Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

No mä en sille mitään voi jos mulle laitetaan viestillä screenejä sieltä. Tai että facessa sanotaan mitä taas on sanottu. Tai että mun instaan hyökätään joka viikonloppu. Tai että saan siivota You tubea päivittäin. Ne ei lopeta koskaan, ne on mielisairaita.

Noi jonnet on vitun mielisairaita. Kun nyt ne olen ignoorannut varmaan kuukauden, ei hashtagin tagia, ei mitään, niin homma on mennyt vain hullummaksi. Eivät selkeesti ole kovinkaan mielissään ignoresta. Uusin villitys on väittää kaikkia positiivisia viestejä mun kirjoittamiksi. Jos siis niille ei anna huomiota, ne keksii sen itse ja sitten hokevat sitä. Tossa nyt ei ole enää mitään järkeä jos rakentavat oman rinnakkaistodellisuuden ja elävät sitten siinä. Kuin helvetin sairas mieli pitää olla, jos kirjoittaa ensiksi positiivisen kommentin ja perään sitten väittää sitä mun kirjoittamaksi ja keksii kaikenlaiset herjat siihen perään. Toivotonta porukkaa ja selkeesti on aivan sama vittuileeko niille vai ei, ne kuvittelee joka tapauksessa, että mä huomioisin ne.

Ja se ei rajoitu pelkästään mun ketjuihin, vaan ne näkee mut joka paikasssa, jokaisen kisaajan ketjussa. Olis kyllä äärimmäisen mielenkiintoista tavata tommoinen henkilö ja katsoa minkälainen persoona tommoista jaksaa tehdä.
Sun pitäis oikeasti ignoorata noi ei vaan esittää. Lopeta ylilaudan lukeminen, kaikessa hiljaisuudessa siivoa normaaliin tapaan trollit ja jonnet vittuun forkalta ja somesta, voi mennä 2kk tai sitten 2 vuotta mutta ennemmin tai myöhemmin ne lopettaa jos ei saa mitään vastakaikua.
Tää sun kommentti taas vaan innoittaa niitä idareita jatkamaan vittuilua.

Tää sun kommentti taas vaan innoittaa niitä idareita jatkamaan vittuilua.
Ja totaalisesti ignooraamalla ne meni entistä hullummaksi, joten ihan sama. Jos niitä ei lue niin eteen ne aina jossain tulee ja sitten siivotaan ja seuraavana päivänä sama uusiksi ja taas uusiksi. Sitten jengi sanoo, että minä olen se kusipää. Melkosta. Et jatkakoot ihan rauhassa, ei se koskaan kuitenkaan lopu, niin minä jatkan samaa siivoamisrumbaa. Eihän tätä ole kestänyt kun sen 16 vuotta, se on helppo sanoa kun ei ole samaa kokenut.

Monella tuntuu oikeasti olevan vaikeuksia sisäistää sitä tosiasiaa, että harvoin reaalielämän ihminen ja ns.nettipersoona kohtaavat. Joillakin ne kohtaavat enemmän, joillakin vähemmän. Kyllä itseä ainakin joskus nuorempana hieman vitutti, tai no sanotaan ärsytti, Miken tapa esittää asioita täällä Pakkiksella. Hyvin kärkästä, mustavalkoista ja ehdotonta. Mitä enemmän noita Wlogeja katseli ja Podcasteja kuunteli, niin sitä selkeämmin erot olivat mielestäni havaittavissa. Eli sinällään samoja piirteitä tuntuu olevan myös "real-life Mikessä", mutta se omasta mielestä ehkä liiallinen ehdottomuus ja omaehtoisuus eivät näyttäydy enää yhtään niin voimakkaana esim. Allun tai Peterin kanssa keskusteltaessa. Saman homman nyt tosin pystyy yleensä todentamaan jo vilkaisemalla sitä omaa Facebook-seinää. Edes omalla nimellään argumentointi internetissä ei yleensä vastaa sitä arkielämän ulosantia. Silti tuntemattoman ihmisen kohdalla(tässä tapauksessa Mike) ei samaa ilmiötä olla halukkaita todeksi myöntämään, vaan halutaan pitää kiinni siitä helposti vihattavasta ja tunteita herättävästä Mikestä. Saadaan vihata ja kohdentaa voimakkaasti huomio pois omasta itsestä, omasta elämästä ja omista virheistä.
Ja tämä asia ei päde pelkästään Mikeen. Monelta tuntuu unohtuvan, että samanlailla niillä heittereillä on reaalielämän ja nettipersoonan välillä eroavaisuuksia.

Kuvailitkos sitä kulmasoutua, kun lupasit aiemmin ottaa siitä myös lyhyttä pätkää? Etkös snäpissä maininnut tänään niitä veivaavasi vai sekotinko jo päivät?

onnea vaan uudesta Kiasta, mutta muista olla haukkumatta niitä tyhmäksi, jotka ostaa jonkun kolme kertaa kalliimman auton:D

e. tämä viesti vastaus DON HOMERille

Ei mun mielestä autoon panostaminen oo tyhmää, jos rahaa on :) Mut tollaseen pieneen urheiluautoon on nii vaikee Tanskandoggii laittaa... Laitan sitten kuvan ku B on ratissa, vaikka eipä nuokaan niin kovin kalliita ole...

En tiedä, voisin koittaa jonkun selkätreenin alkuun. Mitäs mun piti kulmasoudusta kuvata?
Jumalauta miten siistillä tekniikalla teit 180kg:lla. Hieman nöyräksi vetää, hienon näköstä kun joku liikuttaa isoa rautaa nätillä tekniikalla. Ilmeisesti kulmasoutu ollut aina passeli liike sulle?

Noniin, tulihan se sieltä. (Olet ihan itse kerjänny tätä niin annetaahan nyt tulla) 1. Argumentti, sun kanssa pitäisi olla samaa mieltä. Just joo, kyllä voi tunnistaa ja havannoida asiat minkä takia olet jostakin jotain mieltä tai siinä käsityksessä. Mutta ei se helvetti sitä tarkoita että sun kanssa olisi samaa mieltä yhdestäkään asiasta. Ja kun ei ole sun kanssa samaa mieltä asioista niin haukut sokeaksi. 2. Argumentti, tulet ensiksi huutelee mitä mieltä olet jostain asiasta ja sitten kun sulta pyydetään jotain katetta uholle niin eipä näy ja jatkat turhaa lässyttämistä joten annetaan käsky olla hiljaa ettet sotke koko keskusteluu ilman kunnollista vastinetta. (Ja joo hiihdon vertaaminen nyt kuninkuuslajiin ei ollut nyt aivan sitä) 3. Se toinen (ääri)pää tulee nyt väittelemään sinun kanssa ja odottaa, että vastaat jotakin muutakin kuin, että ollaan naurettavia ne ketkä ovat edes jostakin samaa mieltä Miken kanssa.
Ymmärsikö joku mistä tässä pitäisi hermostua tai edes väitellä?

Jumalauta miten siistillä tekniikalla teit 180kg:lla. Hieman nöyräksi vetää, hienon näköstä kun joku liikuttaa isoa rautaa nätillä tekniikalla. Ilmeisesti kulmasoutu ollut aina passeli liike sulle?
Mikähän liike ei Mikelle ole passeli. Kyykyt, kulmasoudut, penkit kaikki niin helpon näköisiä tehdä.

Mikähän liike ei Mikelle ole passeli. Kyykyt, kulmasoudut, penkit kaikki niin helpon näköisiä tehdä.
jätemäen portaat juoksemaan :D

Joo joo tiedän tiedän. "EI MITÄÄN JÄRKEÄ". Siksipä juuri ja hyvää se tekis kaikille bodimunkeille silloin tällöin!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom