Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tekijänoikeus asianajajat ottaa varmasti hoidettavaksi, eikä varmasti ole vaikea juttu voittaa ja saada hyvä korvaus :)

Pikkasen voi olla pitkässä kuusessa haastaa amerikkalainen tai ilmeisesti tässä tapauksessa Kolumbialainen lafka oikeuteen noissa maissa.. Ei taida hyöty olla Mikellekään tarpeeksi suuri lähtä koittamaan.

Pikkasen voi olla pitkässä kuusessa haastaa amerikkalainen tai ilmeisesti tässä tapauksessa Kolumbialainen lafka oikeuteen noissa maissa.. Ei taida hyöty olla Mikellekään tarpeeksi suuri lähtä koittamaan.

Sen verran teidän, että jos mikäli tekijänoikeuden rikkoja olisi amerikkalainen, niin asianajajan löytäminen amerikasta joka hoitaa jutun ei ole ongelma ja sen maan oikeuskäytäntöjen mukaan korvaukset ovat sen suuruiset, että korvaukset ylittävät Suomen tason moninkertaisesti. Onhan kyseessä tapahtuman mainostaminen mihin myydään varmasti lippuja, eli tehdään rahaa.

Onhan tuo nyt tekijänoikeudellisesti selkeä keissi. Tietty jos ei omien kuvien oikeuksiensa penäämisestä ole niin kiinnostunut, niin tietty asia erikseen. Mutta kannattaahan se nyt laittaa sähköpostia ja kysyä ja jos sieltä tulee vastauksena ettei heitä kiinnosta, niin sitten joku hoitamaan asiaa.

4.webp

juuso.webp

Menisit Mike sinne lavalle please. Lahjoja lajiin kuitenkin on. Mitä haaskausta, menee hyvät tsäänssit ohi:D
No ei, tiedän kyllä että se kilpaileminen vaatisi paljon kaikkea, rahaa ja aikaa, täydellisen focuksen ja omistautumisen ainakin jos meinaisi menestyä.

Ei mua kiinnosta enkä haluais enää lisää paskaa niskaan. Ja mä nään kehonrakentajan esteettisenä pakettina, hienona veistoksena, en semmoisena palikoista kasattuna könttinä, joten musta ei siihen ole fyysisesti. Mä esittelen teille vain parhaita puolinani aina, valitsen oikeat kuvakulmat ja poset. Parhaat lihasryhmät, oikeat valot. En mä ole kisakelpoinen kuitenkaan. Livenä monet näkee sitten ne puutteet ja sen, etten ole niin isokaan mitä kuvista luulis.

Ei mua kiinnosta enkä haluais enää lisää paskaa niskaan. Ja mä nään kehonrakentajan esteettisenä pakettina, hienona veistoksena, en semmoisena palikoista kasattuna könttinä, joten musta ei siihen ole fyysisesti. Mä esittelen teille vain parhaita puolinani aina, valitsen oikeat kuvakulmat ja poset. Parhaat lihasryhmät, oikeat valot. En mä ole kisakelpoinen kuitenkaan. Livenä monet näkee sitten ne puutteet ja sen, etten ole niin isokaan mitä kuvista luulis.
Mitkä sitten ovat mielestäsi pahimmat puutteet rakenteessasi ja lihasryhmissäsi? Kohtuu hyvin saat nuo puutteet piilotettua videoissa ja kuvissa.

Tämän takia moni haluaisikin sinut lavalla kun varmasti osaisit poseerata ja esiintyä todella hyvin sekä olisit kireä. Eikä tarvitse olla iso näyttääkseen isolta.

Missä sarjassa Juuso kisaisi, jos lavalle eksyisi? Classic vai shortsi vai BB? Ei pysty yhtään sanomaan videoista minkä pituinen/painoinen tyyppi on, mutta hieno fysiikka on kaverilla. Eikä kyllä Mikelläkään hullumpi kokonaisuus ole, vaikka haukkuukin itseään :D

Vuosi lähenee loppua kohta ja kiittelen jo tässä vaiheessa Mikeä kaikista videoista, podcasteista kuvista yms. Paljon hyvää materiaali ja hyviä vinkkejä treeneihin :cool: Viime aikoina varsinki sun ja Allun jutut iskeny hyvin :D

Back
Ylös Bottom