Niin, saa sitä säästöä jos ostaa sitä ulkomailta tuotua kanaa, varsinkin valmiiksi prosessoituna.Niin ja joku täälläkin sanoi että ei tule juurikaan säästöä ostettaessa tukusta. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, saa sitä säästöä jos ostaa sitä ulkomailta tuotua kanaa, varsinkin valmiiksi prosessoituna.Niin ja joku täälläkin sanoi että ei tule juurikaan säästöä ostettaessa tukusta. :D
Niin, saa sitä säästöä jos ostaa sitä ulkomailta tuotua kanaa, varsinkin valmiiksi prosessoituna.
Eipä tarvi elimistön prosessoida niin kovasti. Nopeampaa ravinteet käytössä!Niin, saa sitä säästöä jos ostaa sitä ulkomailta tuotua kanaa, varsinkin valmiiksi prosessoituna.
Ja sain sitten snäpissä linkkejä brassikanaskandaaliin, jossa ovat huijanneet, kusettaneet jne ja sieltä on lähtenyt paskaa kanaa maailmalle. Monet raflat stadissa ovat lopettaneet brassituotteiden käytön. Tuli tossa viikko vedettyä ko. kanaa enkä kuollut, mutta ei viitsi enää enempää.
Kulkee kovempaa 98:lla :D
Mut silti tossa on oma päätön juttunsa. Eli suoritteet kuten leuat ja dippi koitetaan tehdä mahdollisimman vähällä energiankäytöllä. Ja kun kyse on kuntoilumuodosta, niin se vähän syö ideaa. Jos vedetään ajatus äärimmilleen, niin jos joku keksisi tavan vetää leukoja sohvalla maaten, niin olisiko se edelleen ihan fine?
Miulla ainaki keskikulutus putoaa ihan vähäsen ysikasilla. About sen verran mitä se maksaa enemmän, eli loppujen lopuksi sama tankata 98 :DKulkee kovempaa 98:lla :D
Ja mulla on vielä suosituksena 98 autoon.Miulla ainaki keskikulutus putoaa ihan vähäsen ysikasilla. About sen verran mitä se maksaa enemmän, eli loppujen lopuksi sama tankata 98 :D
Syön hiilareita myös ennen nukkumaanmenoa.Mihin aikaan otat viimeset hiilarit, jos vedät aamulla paasto treenin ?
Tammikuussa otin yhteyttä ja olen jo aikaisemmin kertonut miten olin tekemisissä lehteen kuvatessa tuon ammattikunnan kanssa ja miten saamattlomia paskoja ne suurin osa on. No tämä kaveri sitten selitteli kokoajan miten venyy ja venyy ja on kiirettä ja viimeisin viesti siltä on huhtikuulta ja piti viime kuussa olla jo työn alla. En ole saanut vielä edes mitään esimerkkiä, mitään piirrosta tai muutakaan. Eli se siitä.Koskas sulla on sitä tatskaa tulossa lisää kun rintaan suunnittelit?
Kysy siltä Vatasen kaverilta joka tatskaaTammikuussa otin yhteyttä ja olen jo aikaisemmin kertonut miten olin tekemisissä lehteen kuvatessa tuon ammattikunnan kanssa ja miten saamattlomia paskoja ne suurin osa on. No tämä kaveri sitten selitteli kokoajan miten venyy ja venyy ja on kiirettä ja viimeisin viesti siltä on huhtikuulta ja piti viime kuussa olla jo työn alla. En ole saanut vielä edes mitään esimerkkiä, mitään piirrosta tai muutakaan. Eli se siitä.