Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tuntuu niin uskomattomalta, että joku suoltaa omalla nimellään tuollaista paskaa, että tulee mieleen, että voisiko kyseessä olla ihan feikki profiili tai identiteettivarkaus?

7879a2fa4be6b0b0e22848517052d30a.png

Nautin tästä jotenkin :D

Tekstissä oli sen verran pohdiskelua, etten usko näiden keisareiden sellaiseen kykenevän.

Juu, en ole mikään keisari, tai hateri. Eikä tarkotukseni ollut mitenkään näit jätkii puolustella, tai ketään tänne foorumille kirjottavii moittia. Lähinnä koitin sanoo, että turhaan lähtee samalle linjalle näitten kanssa sillä, et nauretaan ulkonäölle tms.

Töissä mulla asiakkaista suurinosa on nuroii ja lapsia. Monesti lapset tulee sanomaan, että tämä ja tämä kiusas minua. Sitten kun otat toisen puhutteluun, että minkäs takia näin, ilmenee, että sielä on 'vastapuolelta' huudeltu takas. "se sano että vetää mua turpaan ja että se harrastaa kickboxingii.." Viimeks eilen juurikin noilla sanoilla pikkupoika vastas mulle, kun kysyin että minkäs takii oot kiusannu jne..
Monesti tehny mieli ärähtää pitkän työpäivän päätteeks, että jos ette perkele osaa olla niin vedän itte teitä molempia lättyyn. Mikä ei tietenkään lasten kanssa oo oikee tapa toimia, jos nyt aikuistenkaan. Siinä sitä sit koittaa sopia, että ettekö nyt voi vaan olla kumpanenkin asiallisesti ja lopettaa turhanpäiväsen homoks haukkumisen, tai mistä nyt ikinä onkaan ollut kyse. Väkivalta kun ei oo mikään ratkasu, eikä mikään hyvä esimerkki kenellekkään (mielestäni).

Ymmärrän hemmetin hyvin, että Mikee on tää turhanpäivänen kiusaaminen/huutelu ottanu päähän jo pitkän aikaa ja helposti varmasti tulee purettuu tänne fiilistä sillä, että kirjottaa 'tekis mieli vetää toista kuokkaan niin että sieraimet löytyy takaraivosta'.
Netti on vaikee paikka, helposti voi ymmärtää toisen tekstin väärin ja puoli huolimattoman heiton ottaa kirjaimellisesti.

Veikkaan dsm:n olevan yksi näistä keisareista, kiinni jäit, nilkki!

^ Tämänkin ajattelin heti olevan vain sarkasmia, mutta mistäs minä tiiän, kun en kirjottajaa tunne. :)

Turpaan vetäminen on väkivaltaa, mutta sanallinen kiusaaminen koulun pihalla, töissä, kaupassa, tai vaikka netissä on mielestäni henkistä väkivaltaa ja ihan yhtä tuomittavaa.
Internetti ja some on tuonut paljon hyvää (treenivinkit, podcastit, yms), mutta myös huonoo (mm. nettikiusaaminen) ja harmillisesti, kun joku on kuuluisa niin kiusaajia riittää. Jollain on aina huono olo, syystä tai toisesta ja sitten se purkautuu johkonkin. Kuten vaikka Mikeen.

Moni on varmaan joskus saattanut naureskella Kimi Räikköselle, tavastaan puhua. Hän puhuu juuri niinkun puhuu ja oon varmaan itsekin joskus teinimpänä saattanu asialle naureskella. No, nyt vähän aikuisempana tommonen hölmöily jäänyt iteltäni ainakin pois. Ja hieno huomata ettei kaveri anna paskaakaan siitä mitä hänestä kirjotetaan. Mielestäni siitä on tullutkin juttu, ettei jäämies anna tuumaakaan. Ei vaan kiinnosta. Siistii! Enkä nyt tarkota etteikö asioihin tarvis puuttua. Toivottavasti tää pelleily nyt loppuu, tai ees vähenee, kun naamat tuotiin julki!
Niinkun Mike sanokin, varottava esimerkki on nyt annettu. Toivottavasti tästäkin joku nyt oppii jotain.

Jokohan tää OT riittäis mun osalta :D

Nää on mielisairaita. Sain viestiä, että Finqulle, tolle yhdelle mainostajalle on tullut feikkipostia.

Taitaa joku koittaa tehdä kiusaa sulle. Tuli meiliä että miksi meidän mainos on sivutolla jonka ylläpitäjä jakaa henkilökohtaisia viestejä ja kunnianloukkauskamaa yms. Varmasti ovat lähetelleet samaa viestiä kaikille mainostajille.

Ovat nyt myös Fitnesstukulle mailanneet. Laitoin kytille viestiä, samoin kumpaankin firmaan. Toi alkaa olemaan jo aika paksua kamaa, yritetään tehdä haittaa liiketoiminnalle, eikä ole eka kerta. Kytät vois oikeesti alkaa ottaan nää jutut tosissaan.

Nää on mielisairaita. Sain viestiä, että Finqulle, tolle yhdelle mainostajalle on tullut feikkipostia.

Ovat nyt myös Fitnesstukulle mailanneet. Laitoin kytille viestiä, samoin kumpaankin firmaan. Toi alkaa olemaan jo aika paksua kamaa, yritetään tehdä haittaa liiketoiminnalle, eikä ole eka kerta. Kytät vois oikeesti alkaa ottaan nää jutut tosissaan.

Ja laudalta löyty tällasta:
"Muistakaa antaa palautetta Gazoz.fi, Mayor,s gym, ***************, Nocco, Finqu. Viestiä hallitukselle ja palautelaatikoiden kautta. Ei varmaan kukaan täysjärkinen yritys halua olla missään tekemisissä tuollaisen henkilön tukemisessa, joka on tarkka omasta yhteiskuntavastuustaan!"

Koska tonne on postaaminen proxyjen kautta estetty, saavat poliisit ylläpitäjältä tuon postaajan tiedot, jos niitä juttu kiinnostaa. Aika hyvällä todennäköisyydellä kyseessä on tämä palautteen lähettäjä.

"Me oltiin tehty silein etä tyhmästi näytety kikkeiä"
571502034.jpg

http://Muistakaa antaa palautetta Gazoz.fi, Mayor,s gym, ***************, Nocco, Finqu. Viestiä hallitukselle ja palautelaatikoiden kautta. Ei varmaan kukaan täysjärkinen yritys halua olla missään tekemisissä tuollaisen henkilön tukemisessa, joka on tarkka omasta yhteiskuntavastuustaan!

"Muistakaa antaa palautetta Gazoz.fi, Mayor,s gym, ***************, Nocco, Finqu. Viestiä hallitukselle ja palautelaatikoiden kautta. Ei varmaan kukaan täysjärkinen yritys halua olla missään tekemisissä tuollaisen henkilön tukemisessa, joka on tarkka omasta yhteiskuntavastuustaan!"

Koska tonne on postaaminen proxyjen kautta estetty, saavat poliisit ylläpitäjältä tuon postaajan tiedot, jos niitä juttu kiinnostaa. Aika hyvällä todennäköisyydellä kyseessä on tämä palautteen lähettäjä.
Tarpeeksi julkisuutta, niin eiköhän se ala kiinnostaa. Suhteellisen epätoivoista toimintaa jo.

Toivottavasti sankarit oppii jotain. En pysty kyllä itse käsittämään sitä että miten joku jaksaa ja viitsii tolleen vihata jotain NETISSÄ yms. somessa. Kun mietin että jos itse jonkun henkilön koen ärsyttäväksi tai vastaavaksi niin ensimmäisenä lopetan sellaisen henkilön seuraamisen. Ja jos nyt ihan pakko on tuoda se asia ilmi kyseiselle henkilölle etten pidä hänestä, niin ehkä sen voisi sanoa kasvotustenkin. Mun mielestä kaikki toi mitä Mike saa niskaansa netissä ja kaikenlainen häiriköinti niin on kyllä melko säälittävää toimintaa häiriköijiltä. Mut mitäpä muuta voi kyseisiltä ''herroilta'' odottaa..

Toivottavasti sankarit oppii jotain. En pysty kyllä itse käsittämään sitä että miten joku jaksaa ja viitsii tolleen vihata jotain NETISSÄ yms. somessa. Kun mietin että jos itse jonkun henkilön koen ärsyttäväksi tai vastaavaksi niin ensimmäisenä lopetan sellaisen henkilön seuraamisen. Ja jos nyt ihan pakko on tuoda se asia ilmi kyseiselle henkilölle etten pidä hänestä, niin ehkä sen voisi sanoa kasvotustenkin. Mun mielestä kaikki toi mitä Mike saa niskaansa netissä ja kaikenlainen häiriköinti niin on kyllä melko säälittävää toimintaa häiriköijiltä. Mut mitäpä muuta voi kyseisiltä ''herroilta'' odottaa..

Juurikin näin. Olen tämän jo aikaisemmin sanonut, mutta totean vielä kerran; Miten helvetissä yhden miehen olemus voi herättää tuollaisia tunteita, että jotkut jaksaa vuodesta toiseen jauhaa samaa paskaa netissä? Kaveri elää omaa elämäänsä, ei aiheuta kenellekään harmia, tykkää treenaamisesta ja elää/hengittää vain. Ihan yhtä sairasta kuin joku koulukiusaaminen.

Kyllähän tuonne voi proxyjen kautta postailla, mutta en oikein usko, että Mikkelin pojilla riittäisi älli tietotekniikkaan.

Ylläpidosta ei myöskään niin helposti saa postaajien tietoja revittyä irti. Ylläpidon herrat kerta asuvat Maltalla.

Toivottavasti noilta pikkuäpäriltä lähtis duunit:oujee:

Toivottavasti pomo tapetoi jonku henksutilan noilla kuvilla ja samalla vielä kutsuu jätkien lähisukulaiset katsomaan.

Tomppelit. No ainakin tekivät homman niin että nimi plus naama helppo yhdistää. Suoraselkäisiä kavereita :D

Tätä olen odottanut vuosia, että raukkamaiset netissä huutelijat saa ansionsa mukaan ja joutuvat ottaa vastuun teoistaan. Nyt se on ainakin muutaman kusipään kohdalla tapahtunut! Ja tunnen siitä erityisen hyvää oloa xD erittäin hyvä varoittava esimerkki tämä, hieno homma!

Toivottavasti noilta pikkuäpäriltä lähtis duunit:oujee:

En tiiä miks tuli kummeli mieleen mutta linkataan ny kuitenki.

Eiköhän tässä opettava tarina ollut, nytkään toki ei ole kyseessä pikkupojat vaan aikuiset miehen alut joidenka luulis ymmärtävän tekojen seuraukset mitä tahansa ei saa kuitenkaan tehdä sitten firman nimi ihan julkisessa tiedossa omassa profiilissa ns. "mainoksena"

Tosiaan en sen kummemmin kantaa ota tapahtuneeseen mutta toivottavasti tuo nettihuutelu ym. häiriö loppuu tähän paikkaan, ainakin vähenee.

Back
Ylös Bottom