Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan blockannut sut joskus, muistaakseni Mike sano että blokkas yksityisiä käyttäjiä ainakin näin tapahtu mun kohdalla :DMiksihän en pysty seuraan sua instassa?
Joko olet perseillyt siellä tai sitten olet niitä, jotka alkoi seuraamaan mua alussa jolloin blokkasin jonnet ja ne joilla ei ole profiilikuvaa ja ovat privaatteja, ne oli yleensä vähäosaisia ylilautalaisia jotka sitten niitä kuvia nussi sieltä. Laita nick mulle, niin poistan.Miksihän en pysty seuraan sua instassa?
Syö terveelisesti ja treenaa, sekä käyttää muutamia hyviä yrttejä, niin sillä olen saanut kolet paremmiksi. Mulla on sukurasite, esim mutsilla on statiinit käytössä lekurien antamana. Sillä on hurjan korkeet kolet. Kun 10v tauon jälkeen otin kolet, niin kokonaiskole oli about 7, LDL oli 5. Nyt kokonaiskolet on 4.7 ja LDL 3.6, triglyt alle 1, HDL luonnollisesti ottaa osumaa, mutta se on yhden pinnassa aina.Jou Mike, muistanko väärin, että sulla oli kolesterolien kanssa joku aika sitten jotain häikkää? Miten lähdit korjaamaan. Itsellä oli yllätyksekseni terveystarkastuksessa ldl pikkasen liikaa.
MAKENSR on nick. Enkä ole perseillyt ja vielä vähemmän kiukkuinen jonne :DJoko olet perseillyt siellä tai sitten olet niitä, jotka alkoi seuraamaan mua alussa jolloin blokkasin jonnet ja ne joilla ei ole profiilikuvaa ja ovat privaatteja, ne oli yleensä vähäosaisia ylilautalaisia jotka sitten niitä kuvia nussi sieltä. Laita nick mulle, niin poistan.
Aspire Athos on kovin tankki mitä olen koittanut.Mitäs vape kamaa Mikellä nykyisin käytössä? Mulla rupee minikin v2+cleito vetelee viimeisiä niin pitäisi päivitellä ja sun kanssa osunu mieltymykset aika yhteen.
Pitää katsoo sekin.Oletko käyttänyt punariisiä kolestrolin hoitoon? Monella tutulla toiminut loistavasti eikä ole tullut statiinien kaltaisia sivuoireta.
Kokeile ihmeessä pari kuukautta ja käy sitten kokeissa.Pitää katsoo sekin.
Oletko käyttänyt punariisiä kolestrolin hoitoon? Monella tutulla toiminut loistavasti eikä ole tullut statiinien kaltaisia sivuoireta.
Tuo pitää kyllä hommaa. Suurin vaikutus kuitenkin kolesteroliin on ruokavaliolla.
Kaikki mainokset on pepusta ja kaikki muukin elämässä mikä on yhtään epämukavaa kuten vesisade, naapurin ruma vaimo jne. Mutta kun ne asiat on joskus kestettävä KUTEN MIES.
AdBlock kytketty pois päältä Pakkiksen osalta ja silti heittää tuota pop-up ilmoitusta. Tälle mitään tehtävissä?
Pitäisi olla pois käytöstä koko sivulla. Ja korjauksena, että AdBlockin sijaan käytössä uBlock.Laitoitko koko domainilta pois, vai vaan siltä sivulta jota sillä hetkellä selasit?
Joku siellä mättää, mä olen testannut neljällä selaimella ilman blockeria, niin kaikki toimii.Pitäisi olla pois käytöstä koko sivulla. Ja korjauksena, että AdBlockin sijaan käytössä uBlock.