Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**


Mä en oikein ymmärrä mikä siinä failuressa on porukalle niin suuri kammo? Ei se ylikunto ihan herkästi tule jos sulla on lepo ja ravintoasiat kunnossa. Niinkuin Mikekin on tossa jo useaan kertaan sanonut että ekstralepoa otetaan sitten sen mukaan jos ei palaudu. Ei mitään rakettitiedettä. Mä en kai itse ole paras esimerkki mutta mäkin oon paukuttanut "parhaimmillani" päälle 40 salitreeniä kuukauteen ja joka treenissä mentiin kyllä failureen ja yli. Lisäksi tuolloin henkilökohtaisten vastoinkäymisten takia unikaan ei ollut aina optimaalisella tasolla. Siitä huolimatta mulla ei ollut mitään oireita. Palautumiskapasiteettiakin pystytään parantamaan mutta miten ihmeessä sitä palautumiskapasiteettiä kehitetään jos ei treeneissä käydä edes äärirajoilla? Lihasryhmien järkevällä kierrättämisellä tilanteen mukaan pystytään myös treenaamaan useammin.
 
Näin käsitin Miken viestistä, että Audi järjestää autot ja niillä sitten ajellaan. Huikee päivä varmasti luvassa! Toivottavasti R8:sta on se V10-versio. :kuola:
Joo siis Audin puolesta tulee autot.

Screen Shot 2017-05-15 at 22.53.17.webp


Olisin ite halukas ajamaan R8, TTRS, RS6 ja SQ7. Muut ei nappaa.

Sit pakko päästä kyytiin kun TT-cupin hallitseva maailmanmestari kyydittää RS3 LMS kilpurilla jengiä.

01-2017-audi-rs3-lms-paris-1.jpg
 
Ei sali treeni ole mitään kovaa treeniä, vaikka failureen vedetään. Jalat ehkä eri juttu, mutta ei tarvii varmaan kun sm tasolle mennä, niin monessa muussa lajissa treenit paljon raskaampia, kuin failureen ja sen yli treenit. Aina ihmetellyt mitä vittua jengi hehkuttaa kovilla "failure giant hyper seteillä". Ette te pelkällä salilla pääse mihinkään ylikuntoon, jos syötte normaalisti ja lepäätte. Yks iso vitsi kun jengi luulee olevansa kovaa jätkää kun treenataan "failuren yli".
 
Jahas ja seuraavaksi jankutetaan siitä, että mikä on kovin laji maailmassa :rolleyes:

Pyörrän aiemmat puheeni, keskustellaan vaikka Audeista. On varmaan ihan pirun siistiä päästä ajamaan kunnon autoilla radalla. Toivottavasti eivät liikaa rajoita ajamista vakuutesten tms puitteissa :)
 
Ei sali treeni ole mitään kovaa treeniä, vaikka failureen vedetään. Jalat ehkä eri juttu, mutta ei tarvii varmaan kun sm tasolle mennä, niin monessa muussa lajissa treenit paljon raskaampia, kuin failureen ja sen yli treenit. Aina ihmetellyt mitä vittua jengi hehkuttaa kovilla "failure giant hyper seteillä". Ette te pelkällä salilla pääse mihinkään ylikuntoon, jos syötte normaalisti ja lepäätte. Yks iso vitsi kun jengi luulee olevansa kovaa jätkää kun treenataan "failuren yli".
Ja pointtiko oli absoluuttinen kovuus jossain lajissa, vaiko olisko kyse kuitenkin edelleen lihaskasvun mekanismeista ja mitä se vaatii?
 
Mikeltä tulee varmaan iso peukku tälle :hyper:

Uusi laki antamassa mahdollisuuden sakottaa jo 1 km/h ylinopeudesta alkaen

http://www.is.fi/autot/art-2000005212670.html
Toi on kyllä ihan sairasta. Vaikka kuinka yritän ottaa ne 99,9%: sesti nopeusrajoituksia noudattavan lasit päähän, niin tossa ei ole MITÄÄN järkeä. Tässä taas huomaa sen että valitettavan monen lainvalmistelijan todellisuudentaju on tasan nolla. Tuskin ovat ikinä ajaneet autoakaan.

Kateelliset runkkarit.
 
Viimeksi muokattu:
Miten kateellisuus liittyy nyt tähänkin?

Ainakin kateelliset runkkarit voisi opetella liikennesääntöjä ainakin nyt kun lenkkeily kelit on suurimmalle osalle alkaneet. Mikä helvetti siinä on että auto pitää pysäyttää suojatien päälle? Siitä auton ylikö minun pitää suojatie ylittää. Voisi siinä joku kermaperse suuttua. Toisaalta myös pitäisi osata pysähtyä mikäli toinen auto blokkaa näkyvyyden suojatiellä ja näitä muuten kohtaa joka päivä.

Minulla on hyvä maku. Vihaan kaikkia tasapuolisesti.
 
Miten kateellisuus liittyy nyt tähänkin?
En ole tietääkseni koskaan aikaisemmin puhunut täällä kateellisuudesta, joten en tiedä mistä tuo "kin" tuli. Eniveis, kyllähän kaikki sen ymmärtää että tällasia täysin järjettömiä asioita suunnittelevilla ihmisillä ei itsellä ole a) ajokorttia; b) varaa hienoon autoon; c) kykyä rationaaliseen ajatteluun, ja täten haluavat rajoittaa muiden ihmisten mahdollisuutta käyttää omaisuuttaan miten parhaaksi näkevät.
 
Kuten jutusta ilmenee, kyseessä olisi uusi rahastusautomaatti. Tällä saataisiin siis lisää rahaa valtion pohjattomaan kassaan. Eihän tällä todellakaan ole mitään tekemistä kateellisuuden kanssa tai onko ajokorttia/rationaalisuutta yms. Ylinopeuden ajamiseen ei todellakaan tarvita hienoa autoa, siihen käy hyvin 20 vuotta vanha corolla siinä missä uusi Audikin.

Toki jo nyt poliisilla on varmasti tiedossa satoja tienpätkiä Suomessa jossa ajetaan säännöllisesti reilua ylinopeutta, joten sinne vaan rysä päälle jos sakkobudjetti ei tahdo täyttyä.
 
Eiköhän tossa ole kyse ihan vain siitä, että autot kuluttaa vähemmän ja pakko saada kassaan jotain korvaamaan polttoaineverojen putoaminen. Sitten kun autovero poistetaan, ei siitä mitään helpotuksia tule kellekään, vaan alkavat verottamaan sitten esim autonrenkaita ihan järjettömästi ja määrätään tyyliin kevät-, kesä-, syksy- ja talvirenkaat pakolliseksi kaikille. Sitten yksi kierros maksaa sillai, että autoveron putoaminen saadaan kuitattua. Toinen vaihtoehto on vetästä Norjan tyyliin 90 maksiminopeus joka paikkaan ja sitten vitulliset sakot 91kmh.
 
En ole tietääkseni koskaan aikaisemmin puhunut täällä kateellisuudesta, joten en tiedä mistä tuo "kin" tuli. Eniveis, kyllähän kaikki sen ymmärtää että tällasia täysin järjettömiä asioita suunnittelevilla ihmisillä ei itsellä ole a) ajokorttia; b) varaa hienoon autoon; c) kykyä rationaaliseen ajatteluun, ja täten haluavat rajoittaa muiden ihmisten mahdollisuutta käyttää omaisuuttaan miten parhaaksi näkevät.
Mitä järkeä rajoituksissa on jos niitä ei tarvitsisi noudattaa? Eikö se nimenomaan olisi irrationaalista? Vielä kun huomioi sen että autojen mittarit näyttävät usein muutaman pykälän alakanttiin, ja autoissa usein olevan maksiminopeuden rajoittimen, ei tuossa sinänsä ole mitään ongelmaa.

Kumpi sinusta olisi parempi, nopeusrajoitus 40km/h, ja 7km/h ylinopeudesta tulisi sakkoa, vai 47km/h nopeusrajoitus, ja 1km/h ylityksestä sakkoa? Itselleni aivan sama.
 
Ohan toi nyt melko vammainen idea, toivottavasti ei mene läpi. Eihän ne kerkee edes sakottamaan, koska jengi vetäis vahingossa kokoajan pari yli.

Kyllähän se varmaan läpi menee kun rahaa tulee valtiolle. Koskee tietenkin vaan kameratolppia. Tien päällä kukaan poliisi ei sakota 1 km/h ylityksestä. Ei varmaan kovin moni oo saanu sakkoja nykyisilläkään rajoilla 8km/h ylityksestä.
 
Back
Ylös Bottom