Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Jou Mike, muistanko väärin, että sulla oli kolesterolien kanssa joku aika sitten jotain häikkää? Miten lähdit korjaamaan. Itsellä oli yllätyksekseni terveystarkastuksessa ldl pikkasen liikaa.

Miksihän en pysty seuraan sua instassa?
Joko olet perseillyt siellä tai sitten olet niitä, jotka alkoi seuraamaan mua alussa jolloin blokkasin jonnet ja ne joilla ei ole profiilikuvaa ja ovat privaatteja, ne oli yleensä vähäosaisia ylilautalaisia jotka sitten niitä kuvia nussi sieltä. Laita nick mulle, niin poistan.

Jou Mike, muistanko väärin, että sulla oli kolesterolien kanssa joku aika sitten jotain häikkää? Miten lähdit korjaamaan. Itsellä oli yllätyksekseni terveystarkastuksessa ldl pikkasen liikaa.
Syö terveelisesti ja treenaa, sekä käyttää muutamia hyviä yrttejä, niin sillä olen saanut kolet paremmiksi. Mulla on sukurasite, esim mutsilla on statiinit käytössä lekurien antamana. Sillä on hurjan korkeet kolet. Kun 10v tauon jälkeen otin kolet, niin kokonaiskole oli about 7, LDL oli 5. Nyt kokonaiskolet on 4.7 ja LDL 3.6, triglyt alle 1, HDL luonnollisesti ottaa osumaa, mutta se on yhden pinnassa aina.

Joko olet perseillyt siellä tai sitten olet niitä, jotka alkoi seuraamaan mua alussa jolloin blokkasin jonnet ja ne joilla ei ole profiilikuvaa ja ovat privaatteja, ne oli yleensä vähäosaisia ylilautalaisia jotka sitten niitä kuvia nussi sieltä. Laita nick mulle, niin poistan.
MAKENSR on nick. Enkä ole perseillyt ja vielä vähemmän kiukkuinen jonne :D

Mitäs vape kamaa Mikellä nykyisin käytössä? Mulla rupee minikin v2+cleito vetelee viimeisiä niin pitäisi päivitellä ja sun kanssa osunu mieltymykset aika yhteen.

Oletko käyttänyt punariisiä kolestrolin hoitoon? Monella tutulla toiminut loistavasti eikä ole tullut statiinien kaltaisia sivuoireta.

Punariisin vaikutus perustuu statiiniin tai sen hyvin läheiseen johdannaiseen ja pitoisuudet vaihtelee. Eli sama kuin käyttäisi pientä annosta statiinia. Mutta sama se, jos toimii. Ei menetä mitään kokeilla. Jos on sukurasitusta sepelvaltimotautiin, niin LDL 3.6 on aika korkea varsinkin kun HDL 1 pinnassa.

Tässä on hyvä linkki @Mike http://magneettimedia.com/tutkimukset-vahvistavat-pahan-ldl-kolesterolin-auttavan-elamaan-pidempaan/

Itelläkin sukurasitetta, mutta saanut tällä apteekin tuotteella putoamaan: https://www.yliopistonapteekki.fi/armolipid-plus-tabl-30-kpl-57198.html

Ennen käyttöä arvot olivat: Kok. 5.6, hyvä 1.4, LDL 4.2.

3kk jälkeen kävin uusintatarkastusksessa ja arvot olivat: Kok 3.9, hyvä 1.1, LDL 2,5. Lääkäri ihmetteli kuinka olin pudottanut noin hyvin.

Vielä mainittakoon, että ruokavaliossani en muuttanut yhtään mitään tuona 3kk aikana.

Back
Ylös Bottom