Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Olis pitänyt ottaa Nikonilla parempi video, mut kai se passaa tommoinen iPhone pätkäkin. Ei tullut huono olo sen rata-Audin kyydissä vaikka uskomatonta menoa se olikin pidon ja jarrutusten osalta. R8 oli vähän pettymys, ehdottomasti siisteimmät oli 605 heppanen RS6 ja 400 heppanen uus TTRS. TTRS on kyllä melkoisen kova peli ja kun se tulee RS3 versiona, niin se on vielä käytännöllinen. 3,7sec 0-100 ja aivan saatanallisen siistit äänet.
Eikö alfan giulia kiinnostaisi, jättää ringillä jopa audi r8 gt:n?

Sulla ei liene kovista salitreeneistä kokemusta? Salilta kun salilta löytyy riittävä välineistö siihen että saadaan ihan treenaamalla jokainen ukko ja akka pitkä saikulle ja muutamassa tapauksessa jota olen todistanut se saikku vietetään tippaletkussa sairaalassa. Jos on tarpeeksi kova pää ja halu tehdä niin ihan sillä salitreenillä saa poljettua itsensä aika pahaan suohon. Tätä ei moni tunnista, kun ei ole oikeasti treenannut koskaan kovaa.
Kyllä mä haluisin nähdä kun sä vedät itsesi sairaala kuntoon käsitreenillä. :DD

Kerran on tullut oltua jonkun ralliäijän kyydissä soratiellä. Pelotti aivan saatanasti eikä pysty käsittämään kuinka kovaa pientä ja mutkikasta tietä voi ajaa. En sitten tiedä millainen fiilis radalla olisi mutta ainakin metsikössä pelotti ne lähes tiellä olevat puut.

En välttämättä menisi uudestaan mutta radalla voisin harkita.

Kerran olen Marcus Grönholmin kyydissä ollut. Ja voi jumalauta mitä menoa. Siinä vaiheessa, kun tullaan mutkaan ja oma mieli huutaa, että jarruta nyt saatana, niin Grönholm vain lisäsi kaasua ja heitti perän luisuun. Ihan vitun surrealistinen kokemus.

Kyllä mä haluisin nähdä kun sä vedät itsesi sairaala kuntoon käsitreenillä. :DD
Ks. Dr-Body Jan Sundelin fb-sivuilta varoittava esimerkki. Julkaistu 11.5. Elikkäs kyllä sinne sairaalaan pääsee jos "pysty metsästä" hyppää liian kovien treenien pariin. Toi vaan vaatii sen verran kovan pääkopan, että saa treenin tehtyä liian loppuun asti verrattuna siihen mihin oma kroppa on tottunut.

Kerran olen Marcus Grönholmin kyydissä ollut. Ja voi jumalauta mitä menoa. Siinä vaiheessa, kun tullaan mutkaan ja oma mieli huutaa, että jarruta nyt saatana, niin Grönholm vain lisäsi kaasua ja heitti perän luisuun. Ihan vitun surrealistinen kokemus.

Ollut muutamien kuskien kyydissä harjoituksissa, joilla ei ole ollut suuria saavutuksia. Parissa pimeessä rallissa ollut kartturina ja täytyy sanoa, että oli melkoista seikkailua kun oli paska auto ja kuski sekä minä aloitteljoita. :D Diggaan seurata ralliautoilua. Nytkin parhaillaan seuraan, miten äijät ajaa Portugalin MM-rallissa.

Ks. Dr-Body Jan Sundelin fb-sivuilta varoittava esimerkki. Julkaistu 11.5. Elikkäs kyllä sinne sairaalaan pääsee jos "pysty metsästä" hyppää liian kovien treenien pariin. Toi vaan vaatii sen verran kovan pääkopan, että saa treenin tehtyä liian loppuun asti verrattuna siihen mihin oma kroppa on tottunut.
Niinkuin sanoin, jalka treeni on asia erikseen. Sittenkun joku treenaa ittensä käsi, olkapää tai rinta treenissä ittensä tohon kuntoon niin voi tulla pätemään. Kyllähän sä vettä juomallakin saat itsesi sinne sairaalaan.

Niinkuin sanoin, jalka treeni on asia erikseen. Sittenkun joku treenaa ittensä käsi, olkapää tai rinta treenissä ittensä tohon kuntoon niin voi tulla pätemään. Kyllähän sä vettä juomallakin saat itsesi sinne sairaalaan.
Niin siis tossa esimerkissähän just oli "kokeiltu uutta ryhmäliikuntaa jossa oli hyvin paljon käsiharjoitteita". Elikkäs juurikin käsiin tuli toi rabdomyolyysi. 12.5 oli sitten linkattu toi Juha Harjun keissi, jossa oli kyseessä jalkatreeni.

Ihan mielenkiinnosta,mihin Mike muuttaisi jos ja kun se aika tulee? ,itsekin funtsinut samaa ja olen todella omien käyntikertojen kanssa päätynyt todella vahvasti Saksaan,pohjois-saksaan tietty. Siinä on maa josta ei ole ainakaan tällä hetkellä yhtään huonoa sanottavaa

2200 metriä nyt menee keneltä tahansa terveeltä ihmiseltä ilman erillistä harjoittelua. Tohon kylkeen jotain pientä vastusharjoittelua 1-3 kertaa viikossa, niin paketti lienee terveyden kannalta kasassa. Kuulostaa kyllä liian helpolta mun korviin, mut jossei oo siiderivalas tai lihapiirakka-Pena, niin kai sitä aika helpolla pääsee.

Aika kova oletus. Ei meistä kuule kaikkia ole tehty juoksemaan.
Olen mielestäni kohtuu urheilullinen.
Teen 5-6 kovaa sali treeniä viikossa, olen kävellyt putkeen yli 40km ja pyörälläillyt yli 100km.
Mutta coopperissa en ole koskaan yli 1400metriä juossut enkä usko että koskaan pystyisin juoksemaankaan.

Aika kova oletus. Ei meistä kuule kaikkia ole tehty juoksemaan.
Olen mielestäni kohtuu urheilullinen.
Teen 5-6 kovaa sali treeniä viikossa, olen kävellyt putkeen yli 40km ja pyörälläillyt yli 100km.
Mutta coopperissa en ole koskaan yli 1400metriä juossut enkä usko että koskaan pystyisin juoksemaankaan.

Eikös tuon 1400m nyt kävele cooperissa?

Nimenomaan reipasta kävelyä, muutamalla pienellä spurtilla.

Pointti olikin juuri se että toi 2200m vaatii jo juoksemista, ja siihen ei kaikki pysty, vaikka olisin muuten ihan kunnossa.

Viimeksi muokattu:
Nimenomaan reipasta kävelyä, muutamalla pienellä spurtilla.

Pointti olikin juuri se että toi 2200m vaatii jo juoksemista, ja siihen ei kaikki pysty, vaikka olisin muuten ihan kunnossa.
Onhan tuo nyt päivänselvää, että kestävyyskunto ei ole kohdillaan, jos ei 2200m juoksu onnistu. Kävely nyt on ihan eri juttu. Ei normaalikuntoinen ihminen saa kävelyllä edes pulssia nousemaan kovinkaan ylös. Ihan oman jaksamisen takia kannattaa sitä kestävyyskuntoakin pitää yllä. Jos ei juokseminen nappaa tai painoa on reilusti, niin kunnon ylämäkiä kävelemään/pyöräilemään pari kertaa viikossa. Tuosta saa sitten potkua salitreeneihinkin kummasti, kun ei vuorosarjoissakaan putkeen paukuttaessa lopu ekana happi. Itsekin kuvittelin olevani ok-kunnossa ja sitten tutustuin vuorosarjoihin pitkillä toistoalueilla. Ei paljoa auttanut se, että aina on tullu cooperista yli 2500m ilman mitään kestävyystreenejä. Toki kestävyyskuntokin on ainakin keuhkojen osuudelta osittain geeneistä kiinni. Mutta onneksi kaikkea voi treenata.

Onhan tuo nyt päivänselvää, että kestävyyskunto ei ole kohdillaan, jos ei 2200m juoksu onnistu. Kävely nyt on ihan eri juttu. Ei normaalikuntoinen ihminen saa kävelyllä edes pulssia nousemaan kovinkaan ylös. Ihan oman jaksamisen takia kannattaa sitä kestävyyskuntoakin pitää yllä. Jos ei juokseminen nappaa tai painoa on reilusti, niin kunnon ylämäkiä kävelemään/pyöräilemään pari kertaa viikossa. Tuosta saa sitten potkua salitreeneihinkin kummasti, kun ei vuorosarjoissakaan putkeen paukuttaessa lopu ekana happi. Itsekin kuvittelin olevani ok-kunnossa ja sitten tutustuin vuorosarjoihin pitkillä toistoalueilla. Ei paljoa auttanut se, että aina on tullu cooperista yli 2500m ilman mitään kestävyystreenejä. Toki kestävyyskuntokin on ainakin keuhkojen osuudelta osittain geeneistä kiinni. Mutta onneksi kaikkea voi treenata.

Minun kohdallani ongelma on enemmänkin siinä itse juoksemisessa, eikä niinkään kestävyys kunnossa (vaikka perempi sekin voisi tietysti olla).

Teen salilla pitkiäkin vuorosaroja, supereita, giantteja, ja esim. Hackissa pitkiä pudotus sarjoja (Keuhkoja/sydäntä kuormittavia juttuja).
Pystyn myös vetkuttamaan crossaria kovalla sykkeellä tai kävelemään porraskonetta sen +20min. Tai salin ulkopuolella juurikin polkemaan ylämäkiä pyörällä tai rullaluistelemaan kovalla sykkeellä.
Noissa kaikissa hengästyy kyllä pahasti, mutta ei niistä samanlaista "kuolema fiilistä" tule kuin juoksemisesta.

Siinä juoksussa vaan on jotain joka ei minulle alkuunkaan sovi ei sitten millään.

Back
Ylös Bottom