Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

no jos joku kuvittelee olevasa coleman tai joku muu ku käyttää kuulokkeita käyttäköön.kunhan ei kuvittele että ne jotka ei käytä olis huonompia ku ei ärjykkään niin paljoon.

e o aina sama asento peilin kautta ja sama pose.mut eihän mike mihinkään kisoihin oo ees menossa.ihan ok kunto silti yli 40v kaverille,

Mitä nämä papparaiset oikein länkyttää?

Ensinnäkin tervetuloa 2010-luvulle. Nykyään vaan on niin hemmetin helppoa, ja kivaa kuunnella treenatessa mitä musiikkia itse haluaa.

Itse ainakin pystyn siitä huolimatta hyvin heittämään treenikaverin kanssa läppää sarjatauoilla, mutta Mikeä siteeratakseni, sarjan aikana ei kenelläkään tarvi olla minulle mitään asiaa. Kun taas olen yksin treenamassa, ei kenelläkään tarvitse olla minulle mitään asiaa ylipäätään, koska siellä ollaan treenaamassa, eikä luomassa uusia sosiaalisia suhteita ja etsimässä kavereita.

Olen todella pahoillani jos nyt olen pilannut jonkun reppanan päivän sillä, että mielummin kuuntelen lempimusiikkiani, kuin jotain randomia huutamassa täysiä sitä vitun "YKS VIELÄ!!!!111"
Tuliko minkälaista kehitystä vuonna 2016?

Olen todella pahoillani jos nyt olen pilannut jonkun reppanan päivän sillä, että mielummin kuuntelen lempimusiikkiani, kuin jotain randomia huutamassa täysiä sitä vitun "YKS VIELÄ!!!!111"
En tiedä ketä nimittelet milläkin perusteella, mutta itseäni hieman hymyilytti tuo "parhaat kuulokkeet salilla" - teema tai sen vakavuus. Mutta jokaisellahan on prioriteettinsa. En ole koskaan nähnyt, että joku täysin tuntematon tulisi huutamaan toiselle tuntemattomalle kesken sarjan yhtään mitään. Sen sijaan olen nähnyt ihan tuoreita videoita, jossa treenikaveri kannustaa voimallisesti ja tulee jopa ihan iholle (kutsuvat sitä pakkotoistoksi). En ole pahana pitänyt.
Ihmettelen kovasti jos et saa ihan omassa rauhassasi treenata. Näkeehän tuon jo kauas ketä ei kannata pyytää edes penkkisarjaa varmistamaan. Kummasti niitä varmistajia on muuten aina löytynyt ja ihan mielellään tulevat. Sarjojen välillä (ei kai sitä nyt kesken sarjan voi mitään puhua, toiset kyllä huutaa) voi mielestäni muutaman sanan vaihtaa tutun tai vaikkapa vähän tuntemattomankin kanssa. Monet käyttävät sen ajan kännykän räpläämiseen. Kukin tyylillään. Peace.

e o aina sama asento peilin kautta ja sama pose.mut eihän mike mihinkään kisoihin oo ees menossa.ihan ok kunto silti yli 40v kaverille,
Screen Shot 2017-02-03 at 0.18.08.webp

Onko Mike jo hankkinut Residet evil 7:n? Itse pelasin eilen läpi ja oli kyllä herkkua vanhalle resien ystävälle, varsinkin ensimmäinen puolikas pelistä.

Jos mike lasket kyykystä, penasta ja mavesta yhteen koko treeniurasi kovimmat ykköset, niin paljon olis yhteistulos? Entä mitkä on kovimmat ykköset muuten kyseisissä liikkeissä, varmaan ainakin penkkikisailuaikoihin kokeilit?

Jos mike lasket kyykystä, penasta ja mavesta yhteen koko treeniurasi kovimmat ykköset, niin paljon olis yhteistulos? Entä mitkä on kovimmat ykköset muuten kyseisissä liikkeissä, varmaan ainakin penkkikisailuaikoihin kokeilit?
En paljoo vedellyt. Penkki 220, veto 220, kyykky ykkönen lienee siellä 250 kun 240x2 otin.

Heitä mike joku arvio aerobisesta kunnostasi. Fileniuksen kans teil oli aikoinaan joku cooper homma suunnitelmis. Paljon mahtais mennä?
Ei osaa arvioida yhtään.

Suurimmalle osalle "kovakuntoisista" bodareista juoksu on ihan myrkkyä. Muutaman sadanmetrin jälkeen tulee seinä vastaan ja vauhti putoaa ihan köpöttelyksi. Tilastojen valossa todennäköisesti 2000metriä ois lähempänä kuin 3000. Koitas Mike piruuttas ja yllätä;)

Cooperista on jännä omakohtainen kokemus kehontyyppiin liittyen. Nuorena harrastin paljonkin kestävyysurheilua esim. Uinti, jalkapallo ja päivittäinen 7km pyöräily. Silti cooperin tulos ei ikinä kasvanut yli 2500m vaikka painoinkin vain 60kg. Kun taas 100m juoksussa alitin 12sekuntia oikeastaan ilman minkäänlaista harjottelua. Varmaan tämän kehotyypin takia on laiskalla harjoittelulla saanut ihan kohtalaiset voimanostotuloksetkin nyt vanhemmalla iällä. Joku viisaampihan tähänkin voisi jonkun syyn keksiä.

Olis kyllä eeppinen setti kun menisitte kentälle allun kanssa ottaan cooperin testit.

Allu on vanha nekkari. 10km menee helposti hölkötellessä. Tosin Cooper vois pistää jo irvistää.

Kerran Albertto lähti Mäen Ollin kanssa lenkille. Olli juoksi siihen aikaan 30-40km päivälenkkejä. Mäen lenkeissä ei vauhti tappanut vaan matka. No kummiskin kun 20km oli lenkkiä edennyt menosuuntaan niin Albertolle alkoi riittää. Tosin niin riitti monelle muullekin.

-Juha Harju

Back
Ylös Bottom