Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mikä ton idea olikaan? Eli 20 toistoo isolla romulla ja joka kerta pari kiloo lisää? Ja yksi työsarja siis ainoastaan? Päälle vielä normi jalkatreeni?

Teoriassa eihän toi oo kun kyykätä mut jonkun viikon päästä voi olla eri mieltä :D

157,5kg taisi se eka olla jolloin päätti lopettaa ww:n tekemisen hetkeksi ainakin.
Jos, puhut muiden kun Miken malmeista en ole katsellut mitä ovat kovimmat painot.

Yksi 20 toiston sarja joo. Ilmeisesti mielellään ensimmäiset kymmenen ainakin yhteen putkeen ja sitten toisto kerrallaan loppuun asti. Ja seuraavalla kerralla lisää malmia.
Miten pitkälle porukka on toteuttanu tota?
Esim. Mike, mistä painosta alkoi ja kuinka monta viikkoo meni päätökseen?
En nyt jaksa kaikkii videoita alkaa tutkimaan

Tässähän ois itelle kesäprokkis, eilen justiin otin 3x15 110kg niin jos satkulla alottaisin

Miten pitkälle porukka on toteuttanu tota?
Esim. Mike, mistä painosta alkoi ja kuinka monta viikkoo meni päätökseen?
En nyt jaksa kaikkii videoita alkaa tutkimaan

Tässähän ois itelle kesäprokkis, eilen justiin otin 3x15 110kg niin jos satkulla alottaisin
Aloitin viime kesänä 100kg ja etenin muistaakseni 135kg asti 5kg korotuksilla ja sitten 2,5kg korotuksilla. 8 päivän välein tarkkaan tein aina sarjan. Nyt teen noin 5 päivän välein ja lähdin 120kg kohdalta vitosen korotuksilla.

Ootko Mike ikinä koittanut kyykyssä 10x10 GVT treeniä? Tarkoitus tehdä 10x10 sarjat puolentoista minuutin palautuksilla semmoisella painolla millä tulisi normaalisti 20 toistoa. Aika hapokas setti on.

Ootko Mike ikinä koittanut kyykyssä 10x10 GVT treeniä? Tarkoitus tehdä 10x10 sarjat puolentoista minuutin palautuksilla semmoisella painolla millä tulisi normaalisti 20 toistoa. Aika hapokas setti on.
En oo koittanut, mut voisin sitten koittaa kun Widowmaker taas kippaa.

Ite oon tehnyt riittävän kevyellä painolla 10x10 että tauot ollu 30-45sek luokkaa ja ei kyllä sen jälkeen huvittanu paljon muuta tehdä

Saatko kyykyllä domssit etureisiin? On todella nätin näköistä kyykkäämistä! Onko suositella uuteen ipadiin suojakoteloa joka muuntuu samalla telineeksi?

Mä oon kohta 4 vuotta paukutanut täysiä, tehnyt 24 päivän putken tuplia ilman lepopäiviä, erikoistekniikoita vuosikausia, nyt miinuskaloreilla edelleen armotonta paahtamista 2 kertaa päivässä. Missä se ylikunto ja hermoston ylirasitus oikein viipyy? Mitä mun pitää tehdä, että saavutan sen, koska en saatana onnistu sitä saamaan.

Ihminen kestää hurjia rasitustiloja, alkoholia vuosikymmeniä, huumeita vuosikymmeniä, Mount everestin päälle kiipeämisen, nälänhädän ja saksan keskitysleireiltä palanneet ovat eläneet yli 90 vuotiaiksi ja täällä jengi pelkää että pari pakkotoistoa vie ylikuntoon.

Treenikipu, polte keuhkoissa, domssit ja sen saman toistaminen vuosikausia on just parhautta.

Sampon kanssa tehty treeni.

• Ranskalainen 3x10 15sec + hauiskääntö 3x10 15sec x 2
  • Ranskalainen istuen 3xmax 10sec + myötäote hauiskääntö 3xmax 10sec x2
  • Flex 100 x 2 PD köysi levitys 20 - PD köysi kapee 20 - PD myötä 20 PD vasta 20 - ranskalainen köysi 20 - KP kääntö vuorokäsin 10 - tankokääntö 10 - KP kääntö tasakäsin 10 - hammer köysi 10 - hammer KP 10

Screen-Shot-2017-06-06-at-22.45.20.webp

Mä oon kohta 4 vuotta paukutanut täysiä, tehnyt 24 päivän putken tuplia ilman lepopäiviä, erikoistekniikoita vuosikausia, nyt miinuskaloreilla edelleen armotonta paahtamista 2 kertaa päivässä. Missä se ylikunto ja hermoston ylirasitus oikein viipyy? Mitä mun pitää tehdä, että saavutan sen, koska en saatana onnistu sitä saamaan.

Ihminen kestää hurjia rasitustiloja, alkoholia vuosikymmeniä, huumeita vuosikymmeniä, Mount everestin päälle kiipeämisen, nälänhädän ja saksan keskitysleireiltä palanneet ovat eläneet yli 90 vuotiaiksi ja täällä jengi pelkää että pari pakkotoistoa vie ylikuntoon.

Onhan toikin yksilöllistä ja etkös sinäkin ole kuntosi ajan kanssa rakentanut?
Etköhän sinäkin saisi itsesi sairaalakuntoon oikein äly pois treenillä, eri asia taas se, että olisiko siinä mitään järkeä.

Back
Ylös Bottom