Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossa olkapääjutussa paskaa on myös se, että pari viikkoa sitten maksoin lennot Japaniin, joten ei vois nyt lähtee leikkauspöydällekään, tai menis nekin rahat sitten kaivoon.
Oon käynyt siellä 4 kertaa jo, niin aika tuttu paikka. Hyatt Ragency hotellina ja 7 yötä paikalla. Joku kuvausidea vielä pitäis keksiä, viimeksi oli se empty streets of Tokyo.Milloin / Mihin matka? Olen asunut Tokiossa nyt nelisen vuotta, joten jos voin auttaa "paikallisena" niin ilmoittele!
Oon käynyt siellä 4 kertaa jo, niin aika tuttu paikka. Hyatt Ragency hotellina ja 7 yötä paikalla. Joku kuvausidea vielä pitäis keksiä, viimeksi oli se empty streets of Tokyo.
Metro passia en osaa päättää, eli mikä olis paras. Yamanote line varmaan? Pocket wifi lähtee taas laulamaan, niin saa tehdä vaikka instalivee sieltä.
Joku kuvausidea vielä pitäis keksiä, viimeksi oli se empty streets of Tokyo.
Tommoista itsekin olen kelannut. Toivon mukaan joku ilta olisi hieman sadetta alla ja pikkaisen märät kadut. Ja kun oikeanlaisen kujan löytää, niin sinne vähän savua lisäten saa kyllä hieman sitä fiilistä haettua.Sit yks ajatus olis Tokio iltasella neonvalojen säihkeessä. Vähän tyyliin Blade Runner.
Tonne pitää sit kannattaa mennä aamulla klo 5, koko mesta tais mennä kii klo 13.Oletko käynyt Tsukiji kalatorilla? On kuulema psykedeelisen kokoinen mesta, mistä saa myös hyvää tuoretta kalasafkaa yllättäen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tsukijin_kalatori
Tulihan se tämäkin päivä nähtyä, että kysyn biisien nimiä kun en muista?Musiikeista iso plussa !
Etkö osaa käyttää esim. shazamia tai sound houndia?Tulihan se tämäkin päivä nähtyä, että kysyn biisien nimiä kun en muista?
Ihan hepreaaEtkö osaa käyttää esim. shazamia tai sound houndia?

Näsäviisastele nyt vittu vähän lisää vielä aikuinen mies (luultavasti), Parempi jättää sanomatta jos ei muuta ole.Etkö osaa käyttää googlea?
Tulihan se tämäkin päivä nähtyä, että kysyn biisien nimiä kun en muista?