Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Sinne män kuvat ja perustelut, vielä kun kaverilla lukee firman nimi facessa, niin saattaa kiinnostaa pomoa. Pistin isoimmalle kaverille mitä löysin. Oikeesti näiden on joskus saatava nenilleen, että ne oppii, ettei netissä ihan kaikkea voi tehdä.

Ja mun on hirveen vaikea ymmärtää mitä kamalaa mä loppujen lopuksi olen tehnyt että olen saanut melkoisen määrän näitä vihaajia. Kun mä katson elämääni, niin en mä näe mitenkään suhteellisena tätä ikuista vollotusta. Suomessa on raiskaajia ja muita hulluja, jotka eivät saa netissä läheskään yhtä hyökkäävää käsittelyä.

Ja on melkoinen ironian mestariteos lähettää keskisormella varustettu viesti ja nimitellä mua manchildiksi.

Ja mun on hirveen vaikea ymmärtää mitä kamalaa mä loppujen lopuksi olen tehnyt että olen saanut melkoisen määrän näitä vihaajia. Kun mä katson elämääni, niin en mä näe mitenkään suhteellisena tätä ikuista vollotusta. Suomessa on raiskaajia ja muita hulluja, jotka eivät saa netissä läheskään yhtä hyökkäävää käsittelyä.

Ja on melkoinen ironian mestariteos lähettää keskisormella varustettu viesti ja nimitellä mua manchildiksi.
Eiköhän se kateus ole moottorina. Oma elämänsä ei ehkä ole mitään kummoista ja eivät edes ehkä uskalla yrittää tehdä elämästään mieleistään. Sitten kadehtivat sua ja sun elämäntapaa. Raiskarit ja hullut ei saa vihapostia, kun niitä ei ehkä kadehdita.

Suomi on kateellisten maa, ei vaan on niitä ympäri maailmaa mutta kateus on aivan selvä. Pakko kyllä sanoa että itsekin kadehdin välillä heitä joilla luistaa paremmin kuin itsellä mutta toisaalta vika ei ole heissä joilla pyyhkii paremmin vaan itse voin vaikuttaa omaan elämään.

Luultavasti jokainen julkisuuden henkilö saa vastaansa negatiivista vastaanottoa jollain tapaa. Mitä vankeihin tulee niin Dr.Faustus sen aika hyvin sanoin sekä vankien välillä on oma hierarkiansa vankilassa tiettyjen rikosten tekijät ovat huonommassa asemassa kuin tiettyjen.

Sinne män kuvat ja perustelut, vielä kun kaverilla lukee firman nimi facessa, niin saattaa kiinnostaa pomoa. Pistin isoimmalle kaverille mitä löysin. Oikeesti näiden on joskus saatava nenilleen, että ne oppii, ettei netissä ihan kaikkea voi tehdä.

Jerellä saattaa olla kuumottava maanantai luvassa :D Jos saat pomomieheltä vastauksen, niin jaa ihmeessä tänne.

Mike, kerro toki mitä Etelä-Savon autosta sitten vastattiin? :D Hyvä veto oli laittaa kuvat sinne (Y)

Huono siinä pomon on muuta oikein tehdä kun pahoitella tuota tapahtunutta perinpohjaisesti ja kysyä onko Mikellä vaatimuksia näitä sankareita kohtaan.

Pyydä Mike nuo sankarit kasvotusten pyytämään anteeksi ja asia on sillä selvä. Siinä olet täysin oikeassa ettei tuollainen perseily lopu koskaan ellei
sille tee jotain sellaista mikä vaikuttaa tekijöiden elämään kuten tässä työpaikka voi olla hankala pitää, jos kuvia on näyttää paljon lisää pitkältä ajalta tms.

Mikkelissä mietitään miten homma selvitetään ja miten selitetään, kun pomon firman nimi näkyy ainakin yhdellä suurella ja aktiivisella foorumilla tekijän nimen ja karvaisen perseen alapuolella!
En usko, että kukaan firman pitäjä tahtoo tuollaista mainosta firmalleen yhtään enempää ja on jopa siitä valmis maksamaan saadakseen sen pois.

Etelä-Savon auto toivottaa loistavaa huhtikuun alkua!

img_4367-png.142018

Viimeksi muokattu:
Savo kun on kyseessä niin en ihmettele vaikka tulisi karvasen lerpan kuva vastauksena. No ei vaa.

On kyllä hyvää mainosta firmalle :D

Mä en muuta halua kuin antaa opetuksen tommoisille, hauskasti siellä on kaksi tyyppiä duunissa samassa firmassa ja kummatkin pisti mulle paskaa. Eli siis kaksi veljestä on duunissa samassa mestassa ja jos pomo vastaa, niin suolaan toisenkin. Ja kaverit ihan varmaan lukevat tätä nyt ja mitäs läksitte.

Kännissä tämä kuningasidea on saatu, mutta ei olla mietitty aivan loppuun ja saatettu ajatella etteivät jää kiinni.
Haha ja matafakin Ha kiinni jäitte karvaperseet!

Sehän ei ole sinun vika, jos nuo kuvat leviävät kulovalkean tavoin netin syövereihin ikuisiksi ajoiksi
itse kun tyypit päätti kuvat ottaa.

Mahtava maanantai pojille tulossa kun tietävät, että pomo on saanut sähköpostilla kuvat heidän
nimillään varustettuna sekä Etelä-Savon autoa mainostaen samalla.

Viimeksi muokattu:
Hyvä että Mike laitoit kyselyä työnantajalle, vaikka ei työnantaja voi noille teineille mitään, elleivät ole käyttäneet työpaikan välineitä oman suuntautumisensa esiintuomiseen :( Säälittävän keskenkasvuisia lapsia.

Ei sitä voi vapaa ajalla ihan mitä vaan tuusailla. Kyllä jos on "oikia mies" autoliikeessä palkallisista vastuussa niin saavat lantajounit opetuksen

Hyvä opetus pojille. Pitäisi muistaa että jos sosiaalisessa mediassa ilmoittaa työnantajansa, voidaan kaikki viestit tulkita juridisessa mielessä myös työnantajan mielipiteinä. "Tuletteko pojat käymään nurkkakopissa..." ai että kun voipi poikia kuumotella. :)

Back
Ylös Bottom