Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tossa olkapääjutussa paskaa on myös se, että pari viikkoa sitten maksoin lennot Japaniin, joten ei vois nyt lähtee leikkauspöydällekään, tai menis nekin rahat sitten kaivoon.

Milloin / Mihin matka? Olen asunut Tokiossa nyt nelisen vuotta, joten jos voin auttaa "paikallisena" niin ilmoittele!

Milloin / Mihin matka? Olen asunut Tokiossa nyt nelisen vuotta, joten jos voin auttaa "paikallisena" niin ilmoittele!
Oon käynyt siellä 4 kertaa jo, niin aika tuttu paikka. Hyatt Ragency hotellina ja 7 yötä paikalla. Joku kuvausidea vielä pitäis keksiä, viimeksi oli se empty streets of Tokyo.

Metro passia en osaa päättää, eli mikä olis paras. Yamanote line varmaan? Pocket wifi lähtee taas laulamaan, niin saa tehdä vaikka instalivee sieltä.

Oon käynyt siellä 4 kertaa jo, niin aika tuttu paikka. Hyatt Ragency hotellina ja 7 yötä paikalla. Joku kuvausidea vielä pitäis keksiä, viimeksi oli se empty streets of Tokyo.

Metro passia en osaa päättää, eli mikä olis paras. Yamanote line varmaan? Pocket wifi lähtee taas laulamaan, niin saa tehdä vaikka instalivee sieltä.

Jos tarkoitus pysyä "suuressa kaupungissa", niin Yamanoten varrella varmasti paljon. Suosittelisin vain ostamaan SUICA kortin ja tunkemaan sinne pari tonnia niin voi ajella kaikilla linjoilla pääkaupunkiseudulla helposti.

Hakone, Miura Peninsula, Boso Peninsula, Izu peninsula kaikki hyviä kohteita jos kaipaat hieman perinteisempää meininkiä. Siellä olisi kylvyt, biitsit, vuoret ja temppelit.

Pocket wifi ihan must, koska ilmaista wifiä ei paljon heru, ellet halua viettää koko lomaa Starbucksissa.

Joku kuvausidea vielä pitäis keksiä, viimeksi oli se empty streets of Tokyo.

Itse suosittelisin kovasti Naraa - sen paikan idylli on aika uskomatonta. On peuroja joita voi syottaa ja rapsutella, ikivanhoja temppeleita ja kaikkea visuaalisesti hirmu kaunista.

Jos taas toisaalta tykkaa pysya kaupungissa ja kuvata vahan jotain tunkkaisemman nakoista mutta silti idyllista, Piss Alley voisi olla kiva kohde. Molemmista loytyy rajatta kuvia Google Imagesta joten turha taman enempaa selitella.

Kuvineen ehdotuksia paikoista, oon nähnyt suurimman osan kaupunginosista, mutta kiinnostaa lähimääston maisemat ja etenkin rantaviivan kuvaaminen, siis kaupunkiin päin. Odaiban saaren maisemista saa kyllä jotain, mutta parempaa suuntaa ajattelin. Pienemmät temppelit kiinnostaa kanssa, ei niinkään turistien suosimat Asakusat jne. Tokiosta ei ole tarkoitus poistua. Tällä kertaa testasin ottaa lennot ja hotellin erikseen, vielä kuljetus pitäisi hoidella.

Koita saada vangittua sitä kaaosta siellä kaduilla. Viimeksi kun oli tyhjät kadut. Nyt se järjestäytynyt kaaos vois olla hauska kontrasti niille edellisille kuville.

Sit yks ajatus olis Tokio iltasella neonvalojen säihkeessä. Vähän tyyliin Blade Runner.

Sit yks ajatus olis Tokio iltasella neonvalojen säihkeessä. Vähän tyyliin Blade Runner.
Tommoista itsekin olen kelannut. Toivon mukaan joku ilta olisi hieman sadetta alla ja pikkaisen märät kadut. Ja kun oikeanlaisen kujan löytää, niin sinne vähän savua lisäten saa kyllä hieman sitä fiilistä haettua.

Editoin vielä toisen perään, mikä on myös.

Back
Ylös Bottom