Mielummin salaisena rakastajana siellä sängyssä katselemassa sitä yritystä.
Mutta kuka nyt mistäkin tykkää...
Pöh jätkillä on testot liian korkeella.....;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielummin salaisena rakastajana siellä sängyssä katselemassa sitä yritystä.
Mutta kuka nyt mistäkin tykkää...
Me voitais mennä vaikka Venäjälle.MIke mihin maahan lähtisit viikoksi tai kahdeksi viikoksi Allun kanssa ns. poikien reissulle?
Beats studio ja hyvin ne treenissä pysyy päässä, mutta maksavat sitten vajaa 300 euroa.Millaiset kuulokkeet mikellä treenikäytössä ja paljonko suunnilleen olet pulittanut niistä? Osaatko suositella jotain perustreeni ja arkikäyttöön sellasella reilun satasen budjetilla?
Alaselän rasitusta saa hieman poistettua, samalla myös hauisten aktivointi alkuvaiheessa vähenee.Onko tuossa mike jokin erityinen pointti, kun joustat hieman polvista kulmasoudussa, kun viet tankoa alas? Joku joskus jossain sanoi, että näin kannattaa tehdä... kiinnostaa, että miksi?
Huudellaan vähän viereiseen pöytään, eli mun suositus ois AKG Y50bt. Pitkään itsekkin vertailin kuulokkeita ja AKG oli selkeästi parhain tuossa noin satkun hintaluokassa. Häviää kalliimmille lähinnä himpun pienemmässä akunkestossa.Millaiset kuulokkeet mikellä treenikäytössä ja paljonko suunnilleen olet pulittanut niistä? Osaatko suositella jotain perustreeni ja arkikäyttöön sellasella reilun satasen budjetilla?
Vitut me mihinkään siperian pakkasiin mentäis!.. Me lähettäis ykkösluokassa sinne pattajalle tekee haastista podcastiin ja samalla kun siellä ollaan ´niin otetaan samalla haastis joltain ladyboilta missä kohtaa elämää se huomasi että haluukin olla nainen ja miten se tuli ilmi.. Sattais olla ihan makee reissu ja sehän tehtäis tietenkin kauheessa testo höyryssä, ku sehän on siellä kuulemma tapana =)Me voitais mennä vaikka Venäjälle.
Mä en mee thaikkuihin vaikka maksettais. Tavallista ja niin tylsää. Kaikki menee sinne.Vitut me mihinkään siperian pakkasiin mentäis!.. Me lähettäis ykkösluokassa sinne pattajalle tekee haastista podcastiin ja samalla kun siellä ollaan ´niin otetaan samalla haastis joltain ladyboilta missä kohtaa elämää se huomasi että haluukin olla nainen ja miten se tuli ilmi.. Sattais olla ihan makee reissu ja sehän tehtäis tietenkin kauheessa testo höyryssä, ku sehän on siellä kuulemma tapana =)
Kestää vinot, mutta ei tasapenkkiä.Miten rinta jakselee?
LOL. Nyt on taas niin varma mielipide, että ilmeisesti käyntejä Thaimaassa on tasan nolla ja mielipiteet perustuu jonkun Urpon Yuotube videoihin Pattayalta tmsMä en mee thaikkuihin vaikka maksettais. Tavallista ja niin tylsää. Kaikki menee sinne.
LOL. Nyt on taas niin varma mielipide, että ilmeisesti käyntejä Thaimaassa on tasan nolla ja mielipiteet perustuu jonkun Urpon Yuotube videoihin Pattayalta tms
Ilmeisesti mun viestistä ei sulle auennut, että sinne maahan en mene vaikka maksettais. Mee sä sinne suomibaariin kuuntelemaan transujen molotusta, mä meen mieluummin sinne, mitä ei ole vielä totaalisesti raiskattu turismilla. Maailmassa on miljoona siistiä paikkaa, niin minne jengi menee, Thaikkuihin.ilmeisesti käyntejä Thaimaassa on tasan nolla

Damn. Taitaa olla nyt sellainen juttu, että menee kuulokkeet tilaukseen. Beatsien hinta-laatusuhde ei kuulemma kauhean kummoinen ole, ja nuo AKG:t ovat taas pärjänneet tosi hyvin testeissä. https://www.verkkokauppa.com/fi/product/59162/gfnks/AKG-Y50-BT-sankakuulokkeet-mustatHuudellaan vähän viereiseen pöytään, eli mun suositus ois AKG Y50bt. Pitkään itsekkin vertailin kuulokkeita ja AKG oli selkeästi parhain tuossa noin satkun hintaluokassa. Häviää kalliimmille lähinnä himpun pienemmässä akunkestossa.
Peukku tälle. 99€ hintaan tuli viime kesänä hommattua ja eräskin kaverini laittoi 10s (suu auki) kuuntelun jälkeen omansa tilaukseen. Mulla aikas kapee pää ni lippis (nupillinen) täytyy olla pääs ku menee makuulle ettei valahda sanka taakse.Huudellaan vähän viereiseen pöytään, eli mun suositus ois AKG Y50bt. Pitkään itsekkin vertailin kuulokkeita ja AKG oli selkeästi parhain tuossa noin satkun hintaluokassa. Häviää kalliimmille lähinnä himpun pienemmässä akunkestossa.
Damn. Taitaa olla nyt sellainen juttu, että menee kuulokkeet tilaukseen. Beatsien hinta-laatusuhde ei kuulemma kauhean kummoinen ole, ja nuo AKG:t ovat taas pärjänneet tosi hyvin testeissä. https://www.verkkokauppa.com/fi/product/59162/gfnks/AKG-Y50-BT-sankakuulokkeet-mustat