Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Hetkinen... millä logiikalla vakuutusyhtiö voi ottaa jokaisesta vauriosta omavastuun erikseen? Missä yhtiössä sulla on vakuutukset? Itselläni on muutaman kerran käyny kusisesti autojen kanssa. Yks auto paskottiin työmaalla, teen louhinta hommia ja jätin auton työmaalle kun mentiin yhdellä kyydillä kämpille, aamulla takasi ja autosta oli paskottu kaikki ikkunat ja puhkottu renkaat ja viety kaikki mitä irti oli saatu. Voin sanoo että silloin vähä harmitti ku kotio oli kuitenki 350km.
Vakuutusyhtiön touhu kuitenki vähä hämmenisi, kyseessä oli 2001 Chevrolet Silverado joka oli silloin noin 20000e arvonen ja silti se haluttiin lunastaa eikä korjata vaikka vaurioit ei ollu ku renkaat ja lasit plus muutama naarmu nokkapellissä. Omavastuu ei ollu kun 150e. Ja kaikki työkalut plus muu krääsä mitä olitiin viety meni kuitenki kotivakuutuksen piikkiin. Näin siis Pohjolassa. Harvoin on vituttanu niin paljo ku istuessani linja autossa 5tuntia että pääsee kotio ja sitte ettiin jostain uus auto että pääsee taas maanantaina töihin.

Kun on ilkivaltaa ja parkkiturvaa sekaisin, niin menee niiden omavastuiden mukaan. Ja kun taas on ilkivaltaa, niin vakuutusyhtiö ei anna korvauspäätöstä ennen kuin kytät lähettää siitä kuittauksen. Tein toki kytille heti rikosilmon kun vauriot havaittiin, mutta tehän tiedättekin jo paljonko Suomen poliisia kiinnostaa mun asiat, ne ei sieltä mitään tule lähettämään, tuskin avaavat koko keissiä koskaan. Fenniassa oltiin kuitenkin ymmärtäväisiä ja uskoivat mun sanaa ja laittavat sen työn alle jos niiden tarkastaja tänään päättää, että ilkivaltaa on. Mulla on kaskossa kaikki mitä saa, joten sanoin sinne, että ihan sama mulle vaikka hirvi olisi oven potkassut, niin menkööt hirvivakuutukseen.

Tänään sit se tarkastaja menee sinne katsomaan mitä vakuutusta tossa nyt sitten käytetään, lokari meni heti normaaliin parkkiturvaan, mutta ne ei osaa kuvien perusteella päättää mihin kaksi muuta menee, korjaamon kuvat olivat kuulemma pimeitä.

Mut toivotaan nyt, ettei tässä tartte maksaa 600 euroa omavastuuta, koska kyllä tää alkaa sitten oikeesti korpeemaan.

Oon aina ihmetellyt miten porukka uskaltaa pitää autojaan kadunvarsiparkissa ja näemmä siinä omat haasteensa onkin.

Logik pro x nauhotuksissa. Mixerissä on kompressorit jne, mutta ei koko raitaa viitsi asettaa limitille satunnaisten punaisten takia.

Kyllä pitäisi löytyä ilmaisiakin limiter plugineita, joissa voi asettaa volyymipohjaisen raja-arvon ennenkuin alkaa limitoimaan. Tresholdillakin voi pelata.

Vakuutusmyyjät eivät ole "mainettaan" turhasta saaneet kun lukee tuota Miken juttua korvausten määrästä.
Myydessä on varmasti sanottu, että tähän kuuluu aivan kaikki, mutta todellisuus on täysin eriasia!
Unohtivat vaan pari "pikkujuttua" mainita, jos heiltä kysytään.
Mulla menisi vaihtoon vakuutukset tuommoisen jälkeen ja sama miten paljon siellä on vakuutettuna yht.
Ei noin voi vaan mennä asiat kun autoon on tullut yön aikana eri kohtiin naarmuja / kolhuja.

Itse olen muutaman vakuutusyhtiön keissin perusteella tullut sellaseen lopputulemaan, et vahingon sattuessa pikaseen luetaan vakuutusehdot ja sit kerrotaan niitä hyödyntäen vakuutusyhtiölle. Säästyy turhalta vitutukselta. Nuo yhtiöt kun mitään haluais suosiolla korvata, niin pakko pelata niiden omilla säännöillä.

Juuri näin... itse sain tapella fennian kanssa kaatumisesta kun meni olkapää. Ortopedi tutki ja totesi jännerepeämän et tarttis magneettikuvat, vakuutusyhtiä hylkäs maksusitoomuksen et liian pienet energiat loukkaantumisessa että varmasti vaan venähdys. Nyt 3kk myöhemmin leikkaus kun oli lopuiks paha repeämä ja yksi jänne kokonaan poikki mikä sekin oli jo vetäytynyt turhan paljon. Mainostavat nopeasti hyvään hoitoon ja soittoa heti numeroon mutta ei sin kannata soittaa ennenkuin käy lakimiehen kanssa pykälät läpi ja muotoilee jutun... pyysivät sen onnettomuudenkin kuvailemaan joka helvetin kerta ku soittivat varmaan 10x eri vaiheissa ja aina sitä vähättelyä et ei siel mitään ole.

Jep jep. 600 euroa tulee omavastuuta tosta. Puskuri autolla tölvästy, samoin sivuovi ja sitten nokkapellin päälle on laskettu jotain ja siitä tullut sitten naarmut.

Uskon, että voisit neuvotella tuon eduksesi. Sinun lifetime arvo asiakkaana on niin suuri, että järkevän vakuutusyhtiön kannattaisi pitää sinut tyytyväisenä. Samaa tosin voisi kuvitella poliisistakin, kun rahoitat yhteiskuntaa aika reilulla kädellä.

Tosi erikoiselta kuulostaa tuo, näin eri yhtiön vakuutusmyyjän näkökulmasta. Kai siellä on ehtoihin pienellä präntätty jotain mikä on jäänyt huomaamatta.

Jos vakuutusyhtiön vaihto tulee ajankohtaiseksi nii kyllä minä sinut asiakkaakseni mielelläni ottaisin ja parempaa turvaa tarjoaisin :D

Kyllä se vaan tuolla tavalla menee muissakin yhtiöissä, selkeästi kolme erillistä vahinkotapahtumaa, 3 vahinkoa, 3 omavastuuta. Oli ne sitten sattunut yhden yön, tunnin tai viikon aikana, yhtäaikaisesti et voi kolhia ovea ja laskea tavaraa konepellille tai kolhia takapuskuria. Terveisin, vahinkotarkastaja

Kyllä se vaan tuolla tavalla menee muissakin yhtiöissä, selkeästi kolme erillistä vahinkotapahtumaa, 3 vahinkoa, 3 omavastuuta. Oli ne sitten sattunut yhden yön, tunnin tai viikon aikana, yhtäaikaisesti et voi kolhia ovea ja laskea tavaraa konepellille tai kolhia takapuskuria. Terveisin, vahinkotarkastaja
Höpö höpö.

Esimerkiksi minun edustaman yhtiön autovakuutuksen ehdoissa sanotaan että jos tulee ajoneuvovahinko jossa joutuu useampaa turvaa käyttämään niin omavastuu peritään ainoastaan kerran, isoimman omavastuun mukaan. Jos kaikissa turvissa ois omavastuu 200e nii maksat 200e. Jos kaikissa muissa 200e paitsi ilkivaltaturvassa 500e nii maksat 500e. Eli yhtiöitten välillä on eroja ja noi kaikki lukee ehdoissa.

Eikö tuo edelleenki ole yks ainut vahinkotapahtuma jossa ilkivallantekijä on tehnyt tuhojaan useampaan kohtaan autoa monella eri tavalla (kolhinut omalla autolla jne), olettaen että kyse on ilkivallantekijästä.

Back
Ylös Bottom