Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kova liike. Vaatii tahtoa ja periksiantamattomuutta, aerobista kuntoa, voimaa ja kivunsietokykyä. Arvostan :worship:. Mistä painosta ajattelit aloittaa widowmakerit uudelleen? Itse voisin vaihtaa jalkakyykyssä kolmosen sarjat kymppeihin ja alkaa hetken aikaa bodaamaan...

Kova liike. Vaatii tahtoa ja periksiantamattomuutta, aerobista kuntoa, voimaa ja kivunsietokykyä. Arvostan :worship:. Mistä painosta ajattelit aloittaa widowmakerit uudelleen? Itse voisin vaihtaa jalkakyykyssä kolmosen sarjat kymppeihin ja alkaa hetken aikaa bodaamaan...
Aloitin eilen ja 120kg. Viimeksi aloitin 100kg.

Meetkö katsoon?

TODELLAKIN!!!11

Ohan toi nyt jotain ihan mieletöntä, että kakkonen tulee ja vielä Ford mukana edelleen. Ja noi musat tossa, ei jumalauta sitä fiilistä ekassa.

Tämä on mielestäni yksi tämän lajin hyvistä puolista. Kun tapaat uuden ihmisen kenenkään ei tarvitse kysyä "mitä harrastat" eikä sitä tarvitse alkaa selittämäänkään. Vaan kaikki huomaa sen automaattisesti ihan vaan katsomalla

Mä luulin et kun tavataan ekaa kertaa nii hetken kiusallisen hiljaisuuden ja peukaloiden pyörittelyn jälkeen se ensimmäinen kysymys just ois että käyksää salilla.

Siihen vastataan kohtealiaasti lihasten koosta huolimatta että en ku marjastamassa.

Ei failureen, vaan sen yli, kun failure tulee, sitten aletaan vasta takomaan sitä lihasta. Failure on vain silta erikoistekniikoihin. Sarjaa jatketaan uudelleen failureen monella eri tavalla. Se missä videon jamppa hissuttelee 5c5, tekee toinen pelkässä yhdessä sarjassa esim rest-pausella 5+3+2+2+1. Kun tämän videon sällin koko treeni on mielestään volyymilla kovempi mitä failurekaverilla, niin hänellä on 25 toistoa, failuremiehellä pelkässä yhdessä sarjassa 13 toistoa versus 5.

Tää homma nyt vaikuttaa siltä, että Mike ei jousta ollenkaan mielipiteestään, vaikka monet ``vakuuttavammat´´ henkilöt kertovat miten asiat ovat. Tässä pitäisi vain kaikkien ymmärtää, että tapoja on monia, eikä ole yhtä oikeaa. Esimerkiksi miksi Utti, joka on suomen bodyskenen tietosanakirja ei treenaa kokoajan failureen ja sen yli? Miksi tunnetut valmentajat eivät laita valmennettaviaan harjoittelemaan tällä tavoin? Mike on huomannut, että hänellä itsellään treeni toimii, ja perustelut ovat ``olen itse kokeillut´´ mutta niin on monet muutkin tässä maailmassa! Annetaan tilaa kaikille treenityyleille eikä kuvitella olevamme asiantuntioita asioissa, missä me emme todellakaan ole.

Tää homma nyt vaikuttaa siltä, että Mike ei jousta ollenkaan mielipiteestään, vaikka monet ``vakuuttavammat´´ henkilöt kertovat miten asiat ovat. Tässä pitäisi vain kaikkien ymmärtää, että tapoja on monia, eikä ole yhtä oikeaa. Esimerkiksi miksi Utti, joka on suomen bodyskenen tietosanakirja ei treenaa kokoajan failureen ja sen yli? Miksi tunnetut valmentajat eivät laita valmennettaviaan harjoittelemaan tällä tavoin? Mike on huomannut, että hänellä itsellään treeni toimii, ja perustelut ovat ``olen itse kokeillut´´ mutta niin on monet muutkin tässä maailmassa! Annetaan tilaa kaikille treenityyleille eikä kuvitella olevamme asiantuntioita asioissa, missä me emme todellakaan ole.
Minäpä jään odottamaan lavalle sellaista kaveria joka ei vedä koskaan failureen, henkeä en tosin pidättele.

Minäpä jään odottamaan lavalle sellaista kaveria joka ei vedä koskaan failureen, henkeä en tosin pidättele.
Puhuinko ettei koskaan vedetä failureen? Turha yrittää nyt tehdä minusta toista ääripäätä tässä väittelyssä. Itse treeneissäni vedän yleensä jonkun liikkeen jonkun/joitakin sarjoja failureen, mutten hakkaa siitä eteempäin pakkotoistoilla tai muilla erikoistekniikoilla kovinkaan usein. Tuntuu toimivan, enkä koe olevani laiska paska, koska en vedä itseäni aivan piippuun joka treenissä.

Puhuinko ettei koskaan vedetä failureen? Turha yrittää nyt tehdä minusta toista ääripäätä tässä väittelyssä. Itse treeneissäni vedän yleensä jonkun liikkeen jonkun/joitakin sarjoja failureen, mutten hakkaa siitä eteempäin pakkotoistoilla tai muilla erikoistekniikoilla kovinkaan usein. Tuntuu toimivan, enkä koe olevani laiska paska, koska en vedä itseäni aivan piippuun joka treenissä.
Niin että vedetään ja ei vedetä vai mitenkäs se oli?

Jay%20Cutler_%20C.%20Lund041-cropped.jpg

Jay Cutler on kertonut, ettei treenaa failureen koska hänellä on riittävä volyymi treeneissä eikä tarvitse sitä.

Niin että vedetään ja ei vedetä vai mitenkäs se oli?
Joo just niin :D En tiedä miksi alan edes selittämään sulle kun oot ihan pihalla ja hyppäsit puskista keskusteluun mukaan, mutta joitakin sarjoja failureen joo. Failuren jälkeen jatkaminen erikoistekniikoilla ei. Elikkä käytän failurea, mutten vedä itseäni piippuun jatkamalla failuren yli ja käyttämällä jotain vitun erikoistekniikka komboja yms. Toivottavasti ei mennyt narunpätkällä yli ymmärryksen tämä.

Joo just niin :D En tiedä miksi alan edes selittämään sulle kun oot ihan pihalla ja hyppäsit puskista keskusteluun mukaan, mutta joitakin sarjoja failureen joo. Failuren jälkeen jatkaminen erikoistekniikoilla ei. Elikkä käytän failurea, mutten vedä itseäni piippuun jatkamalla failuren yli ja käyttämällä jotain vitun erikoistekniikka komboja yms. Toivottavasti ei mennyt narunpätkällä yli ymmärryksen tämä.
Enhän minä hyvä ihminen puskissa viihdy näin punkkiaikaan, ihan kotisohvalta.
Saatan minäkin ehkä jotain tietää vaikka en varmasti ole yhtä fiksu ja vahva kuin sinä.

Kohta taas Mike tulee kertomaan, että Jay treenasi vitunkovaa failureen ja sen yli, ikäänkuin tuntisi kaverin ja puhunut asiasta.
No katso mitä tahansa Cutlerin pätkää mistään koskaan, niin treenaa ihan kovaa ja loppuun asti. Tää on ihan naurettavaa lässytystä, kuin uskovaisten kanssa jankuttaisi. Saatanan urpot kun ei tajuta edes mekaanisen pudotuksen merkitystä, joka on jo failuren yli menemistä ja erikoistekniikka.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom