Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla toimii käsille armoton ja tiheätahtinen volyymitreeni, samoin deltseille, alankin miettimään josko alkais selälle tekeen samaa. Eli vitusti vain volyymia. Jaloillekin toimii pidemmät sarjat paremmin.
Eli kaikille lihaksille ihan vitusti toistoja, erikoistekniikkaa ja mahdollisimman lyhyt kierto. Totaalista tuhoa lähestulkoon palautumatta.
Melkein aina vaniljaa, koska sen kanssa on niin iisi sekoitella marjoja jne.Mikä on Miken suosikki heramaku / maut?
Sun palautumiskyky sarjasta toiseen kyllä kasvaa ajan kanssa ja en pitäis huonona ideana kreatiinia jos noin radikaalisti putoaa, siitä voi olla apua vähän.Näköjään teet aika paljon koukistuksia takareisille. Miten hyvin pysyy painot samana? Itsellä se ongelma, että 1-2 sarjaa esim istuen menee sillä isolla kuormalla ja sen jälkeen saa jo pudottaa reippaasti, vaikka olisi pidemmätkin tauot. Jos tekee esim vaan 4 sarjaa koukistuksia istuen, oli sitten suoria, pudotuksella, restp tms niin ei noiden jälkeen ole mitään asiaa esim maaten enää tehdä. Ei siellä liiku yhtään mitään. Kuitenkin taas hauisten kanssa näin ei käy. En ole oikeen mitään selitystä tai ratkaisua tuohon keksinyt. Reenivuosiakin reilut 7v tauotta joten ihan aloittelija ei kuitenkaan olla...
Edit. Oho kylläpäs aika rientää. Tässähän on treenailtu itseasiassa 10v. 2008 kirjautunut tänne ja ennen sitä taisi olla vuosi käyty.
Domssit menee nopeampaan ohitse. Eilen lähti selkätreenillä, jossa 370 toistoa.Tämän tulokset onkin hauska kuulla! Vähenevätkö esim. DOMSsit, tai lyheneekö niiden kesto.
Semmoinen peruspaine niissä lihoissa säilyy kivasti kun tiheään paukuttaa.
No sitten ei auta kun pudottaa painoa, mutta periaatteessa sillä ei väliä ole, ellei sitten ihan minimiin mene, koska mekaanisella kuormallakin on merkitys. Tosin jos ollaan äärirajoilla voimissa, niin kyllä siellä aktivoituu sitten pienemmän painon failuressakin kaikki tarpeellinen lihaskasvulle.No eipä tuo ole tässä vuosienkaan aikana mihinkään muuttunut...ja kaikenlaista kreatiinia tässä on myöskin mennyt vuosia, joten sillä tätä ihmettelenkin, että takareidet on aivan loppu koukistuksien osalta muutaman sarjan jälkeen...
Jos ne on vaan ihan helvetin jumissa, mulla oli joskus sama vika.No eipä tuo ole tässä vuosienkaan aikana mihinkään muuttunut...ja kaikenlaista kreatiinia tässä on myöskin mennyt vuosia, joten sillä tätä ihmettelenkin, että takareidet on aivan loppu koukistuksien osalta muutaman sarjan jälkeen...
Aloitetaan tarpeeksi alhaalta. Esim 100kg. Tehdään 2x6.Löytäiskö jostain alkuperäistä "Miken 2x6" penkkisysteemiä jostain kaverille linkattavaksi? Vanhat linkit ei pelitä enää.
(Oon tehnyt sitä viimeksi siinä videossa 2,5 vuotta sitten, mutta hyvä että jaksat vittuilla edelleen asiasta.
)Kajakkisoutu on niin koominen liike, että se on suorastaan legendaarista. Ei se kuole koskaan. En tiedä miten kukaan onnistuu tehokkaan alataljan muuttamaan kevyeksi souteluksi, mutta koska siinä onnistuit, niin se on jo saavutus, jota pitää arvostaa aina välillä.Hehehehehehe vähän oot hauska. Kajakkisoutua!(Oon tehnyt sitä viimeksi siinä videossa 2,5 vuotta sitten, mutta hyvä että jaksat vittuilla edelleen asiasta.
)
Ei ole mun kehittämä/keksimä liike edelleenkään.Kajakkisoutu on niin koominen liike, että se on suorastaan legendaarista. Ei se kuole koskaan. En tiedä miten kukaan onnistuu tehokkaan alataljan muuttamaan kevyeksi souteluksi, mutta koska siinä onnistuit, niin se on jo saavutus, jota pitää arvostaa aina välillä.
Kuka saa siitä siis kunnian?Ei ole mun kehittämä/keksimä liike edelleenkään.
Editoin just.Kuka saa siitä siis kunnian?
En mä haluu ketään pelleksi haukkua, mä vain sanoin, ettei tosiaankaan mitään kajakkisoutua.Mee haukkumaan Meadowsia pelleksi
Vedätkö mulle joku päivä ton saman treenin jonka teit Stabouliksen kanssa? Lupaan vetää samoilla painoilla enkä tarvi edes remmejä.En mä haluu ketään pelleksi haukkua, mä vain sanoin, ettei tosiaankaan mitään kajakkisoutua.