista, kun siihen hintaan saa jo autojakin.
No lähdetään kuitenkin siitä, että se RS3 on nopeempi. Eikä mua kiinnosta 2-vetoiset. Hieno toi BMW on toki, mutta en niitä ole harkinnut juurikaan takavedon takia.

Mä en tiedä miten sulla on kokemusta Audeista, mutta mulla on ja mä en tosiaan usko, että noi premium-saksalaiset nyt eroaa sen kummemmin toisistaan.

Mä vain olen melkoisen vakuuttunut, että BMW-kuljettajat ovat vähän ylimielistä sakkia, jotenkin liian kiinni siinä merkissään. Vähän hassua porukkaa kun kyseessä on kuitenkin vain auto. Sit ollaan niin olevinaan jollain 15 tonnin romulla. Ei oo eka kerta kun ne valoista lähtee kovaa viereltä, yleensä en jaksa välittää, mutta joskus kiusaan niitä.

No lähdetään kuitenkin siitä, että se RS3 on nopeempi.
M4 aika nürburgringilla on 7:52.00, RS3 ei ole edes sadan parhaan ajan listalla. R8 V10 5.2 FSI aika on 7:44.00. Eli aika nopea se M4 on, 0-100 aika kun on IMO aika huono mittari auton "nopeudelle". Toki jos neliveto on ehdoton niin silloinhan takavetoa ei osteta.

M4 aika nürburgringilla on 7:52.00, RS3 ei ole edes sadan parhaan ajan listalla. R8 V10 5.2 FSI aika on 7:44.00. Eli aika nopea se M4 on, 0-100 aika kun on IMO aika huono mittari auton "nopeudelle". Toki jos neliveto on ehdoton niin silloinhan takavetoa ei osteta.
0-100 on ainoa mikä merkitsee käytännössä, eli kiihtyvyys. Kuka ajaa Suomessa jossain liikenteessä kuin radalla. Se mikä täällä merkkaa edes jotain, on nopea kiihtyvyys. TTRS kulkee jo 3.7s.

Ja Suomessa neliveto on todella kätevä, siihen potkua kunnolla, niin menee kuin takavetoinen kesällä.

Premium saksalaisissa on toki jonkin verran pieniä eroja, mutta niitäkään ei oikein voi lajitella hyviin ja huonoihin. Paljon riippuu omista mieltymyksistä ja siitä mitä autolta haluaa. Mercedes esimerkiksi on Audiin ja Bemariin verrattuna mukavuudenhaluisemmalle, kun jälkimmäiset on jonkin verran sporttisemmat. Ja edelleen erot eivät suuria ole.

Mitä taas tulee tähän että yritetään pakottaa Mikelle M4 ei ole mitään järkeä. Auto on lähes aina huono sijoitus, saati sitten kun puhutaan näin kalliista autoista. Joten jos ei kulutuksella, arvonalenemalla tai muilla ns."järkisyillä" ole merkitystä, niin totta kai valitaan se auto mikä halutaan. Ei rahojaan kannata pistää sellaiseen kiinni mistä ei nauti.

Premium saksalaisissa on toki jonkin verran pieniä eroja, mutta niitäkään ei oikein voi lajitella hyviin ja huonoihin. Paljon riippuu omista mieltymyksistä ja siitä mitä autolta haluaa. Mercedes esimerkiksi on Audiin ja Bemariin verrattuna mukavuudenhaluisemmalle, kun jälkimmäiset on jonkin verran sporttisemmat. Ja edelleen erot eivät suuria ole.

Mitä taas tulee tähän että yritetään pakottaa Mikelle M4 ei ole mitään järkeä. Auto on lähes aina huono sijoitus, saati sitten kun puhutaan näin kalliista autoista. Joten jos ei kulutuksella, arvonalenemalla tai muilla ns."järkisyillä" ole merkitystä, niin totta kai valitaan se auto mikä halutaan. Ei rahojaan kannata pistää sellaiseen kiinni mistä ei nauti.
Joo siinä tulee isoin arvonalenema kun ei ole tyyttväinen ostokseensa. Kyllä se on ihan järkevää ostaa sellanen auto mistä tykkää.

Back
Ylös Bottom